Pov Άννας:
Μετά από 20 λεπτά φτάσαμε στο πατρικό μου . Κατεβήκαμε από το αμάξι και μπηκαμε μέσα στο σπίτι. Εκεί τους βρήκαμε όλους να κάθονται στον καναπέ.
Άννα: Μπαμπά δεν πρόκειται να σου ξανά μιλήσω ποτέ. Εξαιτίας σου κινδυνεύω να χάσω τον Δημήτρη μου.
Κοσμάς: γιατί τι έγινε;
Άννα: Τι έγινε;, τολμάς και ρωτάς κιόλας. Έχει κλειστεί στο σπίτι του και νομίζει ότι είναι κακός γιος εξαιτίας σου .
Κοσμάς: Συγνώμη δεν ήθελα να τον προσβάλλω και να τον κάνω να νιώσει άσχημα για τον εαυτό του.
Χρύσα: Άμα ρε μπαμπά με τις ερωτήσεις σου . Καλύτερα να μην ρωτάτε τίποτα εσύ και η μαμά. Θα κάνουμε ότι θέλουμε με την ζωή μας .
Μυρτώ: Καλά τα λέει η Χρύσα.
Άννα: Εγώ θα μαζέψω τα πράγματα μου και θα πάω στο γραφείο μου να μείνω. Έτσι πήγα μέσα στο δωμάτιο μου .Pov Αντρέα:
Έχει δίκιο η Άννα. Ο Δημήτρης είναι ο Κολλητός μου και δεν μπορώ να τον βλέπω έτσι. Δεν έφταιγε εκείνος που πέθανε η μητέρα του. Ο Δημήτρης έμαθε για τον καρκίνο τελευταία στιγμή και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.
Αντρέας : Κύριε Κοσμά έχει δίκιο η Άννα. Εγώ είμαι ο Κολλητός του Δημήτρη.
Κοσμάς: Συγνώμη και πάλι.
Αντρέας : Τι να σας πω, από τον Δημήτρη πρέπει να ζητήσετε Συγνώμη και από την Άννα του . Εγώ δεν έχω θέμα μαζί σας . Πάω μέσα να βοηθήσω την Άννα. Έτσι πήγα και εγώ μέσα στο δωμάτιο της Άννας.
STAI LEGGENDO
Η Ιστορία αγάπης της Άννας και του Δημήτρη
FanfictionΗ Ιστορία αγάπης της Άννας και του Δημήτρη.