Aurora , evine ilk adımını attigindan beri yerlerine yerleştirdigi eşyaları ile ilgilenmeye tamamlamış terasında yorgun bir şekilde oturuyordu. Yeni komsularinin evlerini inceliyor ve geleceği hakkında kaygilaniyordu. Şu anda terasında bulunduğu güzel ev için yaptığı harcamaların ardından ekonomik açıdan sarsilmisti. Tek mesleği garsonluk olduğundan oldukça sıkışmışti. Ailesi ona kitap yazmayı önermisti ama Aurora güzel bir üslupla yazamıyordu.
Komsularinin evlerine göz gezdirirken bir anda duraksadi. Çünkü şu anda bakıyor olduğu ev -gerçi ev demeye bin şahit lazim- ilgisini çekmişti. Etrafı camla kaplı geniş mi geniş bir odadan ve bitisiginde Aurora 'ya bakan balkondan oluşan bu evde onun tek secebildigi içerideki daginiklikti. Balkonda duran boş bir Şövale ve cam odada karanlığa rağmen fark edebildiği diğer şövaleler, üzerlerindeki tuvaller elbette ki bir ressama ait olabilirdi. Bu düşünce onu daha da sıktı. Çünkü Ressamlara anlam veremezdi ve onlardan nefret ederdi . Çünkü Aurora ' ya göre Ressamlar boyaları karıştırarak saçma şeyler çizer ve oldukça para kazanirdi. kendiyse her gün garsonluktan ayakları ağrıyana kadar çalışır ve günlük 40 lira kazanirdi .
Evi biraz daha inceleyince tuvalli bir sovalenin önünde oturan kişiyi gördü. Karanlıktan cinsiyetini seçemedi ama onun hareketlerini gozlemleyebiliyordu. Aurora sandalyesinden kalkıp Parmaklıklara yaklaştı ve daha yakından inceledi. Bu sefer gizemli komşu da ayağa kalkmış Aurora ' ya bakan cam duvarın önüne gelmiş adeta onun gözlerine bakıyordu. Birkaç saniye sonra gizemli komşu sandalyesine geri oturdu ve deli gibi tuvali boyama devam etti. Aurora da içeri girdi ve gizemli komsuya Unutarak gelecek kaygilariyla yatağına yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakış Açısı
Non-FictionAurora , yeni taşındığı evde ilginç bir karşı komsuya sahiptir.Yuzunu hiç göremediği, ismini bile bilmediği bu komşu aslında Aurora ' ya çok önemli bir şey kazandiracaktir.