Saat yediyi gösteriyordu momoyamma çoktan yerini almıştı
Momoyamanın kaptanıyla yazı tura attık ve ben kazandım top bizden başladı.
Top muzukideyken hemen hinataya pas attı hinata sol taraftan ilerleyerek karşısına çıkan bir kişiyi geçmişti ama hemen rene pas attı Rense yorgun olmasına rağmen hızlı koşarak ilerliyordu ama anında topu ondan mavi saçlı biri kapmiştı hızlıca bizim kaleye doğru ilerliyorlardı mavili çocuk herkesi yenerek kalecimiz olan haruya şut çekmişti ve ben buna yetişememiştim bu şekilde bir gol yemiştik sonraki gollerde ise karşı takımdan ücüzlerde sarı kranponları olan biri ve gül kurusu saçlı olan bir kız daha gol attı ama bende bir gol atmıştım durum 3-1 olmuştu ilk yarıda son bulmustu.
İlk yarı kısa bir ara
Takımdakilere su verip kendim dinlendim belki takımım çok yorgun hareket edemiyorlar fazla bende kendim gayret edecektim çok fazla tukenmemiştim yapabilirdim yada deneyebilirdim çünkü takim ortadaydı.
Takımdaki kimse konuşmadı herkes mutsuzdu umutları yoktu.
Sonradan mizuki oynamayacağını söyledi ve geri cekildi bazıları muzikiye karşılık olarak birseyler söylerken muziki kararından dönmedi o an kimsenin sesini duymadan kendi içimde yaşıyordum ama o zaman muzikinin "daha fazla oynayıp zamanımı bosa harcamak ve sakatlanmak istemiyorum"diyen sesini duydum
Sahi ya belkide bu maçı kaybediceğimizi çoktan kabul etmiş ve sakatlanarak başka bir takıma girme şansından da geri kalmak istememisti.
Onun için doğru olan buydu ve ben başka birinin çıkmasını istemiyordum çünkü ancak 8 kişiyle yapılırdı maç muziki gittiğine göre 8 kişi kalmıştık.
Ama korktuğum başıma gelmedi başka biri gitmedi.
Benim için hiçbir zaman imkansız yoktu bu yüzden devm edecektim .
2.yarı başladı📣
İlk yarıda kazandığı için momoyama predators rahattı yerlerine geçmişlerdir aynı şey bizim içinde geçerliydi.
Takımda kızlar olduğundan bizi pek hafife alacaklarını düşünmüyordum sonuçta onlardada 2 kız vardı ama gerçekten bizim kolay olduğumuzu düsünemezlerdi çünkü bu asla doğru değildi imkanım olsaydı yorgun olmadığımız bir gün onlara gerçek maçımızı göstermek isterdim. Şu an yüz haltlarından dolayı acayip sinir olmuştum.
Bu sefer top onlarda başladı şu an çokta ciddi oynamıyorlardı.
Bir an önce harekete geçmem gerekirdi önce olduğum yerde etrafı bütün ayrıntılarıyla gözetledim ve şimdi sıra bendeydi.Gül kurusu saçlı kızın ayağından topu kaptığım gibi karşı takıma sürdüm ve o zaman konuştuğumuz gibi oynayarak genin gol atmasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff/Akami
FanfictionTam anlamıyla mutlu olmak için gereken tek şey içinde bulunduğumuz anı,geçmişteki diğer anılarla karıştırmaktan vazgeçmektir.