—Márcsak egy centi választotta el egymástól az ajkaink.És...—Ice szemszöge:
És feleszméltem, hogy mit is akartunk csinálni.Viszont ami jobban zavart, hogy nem állítottam le és asszem élveztem volna. Nagyon összezavarnak az érzéseim.
-Hé haver, mi a fasz? Mit csinálunk?-kérdeztem hátra lépve tőle kissé felháborodva kizökkenve a gondolataimból.
-Khmm...nemtom,sajnálom!-mondta félénken Kéjdi, majd a fejét lehajtva elsétált mellettem.Bementem én is a szobába pár perc múlva. Dávid a fal felé fordulva alszik. Vagyis úgy tűnik, hogy alszik.Na mindegy.
Befeküdtem mellé hátat fordítva neki és elnyomott az álom engem is.Reggel:
Kb. 8 körül keltem fel. Kds még aludt. Ugyanúgy voltunk ahogy este elaludtunk.
Kimentem a konyhába és csináltam magamnak egy turmixot reggelire.
Nem tudtam Dávid mit kér szóval neki nem csináltam.-Szia.-szólalt meg hirtelen a hátam mögött a gondolataimban lévő ember. Reggeli rekedt hangjától végig futott rajtam a hideg.
(Miafasz Ice)-Jó reggelt!-fordultam felé egy mosoly kiséretében.
Neki elég komor volt a hangulata, egész délelőtt kb meg sem szólalt. Kettő körül aztán azt mondta, hogy indulnia kell mert találkozni akar még a barátnőjével.
-Persze menj csak.-mondtam de a kedvem már nem túl jó.
-Hát akkor szia haver!-mondta lepacsizott velem és már ment is ki az ajtón.
Semmi mosoly, semmi ölelés.
Mi a fasz van vele?Teltek múltak a napok és Kds nem írt vissza az üzeneteimre. Azóta az este óta fura.
Ma is írtam neki reggel, hogy minden oké e vele és, hogy írjon mert aggódom már érte.
Viszont most végeztem egyetemen és még mindig nem írt pedig már egy óra van.Hazaértem, megcsináltam a dolgaimat majd befeküdtem az ágyamba és pihentem meg telefonoztam.
Hirtelen csippant egyet a telefonom.
Gyorsan felkaptam, azt hittem Kéjdi az de csalódnom kellet.
Mira írt. Bár ennek is nagyon örülök.Üzenet:
*Szia Máté! Hogy vagy?*
*Szia! Egész jól köszi! Veled mizu?*
*Megvagyok én is köszi!
Nem lenne kedved talizni délután?*
*De igazából ráérek.
És mire gondoltál, hova menjünk?*
*Mozi? Van egy tök jó film amit megakarok nézni.*
*Jooo, mehetünk*
*15:00-kor kezdődik a film. Ha odamegyek hozzád 14:30-ra az jó?*
*Persze*
*Oksi, akkor lassan tali! Puszi!*
*Sziaa*Leraktam mosolyogva a telóm majd el is kezdtem készülődni. Mert 13:30 van.
Lefürödtem, megborotválkoztam, felöltöztem egy fekete farmert és egy fehér Calvin Klein pólót vettem fel.
Befujtam magam parfümmel és már kopogtak is.-Szia!-köszönök mosolyogva Mira pedig a nyakamba ugrik. Kis aranyos.
-Szia! Öhm, bocsi am!-súgja és elenged bűnbánóan.
-Semmi baj!-mondom,igaz picit azért fura volt. Nem olyan jó őt ölelni.
Ölelném inkább Dávidot.
(Várj mi?)El is indultunk. A moziba érve megvettük a jegyeket meg az élelmet majd be is ültünk a filmre.
Két órás volt a film. Igazából nem volt rossz. De jó sem. Mirával csak néha néztünk egymásra. Leginkább a filmet néztük.
Mozi után mentünk is haza mert nekem még tanulnom kellett holnapra.
Haza kisértem Mirát. A házuk előtt megálltunk és csak néztük egymást.
Úgy tűnt, hogy akar valamit.
Elkezdett közeledni én viszont úgyanúgy álltam csak ott. Mikor pár centire volt tőlem hirtelen eszembe jutott mikor Dáviddal történt ugyan ez.-Khm...bocsi! Nekem ez nem megy!
És nem arról van szó, hogy nem kedvellek mert nagyon kedvellek, de nem úgy ahogy te engem. Tudod most nagyon össze vagyok zavarodva. Viszont ezt most még nem tudom elmondani miért. De igérem egyszer elmondom.-kezdtem el magyarázkodni.
-Rendben! Megértem! Lehetünk barátok?-kérdezte aranyosan mosolyogva.
-Persze, és köszönöm.-feleltem és nekem is fülig ért a szám. Közelebb mentem és átöleltem.-Na, szia! Köszi ezt a napot!-mondta mikor elengedtük egymást.
-Szia! Én is köszönöm. Majd írok.-köszöntem el majd hátat fordítva elindultam haza.Haza értem átöltöztem kényelmesbe majd leültem és tanultam.
Egy óra múlva kész voltam mindennel és befeküdtem az ágyamba.
Még csak 18:35 van.
Telóztam egy kicsit majd csináltam magamnak egy szendvicset vacsorára.
Megettem és vissza mentem pihenni.Éppen az instát pörgettem amikor jött egy üzenet.
Kds vissza írt.Üzenet:
*Szia! Bocsi, hogy sokáig nem írtam, nem vagyok túl jól.*
*Hé, semmi gond! Mi a baj Tesó?*
*Szakítottunk Lucával.*
*Ohh, mikor?*
*Miután haza jöttem tőled. Nem volt már túl jó a kapcsolatunk!*
*Hát sajnálom Bro! Segíthetek valamiben?*
*Jösz holnap? Elmehetnénk bulizni!*
*Öhm...ha szeretnéd mehetek. Biztos jó ötlet a buli?*
*Szeretném! Igen szükségem van egy kis piára. Meg az öregemre.*
*Jól van. Akkor egyetem után megyek. Rám mindig számíthatsz haver.*
*Köszönöm Máté! Tényleg!*
(Ez fura nem szokott ilyen lenni de aranyos és nincs jól)
*Nincs mit! Na de én megyek mert holnap dogát írok. Jó éjszakát!<3*
*Jó éjt!<3*Kicsit még gondolkodtam Kds-en aztán elnyomott az álom.
Naa nem túl hosszú rész bocsika. Dee itt van.
furufurufuru remélem tetszik.
Amúgy kövi részbe jönnek az izgalmak.
Na pusszancs.
(Helyesírasi hibákért még mindig bocsesz, ha van benne)
VOUS LISEZ
Viszonzatlan szerelmek?
Roman d'amourA storynak semmi valóság alapja nincs. Nem szeretnék senkit megbántani vele. Csak a fantáziám és a teoriáim sajna szárnyalnak, és a fejemből kipattanó dolgok hozták létre. Kds és Ice legjobb barátok. Viszont Kds többet érez barátságnál. Dávidnak van...