~bundan tam beş yıl önce~
7 yaşındayken birlikte olduğum ayrı kalamadiğım o ailem (babam)
belkide son defa yanımda olacaktı.
•
•
•
•
Bugün günlerden 2 Eylül ve doğum günümdü sabahın saat 9'uydu yataktan kalkıp üstümü duzeltmekle telefonuma uzandım gelen bildirimlerde bir göz gezdirirken buradaki arkadaşlarımın sade bir iyiki doğdun mesajlarını gördüm pek önemsemeyerek yuinin mesajına yöneldim ne kadar uzun süre ayrı kalmıştık hiç düşünemiyorumYui:iyiki doğmuşsun benim tatlı ve kanatsız olan meleğim
Dün uyku girmeyen gözümü zor zar açıkta tutarak okuduğum mesaja yüzümde bir tebessüm kondurdum. Eğer yanımda olsaydı beni ne kadar eğlendireceğini düşünemiyorum bile ama o tokyoda bense hiroşimada yaşıyordum burada tatlı küçük mor bir evde kalıyorum ne kadar burda kaldığımı söylesem de kendimi bu evin içinde hep bir yabancı olarak görüyordum.
Telefonu yatağın yanında duran kücük masanın üstüne bıraktım odadan çıktığımda raven beni bekliyormusçasina gözlerini üzerimde gezdirdi salık ve dağılmış olan saçlarım yorgun gözlerle ona bakıyordum o ise yüzünde mimik oynatmadan sandalyede oturmuş yemek masasının üstündeki kahvesini yudumluyordu (insan bir günaydın der bee)
Karşısında duran sandalyeye oturarak "günaydın" dedim hemen sonra "sanada" diyerek tekrar kahvesini içmeye başladı
Çok geçmeden yaptığım kahvaltıdan sonra içeriye ravenin annesi luna geldi.(raven beni yaşlarımda olan üvey kardeşim annesi ise üvey annem)
Luna üstünde dikkat çeken parıltılı kumaş toz bempe elbisesiyle yanıma yaklaştı çok geçmeden "bügün hazırlan babanın yanına gideceğiz" dedi şaşırmıştım o an ona bakmayan gözlerim onun yüzünü bulmustu sonra tekrar konuşmaya devam etti "yedinci Yaş günün kutlu olsun Akami" bunca zamandır beni hiç umursamayan üvey annemden bu sözler daha çok şaşırmama neden olurken kaç yıldır hep doğum günlerimde beklediğim babamı görmeye gideceğimi duymakla yerimden kalkıp hazırlanmaya gittim havanın sıcak olmasından kısa kollu bir t-shirt ve şort giyerek saçımda at kuyruğu yaptım benim geldiğimi gören luna ise tebessüm ederek beni arkasından götürdü.
Kısa süre içerisinde geldiğimiz yer yüksek bir apartman dairesiydi içeriye girip asansöre bindik luna *8* tuşuna basarak beklemeye başladı ikimizden tık yoktu asansör durunca luna önden giderek önümüzde duran kapıyı iki kez tiktikladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff/Akami
FanficTam anlamıyla mutlu olmak için gereken tek şey içinde bulunduğumuz anı,geçmişteki diğer anılarla karıştırmaktan vazgeçmektir.