Kds szemszöge:
Péntek van és én úton vagyok Icehoz. Délután lesz stream aztán este ott maradok nála mert már nem akarok későn vezetni.
Fél óra múlva már ott is voltam és be is mentem mivel volt kulcsom.
Nagyon csend volt.Benéztem a szobába és egy alvó Iceal találtam szembe magam.
Olyan kis aranyos.
(Bazdmeg Dávid mikre gondolsz)
Oda mentem az ágyhoz és elkeztem keltegetni.-Ice ébresztő,megjöttem lassan kezdeni kéne a live-ot.-kezdtem kicsit rázogatni de nem kelt fel rá, ezért megsimogattam az arcát. Na erre úgy felriadt, majdnem leütött.
-Mi a fasz tesó? Nagyon megijedtem.-mondta ice a szívére rakva a kezét.
-Bocs haver, rázogattalak is de arra nem reagáltál.
-Ezért kezdtél el itt buziskodni.-mondta röhögve.Őszinte leszek ez nem igazán esett jól.
Ice ezt észre is vette és egyből meg is bánta amit mondott.-Bocs nem úgy értettem. Amúgy szia örülök, hogy ide értél.-pacsizott le velem majd megölelt a nyakamat átölelve.
Én a derekát karoltam át. Olyan jó érzés ölelni.
(És geci már megint ezek a gondolatok)-Ja, hosszú út volt.-mondtam elengedve őt.
-Mikor kezdjük a streamet?-kérdezte Máté kb. félóra múlva.
Éppen a tv-ben néztünk valami random filmet.-Nem tudom, nekem mindegy!-feleltem.
-Akkor szerintem készüljünk aztán kezdjük.
-Oké!-mondtam és neki is álltunk beállítgatni a dolgokat.-Na kész,kezdhetünk!-sóhajtott egy nagyot ice.
El is kezdtük a streamet. Ice éppen beszél valamit a chattel amire én nem igazán figyelek mert inkább az arcát bámulom mosolyogva.
Olyan szépek a szemei,a kis arca és a szája...
(Faszom Kds elég)-Ugye Kéjdi?-eszméltem fel Ice hangjára amint kérdez tőlem és mosolyogva néz rám.
-Öhm...bocsi miről van szó?-kérdeztem köhintve egyet.
-Haver itt vagy? Mondom tervezünk egy 2okos hetet majd, igaz?-nézett rám furán elnevetve magát.
-Ja igen igen. Nagyon jó lesz ám.-feletem mostmár teljesen a chatre nézve.Mikor befejeztük a streamet össze pacsiztunk aztán elkezdtünk pakolni.
-Hallod haver,nem megyünk el egyet kajálni?-kérdeztem Mátétól mert rohadt éhes vagyok már és még nincs is olyan késő.
-Persze én állom ma.-felelte Ice cukin.
-Ó köszi kicsike.-öleltem át a derekát.
-Na ne buziskodj már.-lökött el magától gyengéden.
-Jólvan na.-feleltem durcásan.Le is mentünk kajálni.Végül a mekire esett a választásunk.
Rendeltünk, majd le ültünk és meg is ettük az ételünket.
Majd elindultunk haza.-Na elmegyek fürdeni.-mondta Ice miután vissza értünk.
-Jó,megyek utánnad majd én is.-feleltem.
Erre csak bólintott egyet és ment is.Máté után lefürödtem én is majd lehuppantam mellé a kanapéra.
Valami filmet nézett éppen.
-Miez?-kérdeztem mert ilyen nyálas romantikusnak tűnt.
-Az ablakomon át.-mondta rám sem nézve.
-Ughh-vágtam egy kis grimaszt.
-Most mi a fasz van?-kérdezte végre rám nézve de elég dühösen.
-Miért nézel te ilyeneket?-kérdeztem furán.
-Egy fiú nem nézhet romantikus filmet vagy mi?-kérdezett vissza felháborodva.
-Nem ezt mondtam.-feleltem én is felemelve a hangom.
-Mira mondta,hogy jó film.-mondta végül kiabálva.
-Ohh értem.-őszintén ez szíven ütött.
Szóval beszélgetnek. Megszoktam már, hogy folyamatosan róla beszél de hogy tényleg van kösztük valami.
-Most mivan?
-Semmi, kimegyek a konyhába vízért.-mondtam szomorkásan.Nem tudom mivan velem. Lucával már nem olyan jó a kapcsolatom. Ice iránt pedig nagyon furcsa érzéseim vannak. Gondolataimból Máté hangja és keze a vállamon zökkentett ki.
-Hé jól vagy? Sajnálom, hogy felkaptam a vizet!-mondta megbánva.
-Igen minden...oké. Én is sajnálom.-feleltem szemeibe nézve akadozva.
Ice közelebb jött, átölelve a nyakam hozzám simult az egész testével.
(Ahj faszom megőrjít)
Én a derekára fogva húztam még közelebb talán pedig már így is közel voltunk egymáshoz.
Fejét a nyakhajlatomba fúrta és úgy ölelt tovább.
Nagyon jól esett őszintén.Pár perc múlva kicsit eltolt magától és a szemembe nézett.
Azok a gyönyörű zöld szemek.
Közeledtünk egymás felé. Márcsak egy centi választotta el egymástól az ajkaink.És...Naa sziasztok ez a story nem csak az én ötletem volt.
furufurufuru
Mondta, hogy írjunk már egy 2okos ship storyt úgyhogy itt is van az első rész.
(Helyesírási hibákért bocsesz)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Viszonzatlan szerelmek?
Любовные романыA storynak semmi valóság alapja nincs. Nem szeretnék senkit megbántani vele. Csak a fantáziám és a teoriáim sajna szárnyalnak, és a fejemből kipattanó dolgok hozták létre. Kds és Ice legjobb barátok. Viszont Kds többet érez barátságnál. Dávidnak van...