Ertesi sabah kalkan Aurora terasında çıkınca gizemli komşusunun balkonundaki boş sovalesine bir tablo koymuş olduğunu gördü. cam mekana bakınca arkası dönük , kapuson takmış ve aralıksız resim yapan birini gördü. Hala cinsiyetini kestirememisti. Balkondaki tabloya ilk bakışında beğenmedi. Her çizim ona karışık geldi. Bir de uzaklasarak bakmaya yöneldi. Ama tablo hala ona anlamsız geliyordu. O da kucumseyici bir şekilde gizemli komşunun tablosuna güldü. Çünkü her zaman bu komşunun neler cizdigindigini merak ederdi ve şimdi sonucu görünce kendine acidi.
Sabah kahvesini de içince gazetedeki is ilanlarına göz attı. Sonrasında birkaç yeri arayan Aurora sonuç olarak yatağa klasik kaygilariyla girdi.
Ertesi sabah terasına çıkan Aurora gizemli komşunun balkonundaki boş sovaleye başka bir tablo koymuş olduğunu ve dünkü gibi deli gibi resim yapmakta olduğunu gördü. Tabloyu inceleyince her zamanki gibi sıkıcı buldu. Anlam veremediği Sarmal fırça darbeleri ona karmaşık görünüyordu. Umutsuzca içeri girdi ve bilgisayarını açtı . Güncel Haberleri okurken hikaye yazan on üç yaşındaki bir kızın online hikayesinin çok beğenilip kitaba dönüştürüldügu ve cok bastirildigini öğrendi. içinden "on üç yaşındaki kız benden daha zengin " diye geçirdi. Daha sonra asıl anahtar kelimeyi buldu ve kendisi de aynı siteden online hikaye yazmaya karar verdi.
Siteye kayıt olmak gibi işlerin ardından okuma için kişileri aradı .Birkaç online yazari takip etti. Hemen ardından takip ettiği biri ona mesaj yazdı. Kişinin kimliği belli değildi. Kullanıcı adı "kawaiicuffs " olan kişi Aurora 'ya mesajında söyle dedi:
K: Merhaba.
A: Merhaba.
K: Hesabınızı yeni actiniz galiba.
A: evet. Hikaye yazmak ve para kazanmak isiyorum. Ama henüz bir konu düşünmedim.
K: hikaye yazmak gibi güzel faaliyetleri sadece para kazanma işi olarak dusunmemelisiniz . İsterseniz benim hikayelerime bir göz atın. İyi günler .
A: iyi gunler.Ve konuşma sona erdi. Aurora , "kawaiicuffs " un hikayelerine baktı ve bir sürü gördü. İçlerinden birini seçti ve okumaya başladı.
400 küsür sayfalik hikaye birkaç saat sonra sona erdiğinde Aurora gözünde bir damla yaşla tepkisizce bilgisayarına bakıyordu. Okumuş olduğu hikaye onu müthiş etkilemişti. Sanırım o haklıydı. Yazmak gibi faaliyetler para aracı olarak değil sanat olarak gorulmeliydi.
Terasına çıktı ve gizemli komsusunun balkonundaki sovaleye baktı. Yeni bir tablo orada duruyordu. Öteki tablolara kıyasla oldukça beğendi Aurora. Bu sefer ilgisini çeken eserin karşısına , teras parmakliklarina bir sandalye dayayarak izledi tabloyu. Bir anda anlam veremediği şekilde mest hissetti kendini. Sanki bir nü ressamiymiscasina detaylı bir bakış açısıyla baktı tabloya.
Hava kararınca, akrep geceyi haber edince Aurora yatağına girmişti bile . Kafasında kaygılarla değil , düşüncelerle uyumuştu.
Ertesi sabah Aurora ilk iş terasa koştu. Gizemli komşusunun yeni bir tabloyu sergilediğini görünce heyecanlandı. Biraz tabloyu inceleyince aklına bir fikir geldi. Bu fikir yazma hevesine yardımcıydi. Çünkü bu fikir bir hikaye konusuydu.
Bilgisayarının başına geçti ve araç acilinca siteye girip hikaye yazmaya başladı . Hikaye için en güzel cümleleri düşünerek yazdığı saatler sonucu sadece birkaç sayfa eline geçti. Gerçekten zordu. Ama buna değer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakış Açısı
Non-FictionAurora , yeni taşındığı evde ilginç bir karşı komsuya sahiptir.Yuzunu hiç göremediği, ismini bile bilmediği bu komşu aslında Aurora ' ya çok önemli bir şey kazandiracaktir.