- Ő az fönök.- nyílik ki az ajtó és egy jó képű karizmatikus férfi jelent meg. Az arcát nem láthattam tisztán mivel a szobában sötét volt.
- Hadjatok magunkra!- szólalt meg az idegen férfi,mély rekedtes hangján.
- Mit akartok tőlem? - kérdezem újra ezt a kérdést, mire még mindig nem addot senki választ.
- Elmesélek mindent.- válaszolta,majd egy villany kapcsolódik fel,és így láthattam az előttem álló férfit,aki tiszta feketében volt.
Sötét barna szemei, csak fürkészik az arcom. Arca enyhén borostás, a haja barna és rövid,ami össze vissza álla a fején. Fekete ingje ráfeszül felső testére,ami kiemeli széles vállait. Miután alaposan végig mértem kíváncsian nézztem rá várva a választ a kérdésemre.
- Ezelőtt pár éve apád kért apámtól egy jó kora összeget, amit sajnos nem tudott vissza fizetni. Apám megakarta ölni mikor apádnak az az ötlete támadt hogy dolgozhatna neki,amit apám elfogadott. Egy darabig nem volt semmi baj, míg apád úgy nem döntött hogy nem akar tovább apámnak dolgozni. Ami apámnak nem tetszett, apám el döntötte hogy megöli. Én épp akkor értem be a szobába mikor apám már fegyvert fogott apádra. Apámnak könyörögtem,hogy ne ölje meg,inkább vegye el tőle a legféltetebb kincsét vagy is téged. Ebbe az egészben apád is bele egyezett. - mondta el egy szuszra. Én meg teljesen kiborutam,az apám eladott,fel sem tudom fogni.
- Te most azt akarod mondani,hogy az apám eladott?
- Igen.
- És most mi lesz?- kérdeztem félve és kisírt szemekkel.
- Itt maradsz!- válaszolta nemes egyszerűségel.
- Hogy mi? Nem, az nem lehet.
- Sajnálom nincs más választásod. Vagy itt maradsz vagy az apád hal meg.
- De én nem maradhatok itt. Otthon van a lányom és a férjem is.- zokogtam.
- Liam volt a férjed úgy e?
- Igen.- válaszoltam.
- Sajnálom,de a tegnap életét vesztette.
- NEEE! - orditottam és teljesen össze omlottam. Egyszerű nem tudom el hinni hogy az imádott férjem meghalt.
- Mi történt vele?- kiabáltam a kérdést.
- Egy balesetben meghalt.- válaszolta és kiment.
YOU ARE READING
A maffia rabja
RomanceA történet két főszereplője, Amara Delgado és Black Summers, két különálló szemszögből meséli el történetüket. Amara élete teljesen felborul, amikor egy hirtelen elrablás során egy maffiafőnök, Black Summers kezei közé kerül. Black Summers, bár kegy...