7.část

52 2 0
                                    

,,Můžeš za to, ale me to nevadí" usmal se. Pokroutila jsem nad ním ocima a chtěla jsem vstát, ale on mi to nedovolil a otočil nás tak že byl nademnou. Koukal se mi do očí a ja jemu. Potom jsem se vzpamatovala a zhodila ho ze sebe dolů. Vstala jsem a oklepala si zadek a nohy. Když jsem mířila od něj pryč tak mně plácl ještě přes zadek.Otočila jsem se na něj hnusným pohledem a šla jsem za Jenn, protože učitelka nám dala pauzu tak jsem si vedle ni sedla.

,,Tak co McCann? Nestalo se ti nic?" zeptala se mě hned a já pokroutila hlavou na náznak že ne. potom za námi došel Lucas i s Alexem. chvilku jsme si povídaly než nás vyrušila nějaká blonďatá holka ještě nějaká její kamarádka. Všichni jsme se na ně otočily s nechápavě otočily. Ona k nám došla stihla jsem si ji prohlídnout. No, jo typická barbie ahned vedlení typická bad girl. Došly k nám a obě si založily ruce na hrudi tak že vypnuly svoje prsa.

,,Takže, abychom si něco ujasnily. Jason je můj a Brooklyn je Emmy." řekla a vraždila mě pohledem. já jsem vstala a stoupla si naproti ní.

,,Tak hele za 1.nevim okom vsem mluvíš a za 2.je mi to jedno" řekla jsem a pokrčila rameny. ,,Takže jestli dovolíš ráda bych se pobavila tady se svými přáteli a ne s tebou. To už bych se rdši bavila s Mccannem než s tebou, takže páčko" řekla jsem a otočila se zpět k partě. Slyšela jsem jak si jen odfrkla a odešla zpátky. Koukla jsem se na hřiště a všimla jsem si že to celou dobu Mccann sledoval a křenil se na mě já jsem na něj vyplázla jazyk a dál se věnovala partě. Chvilku jsme se ještě bavily a potom se vrátily na hřiště. Učitelka se rozhodla změnit družstva takže jsem byla s Mccannem a choval se celkem normálně. My dva jsme hrály ve předu a nahrávaly si a k tomu ještě bonus jsme na konci hodiny vyhrali. Potom se odebrali na dalši hodinu. celý den proběhl v klidu. Na konci školy jsem se vydala domů pešky a uviděla jsem leták že hledají zpěvačku do kapely,která hraje tady v jednom klubu a je to dneska v 19:00. Utrhla jsem si ten leták a šla jsem domů se nachystat měla jsem sice dvě hodiny, ale než to najdu bude trvat celkem dlouho.

Ahoj všichni!!

Moc se omlouvám že jsem nevydala a tak se vám to budu snžit vynahradit.Omlouvám se za chyby a doufám že se vám část líbí a že jste vydrželi to čekání na novou.Btw.Chci se zeptat jestli by jste chtěli pohled někoho jinýho a po přikladě koho?(Na obrázku Jason hrající fotball)
Mám vás všechny moc ráda♥

Memories

Only time will tell.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat