4.rész.

75 4 0
                                    

Black Summers szemszögéből

Nem bírtam tovább nézni szegény nő szenvedését. Még csak rá nézzni is fáj,láttam rajta hogy nagyon össze tört amikor megtudtam hogy a férje Liam meghalt. Akár hogy is próbáltam apámat jobb belátásra bírni,nem ment nem hallgat rám. Csak úgy tudom megmenteni ha itt marad,mert ha nem marad itt akkor attól tartok,hogy apám az egész családját megöleti. Apám nem kegyelmez senkinek,nincs benne egy cseppnyi könyörület sem.

- Fiam!- hallottam meg apám hangját.
- Igen?- mentem vele szembe és ki mentünk a raktárból.
- Hogy van a nő?
- Hogy lehetne? Most mondtam meg neki,hogy eladdta az apja,és hogy meghalt a férje.
- Na és itt marad?
- Apa, ez a nő most nagyon szenved kérlek,enged el!
- Nem fiam.
- De apa,a nőnek van egy kislánya is,aki miattad apa nélkül fogfelnőni.
- Nem fiam nem, te leszel az apja,mivel feleségül veszed!
- Hogy mi? Apa te teljesen megzakantál?- akadtam ki. Most komolyan ennek elmentek otthonról,nem mintha eddig otthon lettek volna.
- Nem fiam,jól hallottad őt fogod feleségül venni.
- Nem apa! Ez kizárt dolog!
- Te szépen elveszed a nőt feleségűl vagy megölöm még a kislányt is.- mondja dühösen.
- De ap....
- Semmi de.- mondta és beült a kocsijába és elment.

Na ez szép, nem elég hogy folyton bele kever a mocskos ügyeibe,de még most rám akarja erőltetni ezt a házzaságot is. És amíg fel merül bennetek a kérdés hogy mért csinálom azt amit mond? Hát erre egyszerű a válasz. Mivel ha nem teszem azt amit mond engem is simán megölhet vagy esetleg megkinozhat. És ez egészen addig így fog maradni míg be nem tőltőm a 25- ik élte koromat,ami három holnap múlva lesz,és akkor rám marad az egész maffia szervezet vezetése,és megszűnik apám íranyitása.
Apám már kis gyereként bele kevert a mocskos ügyeibe,szegény anyám nem tehetett semmit,és nem is mondhatott, mivel akkor őt is bántotta volna. Apám se anyámat sem engem nem szeretet soha.

A maffia rabjaWhere stories live. Discover now