AlexAyajzjzhsh את מדהימה!
~~~
כעבור ארבע שעות:"אני לא מסוגל" בכה וויל, בוהה בבאקי נופל מהרכבת, "אני לא מסוגל לראות את אהוב ליבי מת ככה!" הוא המשיך בדרמתיות, בעוד רייצ'ל מצטרפת אליו, בוכה כשהיא רואה את פרצופו המרוסק של סטיב.
"למה זה קורה לטובים ביותר?!" שניהם בכו מחובקים, בעוד ג'ייסון שואל את עצמו למה הוא הסכים לבוא.
הוא כבר רגיל להיות הגננת של החבורה, לעומת וויל שרק בדרך כלל התאפס על עצמו ולעומת רייצ'ל, שהחוש המוסרי והפחד שלה נאבדו איפה שהוא אי שם בגיל חמש.
זה לא אומר שהוא אוהב את התפקיד, אבל הוא רואה את זה כחובה לדאוג להם, כי בלעדיו אחרי כל לילה כזה ההאנגאובר והצווארים התפוסים כבר היו הורגים את שניהם.הם מסיימים את הסרט הראשון ועוברים לשני, עדיין מנגבים את הדמעות.
הסרט בעיקר הלך ככה:"אוך, אני שונאת את הפאלקון!" התלוננה רייצ'ל בעוד וויל מהנהן, "הוא מפריד את סטאקי!" הם צחקקו.
ג'ייסון תוהה איפה הוא טעה בחיים."באקיייי" וויל צרח, מקפיץ את רייצ'ל הישנה ואת ג'ייסון שרק ניסה להכין משקה חדש בBoba Story.
"הוא חזר!!" וויל ניער את רייצ'ל, "הוא חי!!!"
רייצ'ל נרדמת שוב, ג'ייסון תוהה מה הוא עשה שזה מגיע לו.וויל עובר לסרט השלישי, ג'ייסון מעביר את רייצ'ל למיטה באחד מחדרי האורחים.
הוא שתה בסך הכל בקבוק בירה בזמן שוויל ורייצ'ל חגגו על האלכוהול, מנסים לגרור אותו גם ללא הצלחה מרובה.
הוא שונא לשתות, ואם הוא שותה זה אף פעם לא יהיה עד כדי השתכרות.
מאמי אישיוז זה לא דבר שהיה חסר לו. בלשון המעטה.
בסוף הסרט השלישי וויל כמעט נרדם תוך כדי בכי, או במילותיו: "סטאקי מתגשמים!! אבל טוני:( אבל סטיב זרק את המגן שלו בשביל באקי! אבל כולם בכלא:("
הוא התעקש לראות גם את הסצנה שאחרי הכתוביות, בוכה שרואה את השחקן של הפנתר השחור כי, טוב, הוא מת, ואז בוכה עוד יותר שרואה שמקפיאים את באקי.וויל הוא מסוג האנשים שיראו סרט בפעם האלף ויתנהגו כאילו הם רואים אותו בפעם הראשונה.
בסופו של דבר הם סיימו בשלוש לפנות בוקר, כאילו אין להם עבודות להגיש, ולימודים להתרכז בהם.
ג'ייסון חצי סחב וחצי הלך עם וויל למיטתו, בזמן שהוא בוכה על זה שניקו בחיים לא ירצה אותו ונרדם ברגע שראשו נוגע בכרית.
לג'ייסון אין כוח לנקות, הוא בדרך כלל עושה את זה למרות העוזרות שאביו של וויל מתעקש להעסיק בבית של וויל, אבל הוא מרוקן מכוחות.
הוא מנקה רק קצת את השולחן ומפנה את כל הבקבוקים וקרטוני האוכל, ואז הולך לחדר האורחים השני, אבל לא נרדם עד שעה מאוחרת.
המחשבות לא נותנות לו מנוח.~~~
תוכן כתוב!
בחלק מהספר זה יהיה ככה, החלקים שיש בהם תוכן כתוב אומרים שלא הצלחתי להעביר את זה טוב בטוויטים.
וזה היה הפרק!
אני הולכת לבכות על זה שאית'ן תומך בחרא שוב.
למהה:(
הוא עשה עליי רושם של בנאדם שיודע מה טוב:(
אוף:(
טוב נתראה פרק הבא בתקווה שהוא לא יהיה עוד חודש! (הוא כן יהיה אני בתקופת מבחנים)
בייי
לאב יו אולל3>