0.4

464 26 80
                                    

**

Saat 5'i gösterdiğinde lanet olası alarmıma küfredek istemesem de zorlukla, sıcacık uyku kokan yatağımdan kalkmak zorunda kaldım. Daha 3 saatim vardı bu yüzden yatağımı toplayıp peluş terliklerimi giydim ve odamda ki küçük banyoma doğru ilerledim.
Ilık bir duş aldıktan sonra çıkıp saçlarımı kuruttum.
2 Gündür duş almayı ertelediğim için saçlarım fazlasıyla yağlanmıştı ve bu yüzden de yıkasam bile zor toplanıyordu. bütün saçlarımı kuruttuktan sonra banyodan çıkıp gardırobıma yöneldim. Bugün her gün sıklıkla giydiğim eteğimin yerine yeni aldığım mini eteğimi giyecektim. Önce siyah eteğimi giyip yatağımın üzerinde duran beyaz crobu aldım ve altıma geçirdim. Giydiklerim ile uyumlu olan siyah küpelerimi takıp kombinimi sonlandırdım.

Telefonumun saatine baktığımda gülümsedim saat henüz 6 bile değildi. Dolabımdan düzleştiricimi alıp makyaj masama oturdum saçlarımı düzleştirmem bittiğinde sırıtarak aynaya baktım. Bugünde çok güzeldim. Hafif alt tonlarda bir makyaj yapıp masamdan kalktım saate baktığımda ise gözlerim şaşkınlıkla açıldı çünkü daha önce bu kadar oyalandığımı hatırlamıyordum. Saat 6:40'tı. Hızlı adımlarla odamdan çıkıp, merdivenlerden hızlı adımlarını kısarak yavaşladım. Daha önce aynı merdivenden düşüp ayak bileğimi çatlattığım için aynı riski alamazdım.
Son basamığıda atladıktan sonra yemek masasında oturan abime gözlerimi diktim. Yanına yavaşca yaklaşıp pembe sandalyeyi çekerek oturdum. Bluetooth Kulaklığı olduğu için geldiğimi bile duymamıştı. Elimle ona vurup bana dönmesini sağladım, odağını bana verip kulaklığını çıkarttığında bıkkınlıkla sordum. "Yine ne müziği dinliyorsun acabaa" Gülerek bana baktığında bakışlarına anlam veremedim. "Müzik dinlemiyorum şu poyraz varya bizim sınıftan onunla konuşuyordum."
cümlesinin ardından Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ona belli etmemek için kafamı anladığımı belirtircesine salladım ve kahvaltıyı hazırlamak için yerimden kalktım.

**

P: 10 kere aradım amına koyayım açsana şu telefonlarımı

A: Rahat bırak beni Poyraz o günde söyledim sana istemiyorum artık

P: Ne değiştide böyle davranmaya başladın? ha doğru unutmuşum yunusla konuştuğun için bana düşman kesildin değil mi?

A: bu yalanı sana kim söyledi bilmiyorum ama benim yunusla konuştuğum falan yok. Anasını satayım gördüğümde bile geri çeviriyorum çocuğu ne konuşması

P: Bilemiyorum artık. Her neyse bırakmayacağımı sende biliyorsun. Bugün alayım mı seni?

A: Gecen günde sen alıyordun beni ama unuttun sanırım. ben kendim giderim sana ihtiyacım yok

P: iyi öyle olsun mağdem oyun oynuyorsun bende kuralına göre oynarım umursamamaya başladıysan eğer,beni okulda gün boyu dikizlemeyi bırak.

A: Sende beni her bulduğunda köşeye sıkıştırmayı bırak Poyraz efendi kapatıyorum şimdi.

Telefonu sinirlice kapatıp aşağıdan bana seslenen abime bağırdım. "Geliyorum Abi" Elime beyaz süslerle dolu pandoromı takıp, çantamı sırtıma aldıktan sonra kapıyı kapatarak hızlı adımlarla aşağı indim ondan saatler öncesinden erken kalksam da beraber gidiyorduk.

berkay - aleyna

Berkay
Aleyna
bugün ben
geliyorum

aleyna
nee

aleyna
inanmıyorum

berkay
gelince görürsün
prenses

aleyna
şaka mıı

aleyna
ayrıca nasıl
geliyorsun ki

Alpoy | HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin