Geçmiş

262 21 13
                                    

Oteldeki birçok kişi uyumuş kalmıştı. Fakat Luci hariç. O eskilere takılıp kalmıştı. Telefonunda birşeyler bulmaya çalışıyordu çünkü Vox'un ona yaşattığından başka birşey hatırlamıyordu. Aslında.. Alastor'un onu öpmesi hoşuna gitmiş gibi gözüküyordu çünkü sürekli gülümsüyordu. Yatağından yavaşça çıkıp hemen yan odasında olan Alastor'a bakmaya gitti.

Lucifer:
Telefonda hiçbirşey yok neredeyse. Sikeyim.. Neden gülümseyip duruyorum. Alastor'a kanıtı olmadan yaşadıklarımız hakkında pek güvenemem. Ama.. Birkaç şey hatırlıyor gibiyim sanki.. Odasına gidip baksam mı? Bakayım bakayım.

Alastor'da hâlâ uyumamıştı. Tabii ki Lucifer'ı düşünmektendi. Gelen ayak sesleriyle hemen uyuma numarası yaptı. Gözlerini kimin geldiğini görmek amacıyla azıcık kısmıştı.

Lucifer:
Of.. Uyumuş. Yanına yatsam olur mu? Saçmalama aq mal mısın. Cehennemin Kralı gidip bir iblisin yanına mı yatsın? Neden olmasın hadi gitmeye çalışalım. Bipolarım sanırım amına koyayım.

Alastor:
İçinden* Aptal şeytan. Haha.

Lucifer:
Lan bu gülüyor?

Alastor:
Uyumadım ki canikom. Noldu yanıma falan mı gelecektin hmm?

Lucifer:
Bi ihtimal. Ama konuşmak istiyorum.

Alastor:
Tabii. İstediğin herşey emrine amade. Luci.

Lucifer:
Sandığın kadar yakın değiliz Alastor. Zırvalama boşuna.

Lucifer Alastor'un yatağına oturur. İkisi de karşılıklı oturup konuşmaya başlar. Yanii.. Lucifer konuşur, Alastor cevaplar.

Lucifer:
Herşey nasıl gelişti? Anlayamıyorum.. Lilith'in senin ruhuna sahip olmasına nasıl izin verdin? Vox neden bana takık.. Çok karmaşık.

Alastor:
Bu konuları bu saatte konuşmayalım majesteleri. Sadece şunu söyleyeyim. Seni kurtarmak için ruhumu sattım. Bu nedenle de güçlerim kısıtlandı.

Charlie kapıda, gizlice onları dinliyordu.

Lucifer:
Alastor.. Bunu yapmış olma lütfen..

Alastor sözleşmesini Lucifer'a gösterir.

Alastor:
Sözleşmenin altında tarih yazıyor. Belki birçok şeyin kanıtı olarak sana bunu sunabilirim çünkü sana kanıt sunabileceğim pek birşey yok. Ama şunu bil ki.. Hâlâ seni seviyorum. Senin zarar görmene dayanamam.

Alastor'un sözlerine dayanamayıp gözleri dolan Lucifer, aniden Alastor'a sarılır.

Lucifer:
Teşekkür ederim. Yaptığın şeyler için.

Alastor Lucifer'ı yanağından öper.

Alastor:
Şimdilik uyuyun majesteleri. Yarın daha net bir şekilde konuşmak isterseniz, mutlaka ODAMA uğrayın.

Lucifer:
Tamam be sen de iyice şımarıklaştın. Görüşürüz Radyo.

Alastor:
İyi uykular.

__________________🍎___________________

Bu bölüm çok kısa oldu ama sonraki uzun olacak.
Başım aşırı ağrıyor, yani yazabildiğimi yazdım şu an.
Sonraki bölümde istediğiniz birşey varsa söyleyin de benimde aklıma birşeyler gelsin şdğwödşöaş

RadioAppleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin