Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun.
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun...{Mağusa Limanı} Selda Bağcan
Arkadaşlar herkese merhabalar. Yeni bölümümüz geliyor, ama size söylemek istediğim bir şey var.İlk olarak takipçilerimden biri olan Escangiz hikayemizin isminin seçiminde beni yanlız bırakmadığı için çok teşekkür ediyorum.
İkinci olarak Veysel'in kızı Yağmur kitabımıza göre 20 yaşlarında ve ameliyathane hemşiresi olacak. Diğer herkes aynı.Bir de satır aralarında yorum yapmayı unutmayın, o zaman hikayemiz gelsin.
Bir insan kaç defa kaybeder hayatında? Kaç defa düşer, kaç defa kalkar? Ya da bir heves kursağına takılıp kalır mı? Kalırmış, ben bunu gördüm. Babamda gördüm ben onu... Bana nasıl baktığını nasıl hevesinin takılıp kursağında kaldığını gördüm.
Taner;
-Kurban olayım aç gözünü Veysel!
Ramazan;
-Ambulans çağırın, ambulans!
Kenan;
-Abim kalk nolur kalk abim uyan!
Taner;
-Yok yok yetişmeyecek niz kendimiz götürelim.
Kenan;
-Ramazan arabanın anahtarını al, arabayı getir!
Ramazan hızla koşarak arabayı getirmeye gider.
Kenan Veysel'i kucaklayarak arabaya doğru gider.Taner sürücü koltuğuna, Ramazan ön sağ koltuğa Kenan ise arkada Veysel'i kucağına alarak arkaya yatırır.
Kenan;
Veysel'im uyan abim bırakma bizi! Dayan abicim dayan!Cemile'nin Evi:
Cemile;
Yusuf sen de duydun mu bir ses geldi?-Duydum anne ama çok korkuyorum.!
-Ablan geldi mi?
-Yok daha gelmedi.
-Yusuf oğlum ben gidiyorum bir bakayım sen dedenle otur tamam mı,?
-Tamam anne.
İlçe Hastanesi:
Asya;
-Yağmur doktor Mahmut Bey az önce ki hastanın raporlarını istiyor.
Yağmur;
-Tamam, geliyorum! Diyerek kapının yanında oturduğu yerde arkadaşıyla sohbet etmeye devam eder..Araba:
Veysel öksürmeye başlar. Her nefes alıp verdiğinde canı daha çok yanıyordur.
Veysel;
-Noldu-Noldu!?. Dedi titrek ve acı sesiyle.
Kenan;
-Bir şey yok abim, bir şey yok!. Çok mu canın yanıyor?! Dedi.Veysel;
-Abi, çocuk-çocuklarım sana emanet.
Sahipsiz-sahipsiz bırakmayacaksın! K-kendi çocuğundan ayırmayacaksın o-onları!?.Kenan;
-Veysel'im sakın, abim mir şey olmayacak çıkacaksın hastaneden!Veysel çoktan gözlerini kapatmış ve teslim olmuştu.
Ramazan'ın içini yiyen çok büyük bir derdi vardı. Veysel'den bir özür bile diliyememişti. Eğer ona bir şey olursa yaşayamazdı...Patlamanın olduğu yer:
Cemile oraya varmıştı. Veysel'in motorunu görünce ağlamaya başladı.
-Veyseeeel!
Asuman'da diğer taraftan;
-Ramazan!?Cemile bağırarak koşmaya başladı. Asuman ise Cemile'yi tutarak onu sakinleştirmeye çalışır. Veysel'in ayakkabısını görüp eline alır. Ve daha yüksek şekilde çığlıklar atar. Ama en sonunda oda bayılır.
İlçe Hastanesi:
Kenan Veysel'i kucağına alarak arabadan iner.
Taner;-Sediye getirin! Diye bağırır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut~VeyKen
FanfictionPatlamadan sonra hayatları değişen iki kardeşin yaşam macerası...