Imię-Wieczorna Woń
Płeć-kotka
Orientacja-Biseksualna
Klan -Klan Słońca
Wiek: 32 księżyce
Matka: Pachnące Oko (nie żyje)
Ojciec: Wilczy Ślad
Siostra: Tęcza (nie żyje)
Parter: Świecąca Noc
Syn: Szorstki Głos
Córki: Mrozka (nie żyje) Tęczowy Krok
Charakter: Wieczorna Woń jest raczej skrytą w sobie kotką która ma niewielu znajomych w klanie i raczej trzyma się na uboczu a w jakiejkolwiek dyskusji odzywa się gdy jest pewna na 100% swoich racji. Nie potrafi trzymać emocji w sobie i łatwo ją zranić lub zdenerwować. Lubi samotność bo to pozwala jej się wyciszyć. Na jej zaufanie bardzo długo się pracuje i jeśli je stracisz nie masz co liczyć na jego odzyskanie. Jest za to bardzo dobrą przyjaciółką i zawsze potrafi doradzić lub pocieszyć. Jest szybka , zręczna i świetnie walczy. Potrafi również szybko myśleć.
Historia: Wieczorka urodziła się w Klanie słońca jako córka córka Pachnącego Oka i Wilczego Śladu oraz siostra Tęczy. Była bardzo zżyta ze swoją siostrzyczką i zawsze się razem trzymały. Tęcza zawsze broniła Wieczorki gdy inne kociaki jej dokuczały z powodu jej charakteru. Gdy kotki skończyły 5 księżycy postanowili wybrać się na pierwszą samodzielną wyprawę. Wieczorka z początku nie była pewna czy to aby na pewno dobry pomysł ale w końcu uległa siostrze. Podczas wycieczki Tęczę potrącił potwór. Wieczorka zaczęła głośno wołać o pomoc - usłyszeli ją wojownicy Klanu Grzmotu którzy przybiegli sprawdzić co się stało. Widząc zmasakrowanego kociaka zabrali go do obozu klanu z którego kotki pochodzili. Na miejscu medyk oświadczył że niestety nie może nic zrobić. Wieczorka załamała się po tym wydarzeniu i stała się jeszcze bardziej skryta niż wcześniej. Gdy została uczennicą pod imieniem Wieczorna Łapa unikała stosunków z kolegami z legowiska. Zaprzyjaźniała się tylko z kocurem-Świecącą Łapą (obecnie Świecącą Nocą) i jego siostrą- Gładką Łapą (obecnie Gładkim Futrem). Cała trójka tworzyła niezłe trio a rodzeństwu nie przeszkadzała małomówność Wieczornej Łapy. Gdy kotka została wojowniczką pod imieniem Wieczorna Woń została oficjalnie partnerką Świecącej Nocy. Po pół roku ich związku na świat przyszły ich kocięta. Jeden kocurek którego nazwali Szorstek i dwie koteczki-Mrozkę i Tęczę. Mrozka była zbyt słaba i przeżyła tylko kilka.
Ciekawostki:
-Tęczowy Krok została nazwana po tragicznie zmarłej siostrze Wieczornej Woni
-Wieczorna Woń i Tęcza są inspirowane bliźniaczkami Marley (Wieczorka) i Laurą (Tęcza) z książki "Teraz i na zawsze"
-Tęcza nawiedzała Wieczorną Woń w snach
-Kotka obwiniała się o śmierć swojej siostry
JAKBY CO RYSUNEK ROBIŁAM NA LAPTOPIE!!!!!!!!!!