Mi is van köztünk?

222 14 7
                                    

—Ice-ra néztem akinek ugyan olyan volt a feje mint nekem ő is kiszúrta őket.—

Ice szemszöge:

Miután láttuk Dáviddal, hogy mennyien sejtenek dolgokat inkább elköszöntünk és kikapcsoltuk a streamet.

-Jajj, asszem ezt elbasztuk.-mondja Kds.
-Nem, nem lesz baj. Előbb utóbb úgyis rájönnek.-mondom-amúgy mi is van köztünk?-kérdem mert még hivatalosan ki sem mondtuk csak folyton smárolunk.
-Hát,ha szeretnéd megpróbálhatjuk együtt. De egy ideig ne tudjanak róla.-mondja aranyosan majd közelebb jön hozzám.
-O...Oké-mondom akadozva és a leheletét már érzem a nyakamon.

Elkezd apró puszikat hinteni rá szépen lassan mire én sóhajtozok csak.
Majd már csókolja. Míg végül szívogatni kezdi.
Olyan jól csinálja. Nyögdécselek és sóhajtozom csak.
A nyakamtól egészen a számig végig csókol majd megpuszilja a szám egyik és másik sarkát és végül megcsókol.
Ez nem olyan csók mint az eddigiek ez erős és követelőző.
A nyelveink is beszállnak a játékba ezzel mélyítve a csókot.
Érzem, hogy oda lent egyre keményebb vagyok.
Ezt Dávid is észre veszi és nekem dörgöli a csípőjét. Tisztán érzem még nadrágon keresztül is az erekcióját.
Felnyögök ahogy hozzám simul.

Elkezdünk az ágy felé haladni.
Kds még mindig az ajkaimat falja egészen az ágyig.
Ott ledönt majd fölém magasodva csókol.
Elválik tőlem egy pillanatra és a szemembe néz. Simogatja az oldalamat.
-Olyan gyönyörű vagy!-mondja az ajkaimra lehelve.
Erre elkuncogom magam és nyilván a pirulás sem maradhat el. Nem tudom mikor szerettem bele ennyire, de megőrjít.
-Szépek a szemeid!-mondom hallkan miután feleszmélek a szemezésünkből és a gondolataimból.
Erre ő ismét megcsókol.

A hangulat egyre forróbb lesz.
Elkezdi levenni a pólómat.
Mikor sikerül neki megcsodálja a felsőtestemet.
-Tetszik amit látsz?-kérdem huncut mosollyal az arcomon.
-Hű de meg mennyire!-feleli majd elkezdi a nyakamat csókolni és egyre lejjebb és lejjebb halad.
A hasamat apró puszikkal hinti be. Én pedig már megrészegülve sóhajtozok a csókjaitól egy ideje.
Mielőtt a nadrágomhoz ér, hogy kicsatolja felnéz rám engedélykérően.

-Várj! Rajtam már póló sincs,és a gatyámat akarod levenni de én nem csodálhatom azt a szép tested.-mondom.
-Szeretnéd látni?-kérdi rohadt szexin vigyorogva.
-Szerinted?-kérdem már-már kétségbe esve.
-Akkor haljrá!-szól és felrakja a kezeit, hogy levehessem róla a póló.

Lerángatom majd elkezdem végig csókolni a testét.
Annyira csodálatos a teste és most csak az enyém.

-Szeretnél valamit?-kérdi vigyorogva.
-Nem tudom készen állok e!-mondom lehajtva a fejem.
-Édesem! Semmi baj! Ha készen állsz szólj! És nyilván nem egyből arra gondolok!-mondja az állam alá nyúlva, hogy a szemébe nézzek.
-Rendben!-mondom és egy puszit hintek ajkaira. Mire ő a homlokomhoz hajol és oda ad egyet. De szeretem mikor ezt csinálja. Meg amúgy is. Szeretem!

Naa bocsi hogy ennyi ideig tartott és hogy ilyen rövid! De kezdődnek az izgi részek!
furufurufuru remélem tetszik azért.
Puszcsi!<33
(Helyesírási hibákért még mindig bocsi)

Viszonzatlan szerelmek?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora