Anlamayanlar için özet geçeyim yağmur'a işkence eden adamın telefonunu inceleyeceğiz burada taşlar bayağı yerine oturacağına eminim keyifli okumalar dilerim...
Burcu ASLANBurcu Aslan, 27 yaşında bir doktordur. Annesi vefat etmiş ama babası hala yaşayan olan Burcu Aslan sakin bir hayat sürmektedir yakın zamanlarda eve geç geldi öğrenilir. Kocası Arslan Aslan bu durumdan hiç hoşnut olmadığını belirtmektedir Melis ve Kayra adında iki çocuğu vardır.
Tahminlerime göre şu an Burcu Arslan'ı iyice kendinilerine tanıştırıp sonra av olarak onu ikna edecekler. Bunu bilmeyen Burcu Arslan ise av olarak katledilecektir.
Ama ben Alev Korkmaz bu duruma el atıp Burcu Arslan ile görüşeceğim ve ona gerçekleri anlatacağım eğer bana inanmaz ise evimde olan kanıtları göstereceğim çok iyi fikir ama değil mi?
Şevval kılıç
19 yaşında olan Şevval kılıç'ın annesi ve babası yaşıyor. Yakın zamanlarda şevval'in bir adam ile kafede buluştuğu görülüyor. Annesi ve babası rahatsız olan Şevval Kılıç'ın katile kurban gitmemesi için elimden geleni yapacağım...
Büyük bir ihtimalle bütün kızları aynı taktiği uyguluyorlar ilk önce tanışıp sonra kurban olarak öldürüyorlar.
Duru Özkaynak
Duru özkaynak'ın annesinin ve babasının yaşamadığı bilinmekte evle olup üç çocuğu olduğu söyleniyor isimleri Emine Mine esmine'dir. Duru Özkaynak 27 yaşındadır. Kocası bulut Özkaynak sosyal medyada bir kadına mesajlaştığını görmüştür. İlk önce şüphelenmese de sonradan kadının iyi biri olmadığını öğrenmiştir.
Sosyal medyadan ulaşmaya çalışan kadın bir kişi olduğu için şüphelenmeyen bulut Özkaynak kadının numarasını ulaşıp konuşmaya çalışmıştır. Kadın bulut özkaynak'ın kendisini mesajlarla rahatsız ettiği için polise ihbar etmiştir
Anlayacağınız kadın şeytanın teki...
Tabii ki polisler de kadının haklı olduğunu düşünüp bulut özkaynağın ceza alması sağlamıştır. Bunu öğrenen Duru Özkaynak kocası ile aralarını açmıştır. Çocuklar bu durumdan çok etkilendiği için anneannelerinde kalmaktadır.
Bu durumdan etkilenen herkese kurtaracak olmam beni mutlu etse de bu kadar kurban olması beni ayrı üzüyor bu konuyu kendim çözerek bulut özkaynağın ve diğer masum kişilerin kurtarılmasına yardım edeceğim.
Ben Alev Korkmaz katilim, fakat beni diğer katillerden ayıran şey kötülerin katili olmam...
Tekrardan Azrail kana susadı. Kan istiyordu kan her defasında daha fazla ama bu sefer akıl almayacak bir miktarda kan istiyordu kötüler korkun çünkü azrailiniz çok yakında sizi katledecek
Sevgilerle Alev Korkmaz...
Muhteşem bir özel bölümle karşınızdayım arkadaşlar evet 2 bölüm olacak bu özel bölüm 3 kız diğer bölümde de iki kız olacak çünkü bulut'u zaten tanıyoruz ama isterseniz burada da tanıtabilirim yoğun istek üzerine Bulut'un tanıtımıda gelir 6 kızın 6 ayrı katili 6 ayrı katilinse bir katili olacak o katil sevgili Alev Korkmaz olucak. Bunu bilmek muhteşem tekrardan görüşmek üzere sevgi ile kalın saygıyla kalın bu kitabı hiç okumayı unutmayın alın alıntımızla bitirelim
Azrail kanatsa da kan istiyordu kan her defasında daha fazla ama bu sefer çok fazla miktarda kan istiyordu kışlar korkun çünkü azrail'in yakında sizi katledecek