24

163 19 66
                                    

אחרי כמה זמן שהם המשיכו לשחק המשחק התחיל להיות משעמם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אחרי כמה זמן שהם המשיכו לשחק המשחק התחיל להיות משעמם.
ניקו ו-וויל שתו יותר שוטים משאפשר לספור, מתחמקים מכל שאלה שנשאלה עליהם.

ואז רייצ'ל הציעה להחליף את המשחק ל12 דקות בגן עדן.
"זה כמו 7 דקות בגן עדן," היא הסבירה, "רק 12 במקום."
"למה 12?" ג'ייסון שאל ורייצ'ל משכה בכתפיה
"לא יודעת, חשבתי על הפרוייקט שנתנו לנו לצייר או לפסל גיבור אחד מהמיתולגיה היוונית והמספר הזה מופיע שם די הרבה. לא כמו שלוש, אבל שלוש זה מעט מידי." היא אמרה וג'ייסון הנהן בהבנה.
"איזה גיבור בחרת להציג?" הוא שאל, כבר חצי יודע את התשובה.
"אני מתלבטת בין אודיסאוס לאכילס" היא הודתה וג'ייסון חייך תוך כדי גלגול עיניים "ומה עם השלישי? איך אמרת שקוראים לו, פטרוקלוס?"
רייצ'ל הנהנה ובהתה בו במבט מהורהר "לא חשבתי על זה.. גם הוא היה גיבור בסופו של דבר."
היא נזכרת בבכי היסטרי שלה ששמעה את הסיפור שלו מהמורה הזקן שלה, כירון ושקראה סיפורים עליו שלא היו מדוייקים לגמרי אבל בכל זאת היו מדהימים.

"עכשיו אני מבולבלת עוד יותר."

(גם אני מבולבלת איך הגעתי מ7 דקות בגן עדן לנושא הזה?🥲 איך אני יוצאת מפה?🥲)

"טוב די עם השיחה הזאת את מעציבה אותי" התפרץ וויל, יותר שיכור מפרדי מרקורי בהופעה בה שר את Bohemian Rhapsody בסולם מינורי. (סליחה אני אובססיבית)
"תסובבו את הבקבוק כבר"

~~~

הבקבוק מסתובב ועוצר על פרסי וניקו.
ניכר שניקו קצת לא מרוצה ופרסי פשוט זרם.

~~~

"טוב אז... רוצה לדבר או משהו?" פרסי שאל, מקבל שתיקה מוחצת בתור תשובה
"אוקיי."

הם ישבו בשתיקה לא נוחה עוד כשתי דקות עד שניקו פצה את פיו "אתה יודע, אתה ממש עיוור."
פרסי בהה בו בבלבול וניקו המשיך
"אחרי כל הזמן הזה שאנחנו מכירים אני חושב שאני צריך לטהר את האווירה" ניקו נשם עמוק
"מה זאת אומרת?" פרסי שאל, מהוסס
"המון זמן," ניקו אמר "הייתי מאוהב בך. פשוט רציתי שתדע."
פרסי בהה בו. "אתה-"
"כן," אמר ניקו "אתה בנאדם נחמד אבל זה עבר לי. אני שמח בשבילך ובשביל אנבת' על האירוסין."
פרסי המשיך לבהות בו "אתה... אז אתה אומר ש-"
"כן"
"רגע," חזר פרסי "אז אתה אומר ש-"
"כן" חזר ניקו "אבל זה בסדר, אנחנו בסדר אני מניח. כלומר, אני מבין עכשיו, אתה חמוד, אבל אתה לא הטיפוס שלי."
"אני לא הטיפוס שלך... רגע, אז-"
ניקו גלגל את עיניו ופרסי חייך אליו "סתם צוחק אחי" הוא חבט בכתפו "אבל מה זאת אומרת אני לא הטיפוס שלך?!"
ניקו גלגל את עיניו שוב, הפעם חיוך קטן של חיבה מופיע על פניו.
"לא כולם חייבים לאהוב אותך, ג'קסון."
הדלת נפתחה ולפני ששניהם יצאו פרסי נגע בכתפו בהיסוס "היי אחי, אני שמח שסיפרת לי. אני יודע שאני יכול להיות די סתום לפעמים אבל אני כן רואה את החיבור שלך עם וויל. הוא בחור מדהים, אל תתן לו ללכת, כי אם לא תעשה עם הרגשות שלך כלום מישהו אחר יתפוס אותו בקרוב מאוד."
ניקו הנהן בתודה והם חזרו למעגל.

My Idiot LoverWhere stories live. Discover now