Κεφάλαιο 4

36 2 1
                                    

Pov Άννας:
Το επόμενο πρωί ξύπνησα και είδα στο κινητό μου ότι έχω άπειρα μηνύματα από την Αγγελική και με ρωτάει τι έγινε με τον Δημήτρη. Της γράφω συνοπτικά τι έγινε και εκείνη με παίρνει αμέσως τηλέφωνο.
Αγγελική: Έλα Άννα μου, θέλω να μου τα πεις όλα με κάθε λεπτομέρεια. Τον έριξες τον Δημήτρη τελικά.
Άννα: καταρχάς μην φωνάζεις δεν θέλω να σε ακούσει κανένας. Θα στα πω όλα.
Αγγελική: ακούω Άννα μου ,πες τα μου όλα.
Άννα: Λοιπόν όταν φυγατε με τον Σταύρο, ήπιαμε ένα ποτό, μετά φλερταραμε ο ένας τον άλλον και μετά τον άρπαξα και τον φίλησα. Και μετά αποφασίσαμε να είμαστε μαζί.
Αγγελική: συγχαρητήρια Άννα μου τον έριξες τον Δημήτρη σου .
Άννα: Ναι τον έριξα τον Δημήτρη μου. Τότε βλέπω ότι με παίρνει τηλέφωνο ο Δημήτρης μου.
Άννα: Αγγελική σε κλείνω με παίρνει ο Δημήτρης μου.
Αγγελική: Εντάξει Άννα μου θα τα πούμε αργότερα. Έκλεισα την Αγγελική και το σήκωσα στον Δημήτρη μου.
Άννα: καλημέρα μωρό μου
Δημήτρης : Καλημέρα αγάπη μου πως κοιμήθηκες;
Άννα: υπέροχα γιατί σε σκεφτόμουν όλη την νύχτα, εσύ;
Δημήτρης: Και εγώ υπέροχα γιατί και εγώ σε σκεφτόμουν όλη την νύχτα. Θες να συναντηθούμε στις 11 στο γραφείο μου στην Εισαγγελία;
Άννα: Αγάπη μου δεν μπορώ στις 11 αλλά στις 12:30 μπορώ, θα φάμε και μαζί μεσημεριανό μωρό μου, θα παραγγείλουμε σουβλάκια και θα τα φάμε στο γραφείο σου .
Δημήτρης : Εντάξει πανέμορφη μου, σε περιμένω, σε αγαπάω πολύ. Πρέπει να κλείσω τώρα, να προσέχεις μωρό μου.
Άννα: Και εγώ σε αγαπάω πολύ αγάπη μου, θα προσέχω αλλά να προσέχεις και εσύ αγάπη μου, θα τα πούμε από κοντά κούκλε μου . Του έστειλα ένα φιλί και κλείσαμε το τηλέφωνο. Έτσι ξεκίνησα να ετοιμάζομαι για την δίκη που έχω στις 11.
   

 Η Ιστορία αγάπης της Άννας και του Δημήτρη Donde viven las historias. Descúbrelo ahora