5.část

166 10 4
                                    

'Crrrrr...Crrrr'

Agrr.Jak já nesnáším školu.Vstala jsem a zamířila si to do koupelny se zkulturnit.V koupelně jsem se zkulturnila a šla zpět do pokoje.Když jsem byla v pokoji zamířila jsem hned ke skříni a odtud si vyndala oblečení.Které se zkládalo z bílý košile,modrých kalhot a motýlka+černý vansky.(Jak vypadala viz obrázek)Potom jsme zamířila ke stolu kde jsem měla kabelu přes rameno a mobil potom jsem šla dolů se nasnídat.Když jsem došla dolů tak jsem zamířila do kuchyně kde už seděl táta a snídal.

,,Dobré ráno."řekla jsem a usmála jsem se a dala mu pusu na tvář.Zamířila jsem k ledničce a vyndala jsem si jogurt a šla si sednou naproti tátovi.Když mě uviděl posunul ke mě hrnek s kafem který tu bylo připravený ja se na něj usmála a poděkovala.Pustila jsem se do snídaně.Když jsem dosnídala podívala se na hodiny.

   ,,Tati,dělej nebo přijdu pozdě!"řekla jsem a začala po nás uklízet v kuchyni jsem to dala do mičky.On se podíval taky a rychle vstal a šel se obout ja jsem popadla tašku která ležela na zemi a šla do předsíně kde už čekal táta.Vyšly jsme z domu a zamířily do garáže kde táta měl auto.Nastoupily jsme do černýho Range Roveru a vyjely směr škola.Když jsme dojely ke škole tak jsem vystoupila a popřála tátovi hodně a on mě taky.Potom jsem se otočila a u vchodu jsem viděla stát Jenn s Lukem.Hned jak jsem je uviděla zamířila jsem k nim.

,,Ahoj vespolek!"pozdravila jsem je oni se na mě otočila a vtáhly do objetí.

,,Tak co jak se těšíš do týhle mučírny?"zeptal se mě Luke.

,,Strašně moc a víte proč?"oni pokroutily hlavou,,Protože jste tady vy!"řekla jsem a chytla je kolem ramen a šly jsme vstříct škole.Když jsme tam vešly tak všichni upíraly zrak na nás,ale my jsme si jich nevšímaly.Šly jsme směr ředitelna a tam jsem je musela boužel pustit.

,,My tady na tebe počkáme"řekla Jenn a já se ně usmála.Vešla jsem do ředitelny a u stolu tam seděla sekretářka tak jsem si odkašla ona se na mě podívala s otázkou v očích já jsem pokroutila hlavou.

,,Jsem tu nová a mám jít za panem ředitelem"řekla jsem ona přikývla a ukázala na dveře abych tam šla.Zaťukala jsem a zevnitř se ozvalo naštvané'dále'tak jsem vešla.,,Jasone tohle je už po pát----"nedořekl to protože mě uviděl ve dveřích.

,,Dobrý den rodiče mi říkaly že se mám stavit jsem tu nová a ----"nestihla jsem to dopovedět a on mi skočil do řeči.,,Tak ty jsi Christy?"zeptal se a já přikývla.,,Jde poznat že jsi celá po mamince."já nad tím pokroutila očima,,Ale povahu jsi zdědila po otci."řekl zhnuseně já se na něj zamračila a Jason se uchechl.

,,No,dobře už můžu jít?"zeptala jsem se on přikývl a podal mi rozvrh.

,,Učebnice dostaneš od učitelů.A zatím ahoj."řekl mile.,,Nashle"řekla jsem a šla jsem ven než jsem vyšla tak jsem se podívala na Jasona a rty mu naznačila'Užij si to!'a muckla jsem na něho.On mi poslal vzdušnou pusu,ale to už jsem zavřela.Potom jsem vyšla i z kanceláře.Před ní čekaly Luke s Jenn.Když mě uviděly tak se mě ptaly co mám za hodiny.A když jsem jim to ukázala tak se jim rozářily oči.

,,Co je?"zeptala jsem se první se vzpamatovala Jenn,,Máš všechny hodiny snama a Alexem a boužel i s Mccannem"řekla byla jsem ráda,ale kdo je Alex.

,,To je super a kdo je Alex?"řekla jsem oni se na mě otočily a Luke se praštil do čela.

,,Já jsem na něj uplně zapomněl je to taky náš kamarád a čeká ve třídě.A sedí sám tak si sním můžeš i sednout"když to dořekl tak na mě udělal psí oči a já přikývla a on mě obejmul,,Děkuji je mu líto že sním nikdo nesedí mi s Jenn jsme se střídaly,ale prostě není to ono,ale myslím že až ho poznáš budete si rozumnět."řekla a usmál se.Potom jsme se rozešly do třídy hned jak jsme tam dorazily tak mě zaujal kluk úplně vzadu s obarvenou hlavou na bílou.Když si Luke všiml kam se koukám tak řekl,,To je Alex"já se na něj otočila a usmála se zamířila jsem k jeho lavici.

,,Ahoj,mohla bych si přisednout?"zeptala jsem se ho.On zvedl hlavu od mobilu.,,To mluvíš na mě?"zeptal se s údivem já přikývla.,,No,jasně"řekl s úsměvem.Začaly jsme si povídat než přišly Luke s Jenn a nepřipojily se k nám.Povídaly jsme si a domluvily se že zajdeme odpoledne na pláž asi po minutě zazvoní a do třídy vejde učitel tak jsme si sedly na místa a poslouchaly potom někdo zaklepal na dveře a do třídy vešel Jason já jsem nad ní pokroutila hlavou a dál poslouchala výklad učitelky jak skončila tak jsem si sbalila věci dokonce mi ta ucitelka dala učebnice za co sem ji fakt vděčná a šla jsem pryč ze třídy když jsem zrovna do někoho narazila a byl/a to.........

Moc se omlouvám za neaktivitu,ale neměla jsem čas doufám že se vám část líbila požadavek jste splnily a budu ráda když dáte vot a nebo to okomentujete.A další část bude až tu budou max.2voty protože potom bych si myslela že to nikdo nečte a bylo zbytečný to sem přidávat.Omlouvám se za chyby.

Mám vás moc ráda

Memories

Only time will tell.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat