Uviděla jsem obrovskou vilu.A nemohla jsem uvěřit že tohle je naše.Otočila jsem se na mamku a ta se jen usmívala nad mojí reakcí.Potom jsme vystoupily a vytáhly si kufry z kufru.Táta mezitím zaplatil taxikáři a my zamířily k vile.Hned jak jsme byly u dveří tak táta otevřel dveře.
,,Vitej v novým domově.Bež nahoru a hned první dveře vlevo je tvůj pokoj."řekla máma a já hnedka vyběhla do druhýho patra.Našla jsem dveře od mýho pokoje a vešla a to co jsem viděla mi vyrazilo dech.Celá místnost byla bíla a na zdech byly namalované noty,hoslové klíče a notová osnova.Postel byla černo-bíla a nad postelý byl můj nejoblíbenější slogan"Stay strong....".Hned vedle postele jsem měla okno s parapetem, na kterým byly polštáře a deka.Naproti postely jsem měla stůl a poličky.Potom tam byly dvoje dveře.Jedny vedly do koupelny a druhý do obrovský šatny.Tašku,kterou jsem měla přes rameno tak jsem položila na zem a když jsem se podívala do prava tak tam byly dveře na balkon.Hned jsem k nim zamířila a otevřela je a vešla na něj.Rozhlídla jsem se a všimla si že mám výhled na moře a pláž.Chvilku jsem se dívala na tu krásu a potom jsem slyšela mamku jakmě volá dolů.Tak jsem šla zpátky do pokoje,zavřela balkon a šla po schodech dolů.
,,Bež hnedka doprava."řekla máma a odpoveděla mi na neviřčenou otázku.Tak jsem ji poslechla a vešla do obrovský kuchyně.,,WOW!"řekla jsem a máma se na mě jen usmála.
,,Mami,chceš s něčím pomoct?"zeptala jsem se ji.
,,Jo,klidně můžeš nakrájet tady tu zeleninu."řekla a ukázala mi kde co je.Tak jsem všechno co jsem potřebovala vytáhla.Když jsem to měla dokrájený tak jsem to dala do misky a šla připravit stůl.Ten časovej posun je strašnej mi v Londýně by jsme teď měli večeři,ale tady teď máme oběd.Máma potom donesla zbytek.Mňam!Máme rizoto.Máma zavolala tátu a společně jsme si povídaly o tom jak se nám tu líbí a hlavně o škole.
,,Christy,zítra tě do školy poveze táta,ale on tam s tebou nebude moc zůstat takže do ředitelny budeš muset jít sama."řekla máma a já se na ni podívala.
,,To je vpohodě.Ráno před školou budou na mě čekat Luke a Jenn."řekla jsem a máma se na mě usmála.Když jsme dojedly tak jsem posbírala talíře a šla je dát do mičky.Když jsem tam dávala poslední talíř tak jsem slyšela zvonit můj mobil.Tak jsem rychle vyletěla z kuchyně ke mně do pokoje.Šla jsem k tašce a vytáhla si telefon a podívala se kdo volá.Byla to Jenn.
,,Ahoj Christy.Hele,nechtěla bys zajít na pláž?"zeptala se a já byla ráda.Že se vůbec ozvala.
,,Ahoj,jasně moc ráda a v kolik a kde?"zatím jsem šla na balkon a rozhlížela se po pláži a najednou sem uviděla Jenn a Lukea jak netrpělivě čeká co odpoví.
,,Teď hned na Gold Coast(tahle pláž vážně existuje:3:3)?"zeptala se a já viděla jak se otáčí mým směrem,ale koukala se do země.
,,Ok a koukni se nahoru."řekla jsem ji a ona se koukla a vytřestila oči.Já ji zamávala ona se nakonec usmála a zamávala mi zpět.Luke se na ní nechápavě koukal a koukl se tam kam ona a vykulil oči a zamával mi taky.Já jsem ji to položila a šla dovnitř.Šla jsem ke kufu a zněj vyndala tašku přes rameno,ručník a plavky s kraťasema.Ručník jsem dala do tašky zalezla jsem do koupelny a oblíkla se do černých plavek a na ně jsem si oblíkla černý teplákový kraťase.Potom jsem šla zpátky do pokoje vzala jsem si mobil,sluchátka a slunční brejle.Potom jsem si svázala vlasy do vysokýho culíku a nazula si černý vansky a šla dolů do obýváku.Kde seděly rodiče.Oznámila jsem jim že jdu ven a nevím kdy se vratím.Když jsem šla kolem botníku viděla jsem že na botníku leží moje peněženka a klíče tak jsem si je vzala a dala je do tašky.Vyšla jsem a zavřela dveře.Zamířila jsem na pláž.Když jsem tam už došla tak jsem se rozhlédla a hledala Jenn s Lukem.Hned jak jsem je uviděla tak jsem se rozběhla a skočila Lukeovi na záda,protože oba stály ke mně zády.On se lekl a Jenn se taky lekla a potom se začala smát.
,,Fůj!To sem se lekl!"řekl a usmál se.Já mu seskočila ze zad a obejmula jsem prvně Lukea a Jenn.Položila jsem si věci na zem.Luke šel serfovat a my s Jenn jsme si povídaly a komentovaly kluky co kolem nás prošly.Potom jsme se opalovaly.Po 2minutách jsem dostala žízeň tak jsem si sedla a otočila se na Jenn.
,,Jenn?"zepatala jsem se.,,No?"
,,Nepůjdem si pro něco k pití."zeptala jsem se.Ona se usmála a kývla.Tak jsme vstaly vzaly jsme si peníze a mobily.Šly jsme k baru.Když jsme si vzaly nějakej drink a vzaly jsme si je a sedly si k baru.,,Jenn.A jak dlouho jste spolu s Lukem a jak jste se seznámily?"zeptala jsem se ji.Ona se na mě usmála.
,,No,jsme spolu už 2roky a seznámily jsme se na pláži.On serfoval a já se to učila.Když viděl že se to učím přijel ke mně a pomáhal mi no a tak jsme se seznámily a potom jsem zjistila ža chodí k nám na školu."řekla mi celý jejich příběh.,,Wow,to je úžasný."řekla jsem.Potom okolo nás šly nejací kluci a Jenn hned sklopila hlavu.Oni šly k nám a jeden měl tetování a druhý ne.Zastavily se.
,,Ahoj kočky,já jsem Jason a tohle je můj kámoš Brooklyn."řekl a usmál se.Já se podívala na Jenn a viděla jsem ji na obličeji že jejich přítomnost jí je nepříjemná tak jsem se rozhodla ho odpálkovat.,,No,nazdar já jsem Christy a my už odcházíme"řekla jsem a zvedala se a Jenn semnou.
,,Ohh,počkej vždyť ty jsi holka toho dementa támhle!"řekl a díval se na Jenn a ukazoval přitom na Lukea.,,Je no a co!A není to dement!Nejdřív se zamysly nad sebou a pak urážej!"řekla jsem a s Jenn za zády jsem šla zpátky na deku.Jenn si sedla naproti mě a objala mě.
,,Děkuji,že jsi se Luka zastala."řekla a já se usmála.Já se sama divila kde se to ve mě bere.,,To byla maličkost a jste přeci mí kamarádi oba takže to je jasné a sama jsem překvapená,že jsem se odvážila takhle promluvit.A zrovna na kluka.Kdo to byl?Vypadaloto jako by vás oba znaly?"zeptala jsem se.
,,To byl Jason,Jason Mccann a jeho nejlepší kamarád Brooklyn Hood.Jason je král školy ještě se Samanthou děvkou školy.Brooklyn je něco jako jeho bratr a oba mají holky jen na jedno."řekla a mě to došlo.Právě jsem to natřela tomu největšímu kokotovi světa nad tím jsem se pousmála.Potom jsme si s Jenn jen povídaly.Po asi 2hodinách se začalo stmívat tak jsme si zbalily a potom jsme se na rozcestí objetím rozloučily a každý šel svou cestou.Když jsem dorazila domů šla jsem do kuchyně z ledničky si vytáhla salát od oběda.Rodiče nebyly doma jeli něco vyřídit.Když jsem to dojedla vyhodila jsem krabici do koše a šla nahoru.Otevřela jsem dveře a všimla si že mi máma vybalila věci z kufrů-Za to jí musím zítra poděkovat.Šla jsem do šatníku kde jsem odložila tašku vytáhla jsem z ní všechny věci a vzala si z poličky košily a spodní prádlo a šla zpátky do pokoje.Věci z tašky jsem položila na stůl a židly a mobil napojila na nabíječku.Potom jsem se šla vysprchovat,odlíčit ,vyčistit si zuby a oblíkla si košily a spodní prádlo.Vyšla jsem z koupelny a hned únavou jsem skočila do postele zamuchlala se do peřiny a myšlenkama na Mccanna(nevím jak se to skloňuje tak se omlouvám:3:3)že ho zíta uvidím zase jsem usnula.Tak,máme tu další část a přemýšlím jestli mám dál pokračovat,tak jsem se rozhodla že za aspoň 2voty bude další část.Omlouvám se za to,ale chci zjistit jestli to má vůbec cenu a omlouvám se za chyby a MÁM VÁS RÁDA.(Na obrázku Christy)
Memories
ČTEŠ
Only time will tell.....
RandomJedna věc všechno změní. Zvládne to v novém městě a na nové škole? A bude mít přátelé a co když i nepřételé?