Duygular Karışık

323 24 4
                                    

Alastor:
Siktir. Mimzy, gitsek mi? Mimzy?

Mimzy başkalarının yanında içip eğlenirken Alastor sap gibi ortada kalmıştı. Lucifer'a baktı. Luciferin Alastor'a bakması da bir oldu.

Lucifer Alastor'un yanında yaklaşıyor hafiften gülümsüyor, Alastor'un kalp atışı hızlanıyordu ve vücudu hem terliyor hem de titriyordu. Gülümsemesi ne içindi? Ondan nefret etmiyor muydu? Belki de Alastor'un onu öptüğünü öğrenmişti.

Lucifer:
Naber?

Alastor sesi titreyerek*
İyiyim.. Sen?

Lucifer:
Ben de iyiyim ama sen iyi gözükmüyorsun? Sesin titriyor ve resmen su olmuşsun, vücudunda titriyor. Alastor.. noldu?

Alastor:
Hiçbirşey, sadece çok içtim sanırım etki falan yarattı yoksa böyle olmazdı. Hem sen beni niye merak ediyorsun, ben sana niye hesap veriyorum? Git başımdan.

Alastor hızlı adımlarla hava almaya dışarı çıkmıştı.

Lucifer'ın yüzü asılmıştı, her gün "naber?, nasılsın?" sorusunu soran, sormasa bile yanıtını iyi bir şekilde veren Alastor bu sefer çok farklıydı. Lucifer bunu fark etmişti ve kesinlikle bu garipliğini sorgulayıp Alastor ile konuşacaktı.

Lucifer dışarı çıkıp Alastor ile konuşmaya karar verdi, fakat o da kim? Alastor ve Vox sohbete çoktan dalmıştı bile. Vox Alastor'un iyi olmadığını anlamıştı ve onu teselli edip güldürüyordu.

Lucifer arkasını dönmüş kendi evinin yolunu tutmaya başlamıştı. Alastor onu fark etmiş, tam onun yanına gidecekken Vox kolundan tutmuş ve gitmesini önlemişti.

Vox:
O sana iyi gelmiyor Alastor, baksana umrunda bile değilsin. Arkasını dönmüş gidiyor. Sana sırt çevirenlere sen de sırt çevir.

Vox Alastor'un aklına girmeye çalışıp onu kendine bağlamaya çalışırken Alastor'un aklı hâlâ Lucifer'daydı.

Lucifer ilk önce otele gidip herkes ile vedalaşmış sonradan kendi evine gitmişti.

-Saat gece 02:00

Vox adlı kişiden 1 yeni mesaj*

-Nasılsın Alastor? Dışarı çıkmak ister misin? Biliyorum çok geç ama bara gitmek için gayet güzel bence..

+Uykum var Vox, sonra gidelim.

-Tamam.

/

Sabah olmuştu, herkes sohbet edip gülüşüyordu. Alastor'da sohbetin içinde ama bir kişi eksik?

Alastor:
Lucifer nerede? Hâlâ uyanmadı mı?

Charlie:
Umm.. Hayır. O şu anda yok.

Alastor:
Cidden mi? Nerede?

Angel:
Dün herkesle vedalaşıp kendi evine gitti. Nedenini bilmiyoruz ama üzgün olduğu bariz bir şekilde ortadaydı. Ona ne olduğunu biliyor musun?

Alastor:
Maalesef..

Charlie:
Hadi ama yüzünüz biraz gülsün! Babam üzgün olabilir ama eminim durumunu halledebilir.

Angel:
Valentino.. Ota boka arıyor. Cidden bununla uğraşmak zorundayım. Off.. görüşürüüüz, benim gitmem lazım.

Gün yine bir şekilde geçmiş gitmiş. Lucifer'ın aklında dün yaşananlar, Alastor'un aklında Lucifer vardı.

Alastor Charlie'nin yanına gitmiş, ondan bir ricada bulunmuştu.

Alastor:
Charlie.. Şeyy.. Babanı arayamaz mısın? Yani o burada senin yanında olmalı bence. Hem Hangi baba kızından ayrı kalabilir ki, eminim seni çook özler.. Değil mi?

___________________🍎__________________

En uzun yazdığım bölüm bu olabilir cidden. Bölüm başlığı bulmak hikaye yazmaktan daha zormuş bir de onu fark ettim.

RadioAppleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin