Κεφάλαιο 21

42 2 2
                                    

Pov Δημήτρη:
Αποφάσισα τι θέλω. Θέλω να είμαι με την Άννα μου και μόνο. Απλώς θα της ζητήσω να μην έχει επαφές με τον πατέρα της. Έτσι ντύθηκα και έφυγα από το σπίτι μου . Μετά από 1 ώρα έφτασα στο γραφείο της Άννας. Είμαι αποφασισμένος να είμαι μαζί της για πάντα. Έτσι ανέβηκα πάνω και χτύπησα το κουδούνι. Ελπίζω να μου ανοίξει αμέσως.

Pov Άννας:
Άκουσα το κουδούνι και άνοιξα. Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Δημήτρη μου.
Άννα: Μωρό μου έλα μέσα, επιτέλους ήρθες σε εμένα.
Δημήτρης : Ναι μωρό μου ήρθα σε εσένα.
Αντρέας: Εγώ φεύγω να σας αφήσω να τα πείτε.  Ο Αντρέας έφυγε, ο Δημήτρης μπήκε μέσα και έκλεισα την πόρτα.
Δημήτρης : θέλω να μιλήσουμε.
Άννα: Ναι μωρό μου θα μιλήσουμε, έλα να κάτσουμε στον καναπέ. Καθίσαμε στον καναπέ και του έπιασα τα χέρια.
Άννα: Σε ακούω μωρό μου.
Δημήτρης : θέλω να είμαστε μαζί για πάντα αλλά δεν θέλω να έχεις επαφές με τον πατέρα σου ,τουλάχιστον μέχρι να μου ζητήσει συγγνώμη.
Άννα: έγινε μωρό μου. Εγώ διαλέγω εσένα αγάπη μου.
Δημήτρης : Συγνώμη για όλα.
Άννα: Δεν φταις εσύ μωρό μου, ο πατέρας μου φταίει για όλα.
Δημήτρης : Σε αγαπάω πολύ.
Άννα: εγω σε λατρεύω. Κάνε μου έρωτα, μου έλειψες πολύ.
Δημήτρης : Ότι πει η γυναίκα μου. Έτσι αρχίσαμε να φιλιομαστε παθιασμένα. Βγάλαμε ο ένας τα ρούχα του άλλου και κάνανε σεξ μέχρι το απόγευμα. Αφού τελειώσαμε κουρνιασαμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου και κοιμηθηκαμε .

 Η Ιστορία αγάπης της Άννας και του Δημήτρη Donde viven las historias. Descúbrelo ahora