חצי ערפד?! בחלום הלילה, מאיפה הוא ממציא את השטויות האלה?! אבל אחרי מה שראיתי הרגע, אולי זה דווקא כן נכון...
"בסדר טוני אני מאמין לך, אבל קודם אולי תוכל לספר לי על מה שאני לא יודע?"
-"כמובן מאסטר צעיר, " אמר טוני, "ובכן הכול התחיל לפני בערך 20 שנה או יותר:
ההורים שלך נפגשו בדרך לא צפויה בכלל, אימך שבתה את לב אביך כבר בפעם הראשונה שנפגשו.
אמא שלך הייתה ידועה בתור מלכת הערפדים הראשונה, והייתה נשואה למלך הערפדים השני. אבל אחרי שהיא פגשה את אבא שלך שהיה חבר בארגון מסתורי בשם 'שוברי הניבים', היא התאהבה בכישורי הניגון שלו בכינור והתגרשה מהמלך כדי להתחתן אתו. אבל למרות שהכול היה נראה ורוד, נגזר עליה גרוש, והיא קיבלה ברצון את הגורל הזה כדי להמשיך לחיות עם אהוב לבה".
"ואז אני נולדתי, אבא שלי מת ואמא שלי נטשה אותי בבית הישן של אבא שלי ונעלמה." אמרתי
-"לא מאסטר צעיר. היא לא נטשה אותך, אלא הגנה עליך. אם היא הייתה ממשיכה לגור אתך אחרי שאבא שלך נפטר, היו רודפים אחריכם והורגים את שניכם. ייתכן מאוד שהיא בעצמה הציעה את חייה כדי שתוכל להמשיך לחיות."
אז זה למה אמא שלי נעלמה כשהייתי בן שמונה! אבל מה זה משנה עכשיו בעצם? אחרי הכול מה שנעשה כבר נעשה ואין דרך חזרה.
"אז מה עכשיו טוני, סיימת את התפקיד שלך פה לא ככה?"
-"לא מאסטר צעיר, אני תמיד בתפקיד. ועכשיו עליי לעזור לך להגיע אל המקום הראוי עבור מישהו כמוך."
''ומה המקום הזה?''
"אקדמיית דקאר נגקי. על שמו של הערפד הראשון, אחרי הכול לשם כל הערפדים מגיעים בגיל מאה ושש עשרה. אמנם אתה נמצא בהפרש של מאה שנה אבל כבר שכנעתי את ההנהלה והצלחתי לרשום אותך בהצלחה יתרה אם יורשה לי לציין."
"בית ספר? אבל אני לא מסתדר עם אנשים וחוץ מזה יש לי חינוך ביתי!" אמרתי.
זאת הייתה הפעם הראשונה שבה טוני לא שלט בעצמו, השיער שלו נצבע מלבן לשחור והעיניים שלו זהרו בצבע ענבר.
"פתטי! החינוך המודרני האנושי לא יודע כלום! מילא אנגלית בסיסית, אבל בחשבון מספיק לך חיבור חיסור כפל וחילוק! אילו יכולתי הייתי משנה את כל המערכת הלימודית בכל בתי הספר בעולם! האם אתה יודע מה המשמעות של די אן איי?!"
-"כן, די אן איי זה..."
"טעות! די אן איי זה ראשי תיבות של דם נטול אנושיות! זהו המידע הבסיסי שמבדיל בינינו לשאר בני האדם!!! אני חושש שעליי לתת לך כמה שיעורים משלימים מאסטר צעיר..."
לא הייתה לי ברירה, במשך החודשיים שלאחר מכן טוני הצליח להכניס לי לראש את כל הידע הבסיסי שעליי לדעת על ערפדים, אנשי זאב, וכל מה שקשור לזה. ואחרי חודש נוסף, הגיעו הבחינות לאקדמיה.
YOU ARE READING
היורש המוזהב
De Todoכשאתה מתבגר הגוף שלך משתנה, החושים שלך מתחדדים, האישיות שלך נבנית והעתיד שלך נקבע על ידי מה שאתה מחליט בתור טיניינג'ר. אבל כשמקס רמפיו מתבגר הוא מגלה שהוא בעצם חצי ערפד שכנראה יכול להעיר כוח נדיר שלא קיים אצל ערפד ממוצע, אבל הבעיה היא שחצאי הערפדים...