Κεφάλαιο 1

73 2 7
                                    

Pov Άννας:
Είμαι πάρα πολύ κουρασμένη τις τελευταίες 5 μέρες έχω αναλάβει μια δύσκολη υπόθεση με περιουσιακά.  Ο Πελάτης μου ισχυρίζεται ότι ο αδελφός του έχει πλαστογραφησει την διαθήκη του πατέρα τους και εγώ ψάχνω μάρτυρες και στοιχεία για να το αποδείξω και να βοηθήσω τον πελάτη μου να κερδίσει αυτά που πραγματικά του έχει αφήσει ο πατέρας του. Είναι 8 το βράδυ και τότε λαμβάνω μια ειδοποίηση στο κινητό μου.
Ειδοποίηση Κωνσταντίνος:
Γειά σου Άννα θες να βγούμε για ένα ποτό, θέλω πάρα πολύ να σε δω απόψε.
Δεν θέλω να τον δω καθόλου, μου την πέφτει εδώ και λίγο καιρό είναι Δικηγόρος και αυτός αλλά δεν μου αρέσει.
Άννα: Δεν μπορώ σήμερα έχω κανονίσει με την φίλη μου την Αγγελική.
Κωνσταντίνος: Εντάξει αλλά δεν θα μου την γλυτώσεις, θα βγούμε μια μέρα.
Δεν του απάντησα. Μα καλά ποια πιστεύει ότι θα ρίξει με αυτές τις αηδίες. Αλλά η αλήθεια είναι ότι θέλω να βγω για ένα ποτό με τξν Αγγελική. Θα την πάρω τηλέφωνο.
Άννα: Αγγελική θες να βγούμε για ένα ποτό;
Αγγελική: Ναι Άννα μου θέλω, θα πάμε στο μπαρ απέναντι από την Εισαγγελεια, να ντυθείς ωραία γιατί θα είναι και ο Εισαγγελέας που σου αρέσει ο Δημήτρης Μαρκέτος θα έρθει μαζί με τον φίλο του τον Σταύρο. Να είσαι μια κούκλα για να τον αφήσεις με το στόμα ανοιχτό.
Άννα: Εντάξει Αγγελική. Έκλεισα το τηλέφωνο.  Ο Δημήτρης είναι ο Εισαγγελέας που μου αρέσει πάρα πολύ. Είμαι πολύ ερωτευμένη μαζί του αλλά δεν ξέρω αν νιώθει τα ίδια πράγματα με εμένα.  Οπότε τον βλέπω στο στομάχι μου εμφανίζονται πεταλούδες 🤭. Ας πάω τώρα στο σπίτι μου για να ντυθώ.  Έφυγα από το γραφείο μου και πήγα στο πατρικό μου. Πήγα στο δωμάτιο μου και έβαλα ένα μαύρο κοντό φόρεμα και τις μαύρες μου τις γόβες. Έβαλα κόκκινο κραγιόν και ξεκίνησα για το μπαρ όπου θα είναι εκείνος.

 Η Ιστορία αγάπης της Άννας και του Δημήτρη Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt