Ne yapmıştı o az önce? Gerçekten elini mi bıraktı? APTAL JİSUNG. Kafana kakiş yapsın martılar.Ne diye ağlıyosun ki. Belki vaz geçtirebilirim diye düşündü Jisung.
Jisung: Dur!
Minho: Ne? Sen bıraktın elimi
Jisung: Evet öyle oldu ama bu yapıcağımız anlamına gelmez değil mi?
Minho: Hmmm evet gelir
Minho Jisungun kıyafetlerini çıkartmaya devam etti. Jisung etrafa bakıyordu.
Jisung: Ha bu arada azgınlığından felan kıyafetlerimi yırtmaya kalkışırsan seni yerim!
Minho: Yiyceksin zaten
Jisung ahşalayıcı bir şekilde baktı
Jisung: Iyyy annesi pis kadın!
Minho: Off senin için herşey sapıklık zaten
Jisung: Evet?
...
İkisininde kıyafetleri yerdeydi. Minho libido dan önünü bile göremiyordu. Bir anda Jisungun dudahına yapıştı. Çok sert öpüyordu.
Jisung ellerini Minhonun omzuna atmıştı. Minho da ellerini Jisungun belinde dolaştırıyordu. İkisi de bu anı sonsuza dek sürdürmek istiyordu.
Minho dudaklarının arasına Jisungun alt dudağını alıp emmeye başladı. Jisung da Minhonun alt dudağını ıssırmaya başladı.
İkiside zevk alıyordu. Jisung Minho nun dudağını ıssırdı. Minho dan ufak bir inleme çıkınca Jisung sırttı. İkisi de nefessiz kalınca ayrıdılar. Nefes nefese birbirlerine bakıyorlardı.
Jisung: Minho ( Derin nefes alış verişler) seni seviyorum
Minho: Biliyorum
Minho Jisungun belinden tutup kendine çektı ve öpmeye başladı. Minho yavaşça ayrılıp Jisungu izlemeye başladı.
Jisung: Ne oldu şimdiden yoruldun mu?
Minho: Çok güzelsin tatlım
Jisung: Libidona sahip çık Minho
Minho cevap vermedi. Sırıtıp Jisungun boynunu ısırıkla karışık öpmeye başladı.
Jisung canı acıdığı için hafifçe inliyordu. Bu Minho nun hoşuna gitti. Jisungun kalçasını tutup kucağına otuturdu.
Jisung ellerini Minho nun yanağına koydu. Bi süre sonra Jisungun zoruyla ayrıldılar.
Jisung: Minho bu gün yapmasak?
Minho: Beni azdırdıktan sonra mı söylüyosun bunu Jis? Üzgünüm ama ben azgın bir kediyim
Jisung: Üzgünüm ama bende narin bir sincabım libidona sahip çık
Minho sırıttı ve elliyle Jisungun kalçasını kaldırıp sertliğini Jisungun deliğine hizalayıp bıraktı. Jisung ani gelen acıyla bağırdı.
Minho: Zıplamak ister misin?
Jisung: Konu sensen herşeye rahzıyım.
Minho: Seni seviyorum
Jisung: Benim kadar olamaz
Minho Jisungu zıplatmaya başladı. Jisung hafif hafif inliyordu. Can acıması bir süre sonra zevk vermeye başlamıştı.
Jisung: Yavaşla Minho
Minho: Neden? Bence zevk alıyorsun
Jisung: Dediklerimi unut hızlan sadece
Minho piç sırtışı yaptı