Yorum yapmayı unutmayalımmm
...
Buğra sakin adımlarla depo kısmına ilerledi büyük alanın. Burada güzel şeyler yaşanmayacaktı kesinlikle. Eli tabancasına yakın bir yerde vücuduna yaslı duruyordu, ne olur ne olmazdı sonuçta evcilik oynamayacaklardı.
İçeri girdiğinde gördüğü adamla sırıttı. Cevdet'in hala ona bulaşmaya götü vardı, komikti.
"Vay vay vay! Gözsüz Cevdet'e bak sen!"
Koca bir kahkaha atıp yanına yaklaştı, Cevdet sinirden kaynayan kanıyla ona baktı. Yıllar önceydi. Bu piç herif Buğra'nın dokunmaya kıyamadığı Anıl'a tecavüz etmiş üzerine birde tam ensesinde bir sigara söndürmüştü. Evet belki tek bir sigaraydı, evet belki acısı saniyeler sonra geçmişti ama o gün Anıl'ın beyninden asla silinmemişti. O gün Buğra'nın gözü dönmüş ve adamın bir gözünü acımadan kör etmiş, tabire caizse çıkarmıştı.
"Orospu çocuğu..."
Cevdet'in mırıldanmasıyla Buğra tekrar sırıttı, onu ölene kadar dövebileceğini bile bile hala küfür ediyordu.
"Aa ayıp ama küfür hiç yakışıyor mu? Şurada insan gibi konuşuyoruz!"
Sinirden gözü dönen adam bağlı olduğu sandalyeden kurtulmak için bir hamle yaptı ve Buğra'ya tekme atmaya çalıştı ama tabi olduğu yerde yere kapaklandı. Buğra kahkaha atıp adama daha da yaklaştı ve cebinden çakısını çıkartıp adamın diğer kör olmayan gözünün tam üzerine sürttü.
"Dikkat et bunu da kör etmeyeyim.... Bizden silah çalmak ha?"
"Ben yapmadım diyorum! Anlasana piç!"
"Küfür etme"
Buğra'nın sert sesiyle irkildi adam. Ne kadar inkar ederse etsin geberecek olan oydu, başkası bile yapmış olsa silahlar onun deposunda bulunmuştu her türlü geberecekti.
"Bak Buğra kurbanın olayım! Ben yapmadım diyorum!"
"Kes lan sesini! Birde ben yapmadım diyor utanmadan orospunun evladı"
"N'apalım abi bunla?"
Cengiz'in sesiyle diğer tarafa dönüp geri adama döndü, ardından belinde ki silahı çıkardı ve namlusuyla adamın şakağına bir tane geçirdi. Yerde acıyla inleyen adam Buğra'dan kaçmaya çalıştı ama başaramayacağını anlayınca olduğu yerde ölümünü beklemeye başladı.
"Kasalarında ne var ne yok alın getirin buraya sonra salın şunu"
Cevdet rahat bir nefes alarak Allah'a şükür etmeye başladı.
"Sende git bir şükür namazı kıl keyfim yerinde yoksa kendi ellerimle öldürürdüm seni"
Yapardı. Çok kişinin canına kıymıştı, en başta da çocuk tecavüzcüleri, karılarına şiddet uygulayıp bilmem kaç çocukla sokağa bırakanları ve homofobikleri. Bir bir eliyle öldürmüştü. Ve hiç birinden pişman değildi, hatta tam tersine vicdanı rahatlıyordu. Sakin bir tavırla depodan çıktı ve şimdiye kadar aklından çıkmayan küçüğüne yazdı.
Bilinmeyen:
İyi oldun mu?Götü güzel:
Evett umut küs değilmiş bana
Hasta olduğumu söylemediğim için kızdı ama olsun geldi ve başımda bekleyip ilaç verdiiBilinmeyen:
Hmm aferin bebeğime
Tüm ilaçlarını içtin mi?Götü güzel:
Evet hemde hepsiniiiiBilinmeyen:
Bu kadar masum bir canlı insan olamaz/
Aferin sanaGötü güzel:
💪😼Bilinmeyen:
Fotoğraf atta göreyim şu güzel yüzünüGötü güzel:
Ama ağlıyorum olmazBilinmeyen:
Ne nedenGötü güzel:
Çünkü boğazım ağrıyorBilinmeyen:
Olsun at bakayımGötü güzel:
PekiBilinmeyen:
Senin ağlayan gözlerine kurban olurum/
Çok güzelsinGötü güzel:
Teşekkür ederim☺️Bilinmeyen:
Teşekkür eden ağzını ısırırım ha/
Her zaman
ödevlerini yaptın mı?Götü güzel:
Umut zorla yaptırdı😑Bilinmeyen:
Aferin umut'a
Benim gitmem lazım bebeğim ama sonra gelirim tamam mı?Götü güzel:
Seni tanımıyorum gelmesen de olur😑Bilinmeyen:
Doğum gününde öğrencen işte aq zorlamaGötü güzel:
İyi be sgBilinmeyen:
😳😲...
Bölüm sonu
Wokrkdoekek küfür eden anıl sako mu
Bunu ben Buğra için buldum ama tam içime sinmedi sizce nasıl?
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi alayım
Öpüldünüz yavrularrr