Buğra abi

94 11 76
                                    

Oturduğu kahvede etrafını yokladı esmer sakince, az önce olan konuşmada küçüğün kalbini kırmıştı ve bunun farkındaydı. Çalan telefonuyla düşüncelerinden kurtuldu;

"Efendim Cengiz?"

"Abi silahların olduğu depoyu boşaltmışlar"

"Ne demek boşaltmışlar?! Dalga mı geçiyorsunuz lan!"

"Abi bilmiyorum diktiğimiz adam yerdeydi, içeri bir girdik bomboş..."

"Tamam lan tamam kapat şu telefonu sikicem ebelerini!"

Sinirle çayını tepesine dikip ayaklandı yapılı esmer adam. Sinirliydi ve sakinleşmeye ihtiyacı vardı, bunu başarabilecek tek kişide küçüğüydü; namı diğer Anıl'dı.

Arkadaş gruplarının oturdukları yere gelince bir banka oturdu. Eski bir çocuk parkıydı burası, aslında eski değildi kırılan veya eskiyen yerleri yoktu. Sadece çok eskiden yapılmıştı, çocukluğundan beri bilirdi burayı esmer.

Küçüğünün gözleri onu bulunca gülümsedi sakince, az önce ki sinirinden eser kalmamıştı.

"Aa? Günaydın Buğra abi!"

"Günaydın Anıl."

Tüm mahalle tanırdı Buğra'yı herkes ona sırtını yaslardı ve ona yamuk yapmazdı. Ki kimsenin yapmaya götü yemezdi. Sarışın çocuk ayaklandı ve Buğra abisinin yanına koşturdu.

"Abi sende bizimle otursana!"

"Abi deme bana"

Diye uyardı onu esmer. Nefret ediyordu, sevdiği çocuğun ona abi demesinden, kardeşi olarak görmesinden nefret ediyordu.

"Ama aramızde sekiz yaş var...."

"Olabilir hoşlanmıyorum abi demenden"

"Tamam demem bir daha Buğra...."

İkisine de garip gelmişti bu hitap. Hiç böyle bir uyarı yapmamıştı ona karşı, tüm mahalleli bilirdi ki Anıl'ın üzerine ayrı titrerdi Buğra. Bir dediğini iki etmezdi.

"Ee nasılsın bu gün?"

"İyiyim Anıl sen?"

"Bende iyiyim ama..."

"Ne ama?"

"Bu gün sınıftakiler laf attı bana..."

"Ne ara attılar? Gittiniz mi ki bugün? Daha saat kaç ki?"

"Gittik laf attıkları için geri geldik"

"Kim isim ver sen, ne dediler?"

"Söyleyemem utanıyorum..."

"Benden mi?"

Dudaklarını yalayıp kulağına yaklaştı esmer olanın.

"Kalçamın çok güzel ve...."

"Ve?"

"Becerilesi olduğunu söylediler...."

"Ne! Neden bana söylemiyorsun?! İsim yaz hemen!"

"Ya hayır! Başları belaya girsin istemiyorum"

Onun merhametine gülümsedi esmer olan. Onun dokunmaya kıyamadığı ve sırf bu yüzden aptal bir sahte numaranın arkasına saklandığı çocuğu böyle kelimeler kullanılması canını yakıyordu. Ama umursamadı çünkü yakında tamamen onun olacaktı...

...

Allah'ım bu hikayeyi ciddiye bindirmeyecektim ama gene kendim tutamadım

Bir sonraki bölüm texting mi yoksa düz yazı mi olsun?

erkek götü düz olur lan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin