7.rész

32 3 0
                                    

Black Summers szemszögéből

A dolgozó szobámban vagyok és gondolkozok. Apám megzakant,azt akarja hogy elvegyek egy olyan nőt akit még csak nem is ismerek.A nő életét teljesen tönkre tettük,apám megőlette a férjét Liam- ot,aki kitartással kereste feleségét,és majd nem sikerült megtalálnia csak hogy apám egyik embere lelőtte, és ezzel egy kislány apa nélkül maradt és egy nő férj nélkül. Ezek után még is hogyan tudjak a nő szemébe nézni?
Leülök az asztalomhoz, és az ablakon át nézek ki a városra. Ebben a hideg, sötét szobában a gondolataim kavarognak. Életem során sok mindent tettem már, de ez más. Ez személyes.A fejemben kavarog a múlt, a tettek és következmények sora. Nem értem, miért kellett ebbe belekeverednem. Az apám erőszakos, kegyetlen és kiszámíthatatlan. Talán mindig is az volt. De ez már túl megy a határain. Hogyan lehetnék felelős egy kislány árva maradásáért és egy nő magára hagyásáért? De mégis, itt vagyok, egy olyan helyzetben, ahol döntenem kell. Hűséges leszek az apámhoz, akit egyúttal utálok, vagy hagyom hogy egy család élete veszem oda. Egy választás, ami nem csak rám van hatással, hanem másokra is. A gondolataimból egy kopogás zavart meg.

- Gyere!- mondtam.
- Uram a szoba kész van.
- Rendben, szólj a szakácsnak hogy készítsen valami finom vacsorát.- mondtam és felálltam a székemből és indultam a szobám felé. Amit be értem láttam hogy a nő még mindig úgyan ott ül az ágyon.
- A szoba kész.- mondtam,majd ismét az ölembe vettem és át vittem a túlsó szobában,ami közvetlen az én szobám mellet van. Amint át vittem lefektettem az ágyra.
- Így kényelmes vagy inkább felülsz?
- Felülök.- válszolta,majd elvettem egy párnát és közben segítettem felülni,majd a párnát a háta mögé tettem.
- Így jó?
- Igen, köszönöm.- válaszolta,
és leültem a fotelben ami az ágyal szembe volt.
- Holnap hívok egy orvost,hogy megvizsgáljon.
- Rendben,de most mi lesz?- kérdezi,hangján hallottam a félelmet.
- Megkellett hozak egy fontos döntést,ami nem csak az én életemet változtass meg hanem másét is.
- Ezt hogy érted?
- Nem hazudok,az apám megzsarolt,ha nem veszlek feleségül megöli az egész családod. Két lehetőségem van,vagy ellent mondok apámnak és meghal a családod bele értve a kislányodat is vagy összeházasodunk és megvédlek.- mondtam el az igazat.
- És hogy döntöttél?- kérdezte,és egy könnycsepp gördült le az arcán.
- Segítek,feleségül veszlek, persze ha te is akarod. Amennyiben nem ugyan ott vagyunk apám megöli a családod.
- Ha ezzel megmentem a családom hát legyen.- válaszolta sírva.
- Jól van,most pihenj később fel küldök egyszoba lányt hogy segítsen neked mindenben amiben csak kell.- mondtam és elhagytam a szobát.

A maffia rabjaWhere stories live. Discover now