3.část

154 8 1
                                    

Ráno jsem se probudila s dobrým pocitem.Konečně se mi splnilo přání.Vstala jsem a hned se podívala na čas.Bylo něco kolem 6 ráno.Tak jsem vstala zamířila si to do koupelny a udělala ranní hygienu.Když jsem byla hotová šla jsem zpátky do pokoje a šla dobalit věci z poliček,ze stolu a ze šuplíků a všechno to dala do krabic,které mi sem donesla večer mamka,ale to už jsem spala.Když,jsem všechno měla v krabicích,tak jsem si oblíkla to oblečení co jsem si nachystala večer a šla jsem se do koupelny upravit dala jsem si řasenku a trochu pudru a potom jsem si udělala každodenní ranní hygienu a když jsem byla hotová šla jsem se podívat dolů jestli už jsou rodiče vzhůru.Šla jsem dolů po schodech a uviděla mamku jak dává na talíř obložený chleby a 3 skleničky džusu.

,,Dobré ráno,mami."pozdravila jsem a sedla si ke stolu a vzala si jeden chleba a sklenici džusu.Začala jsem jíst a všimla jsem si že tu kromě stolu a 3židlí nic není.Páni!Ti toho včera stihly.Když jsem dojídala už druhý krajíc chleba přišel táta a pozdravil nás dal mámě a potom mě pusu na tvář.Posadil se naproti mě a začal taky jíst.Když jsem to měla dojedené tak jsem šla a dala to nádobí do dřezu a začala ho umívat.Po chvíly jsem to měla hotový a utřela jsem si to pos sobě a uklidila do krabice kde bylo nádobí.

,,Tati!!"zařvala jsem z kuchyně.

,,Ano,Christy?"zeptal se .

,,Kde jsou všechny krabice?"zeptala jsem se on mi odpoveděl že je v 5 ráno vyzvedly a poslaly je do Sydney do baráku a prý už to tam bude všechno vybavený a poskládaný jak to má být a že moje věci si vyzvednou zachvilku.Tak jsem šla zase zpátky do postele.Vzala jsem si noťas a pouštěla jsem si písničky.Asi tak po 15minutách se otevřely dveře a do pokoje vlezli nějací chlapi vzali krabice a někam je nosily a mě došlo že to budou asi ti stěhovácí.Tak jsem si jich nevšímala a pokračovala v tom co jsem dělala.

,,Christy!Pojď dolů doníst tvý kufry zachvilku jedeme."zavolal na mě táta.Tak jsem vypnula noťas a dla ho do tašky.Šla jsem ke dveřím u,kterých mám kufry.Vzala jsem je a táhla je dolů.Dole jsem je postavila ke vchodovým dveřím a rychle vyběhla nahoru.Obula jsem si červený supry,vzala jsem si tašku se všechnou elektronikou a šla jsem k posteli a vzala svůj iphone.Seběhla jsem rychle schody a nastoupila do auta.Rodiče si povídaly a já si vytáhla sluchátka a poslouchala selenu gomez a koukala se přitom z okna.Když jsme zastavily před letištní halou,otevřela jsem dveře a vystoupila.Šla jsem rovnou ke kufru a začala si vyndávat kufry ta už se u mě objevily rodiče a pomohli mi.Když jsem je měla vytažený spravila jsem si tašku na rameni a vzala kufry a šla jsem hned za rodiči,když zastavly a máma se posadila na židle co byli po celé hale tak jsem si sedla vedle ní a vyndala jsem si sluchátka a dala je do tašky.Mobil jsem si strčila do kapes od kalhot.Máma něco psala do mobilu a já se rozhlížela po letištní hale.Najednou se někdo posadil vedle mě.Byl to kluk s blond vlasy a piecingem ve rtu.On si všiml že si ho prohlížím tak se na mě otočil.

,,Ahoj,já jsem Luke."řekl a podal mi ruku.Já jsem mu opětovala podání ruky.

,,Ahoj?Já jsem Christy"řekla jsem mu a usmála se na něj.On mi úsměv opětoval.

,,S mím se zeptat kam letíš?"zeptal se.

,,No,já letím do Sydney,protože se tam stěhujeme"řekla jsem celá nadšená a on se nad mým nadšením.

,,No,to je super.Já tam totiž taky bydlím a letím dneska domů.Byl jsem tu u tety."řekl a usmál se chvilku jsem si povídaly,aby jsme se líp poznaly a zjitily nějaké informace o sobě.Třeba jsem zjitila že má rád tučnáky a rád hraje na kytaru.A víte co je ještě super budeme chodit na stejnou školu.Když jsme chtěli pokračovat v konverzaci museli jsme jít.Tak jsem se s ním rozloučila a než jsem odešla daly jsme si na sebe kontakt.Potom už jsem musela jít šli jsme na odbavení a máma se mě ptala na nějaký věci ohledně Lukea a já sem jí řekla že je to jen kamarád.Když jsme nastoupily do letadla tak mi máma dala letenku,protože jsem seděla někde jinde.když jsem našla svoje sedadlo seděla tam nějaká dívka a Lukeu.(pro informaci sedadla byly po 3)

,,Jé,ahoj Christy."pozdravil mě.Já mu pozdrav opětovala a posadila se vedle té dívky.

,,Christy,tohle je moje přítelkyně Jenn.Jenn to je Christy moje kamarádka z letiště."řekl a usmál se.Ta dívka se na mě otočila a byla mi hned sympatická.Pozdravily jsme se a hned si začaly všichni 3 povídat.Měli jsme pořád o čem.Ani jsme se nenadály a letadlo přistávalo.Tak jsme společně vystoupily a když jsme byly v hale tak jsme se rozloučily s tím že se potkáme zítra ve škole.A já čekala na rodiče,když došly šly jsme společně pro kufry a potom jsme šli před letiště a táta chytil taxíka.Tam jsme naložily všechny věci a jeli jsme do nového domu.

,,Tak,jak se ti letělo?"zeptala se máma.Já se na ni otočila a usmála se.

,,Seděla jsem s Lukem a jeho přítelkyní Jenn a zjitila jsem že i ona chodí na stejnou školu jako já a říkaly že mě po ní provedou.Jo,a s Jenn jsme se docela dost s kamarádily.Takže let byl suprovej a uběhl rychle a vy?"odpoveděla jsem s usměvem.

,,My taky,ale vedle táty seděl nějakej starej chlap a v půlce letu usnul a dal si hlavu na tátovo rameno a ten chlap začal ze spaní slintat."jak to máma dořekla začala se smát a já s ní.

,,Tak jsme tu."řekl táta a já se podívala z okna a to co jsem uviděla mě dostalo.

Omlouvám se za chyby.Komenty a voty potěší.Děkuji za váš čas na to,abyste si můj příběh přečetli.Mám vás ráda.(Na obrázku Lucas a Jenn)

Memories

Only time will tell.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat