İlk defa yazıyorum inş iyi olur.
•MİNHO'NUN BAKIŞ AÇISI•
...
Yine ailemin zoruyla okçuluk dersindeyim.Herşeyimin kusursuz olmasını istiyolar ama... Ben bunu yapamam.Benim istediğim hayat bu değil.Yaradan zaten beni kusursuz yaratmış ayol ne gerek var."MİNHOO VUR ARTIK ŞU TAVŞANII!"
Bir anlığına sarsıldım.Heme yayı okla beraber kendime doğru çekip bıraktım.Tavşanı vurmuştum.Eğitmenim tavşanı alıp bir sepete koydu.Aç gözlünün tekidir kendisi, ben vururum o yer."Tamam işin bitti gidebilirsin" dedi. 5 yaşından beri o eğitimden o eğitime şundan buna yetti be diye düşünerek okla yayı yere fırlatıp şato -Dünyanın en kötü yerine- gittim.
Muhafızlar beni görünce kapıları açtılar. İçeri sert ve hızlı adımlarla girdim. Babam beni gördü ve " Ooo geldin mi oğlum nası geçti dersin" dedi."Yok baba kızıl ağacin ordayım haylaha" dedi kısık sesle."NE DEDİN DUYMADIM" dedi babam."İyiydi" diyerek geçiştirip odama çıktım.
Yatağıma kendimi atıp güneşin batışını izledim."Acaba bir gün şu şatodan kaçanilecek miyim?" Diye iç ketim ve gözlerimi kappatım...
•JİSUNG'UN BAKIŞ AÇISI•
Güneşin batımına bakarak keman çalıyorum -Tamam jis en şiir sensin- kedim ise yine şekilden girerek tüy yumağila oynuyo.Bende isterdim insan gibi duran,uyuyan,sakin,kendini herkese sevdiren bir kedim olsun. Ben hariç kimseye elletmiyor kendini. DELİ!
Kemanı kılıfına koyup yatağa oturdum. Kemanı yatağın kenarına koydum. Kedim Slayy beni görünce kuçağıma zıpladı.
Beyaz uzun tüylerini severken cama baktım ve iç geçirdim. "Ne zaman beni kaçıracak bi sevdalım olacak sap kaldım" dedim. Kedim buna karşılık olarak elimi cırmaladı... Canım kedim...
İlk bölüm bittiiii
Kısa oldu çünkü karaket
tanıtımıydıDiğer bölümde görüşiriiik