1.0

392 22 154
                                    

hello bölümü 2 gün sonra atmamın sebebi, wattpade bir türlü bölüm yükleyemiyordum. Nedenini bende bilmiyorum ama yayınla yerine basmadan uygulamadan atıyor, bende çare olarak annemin telefonundan atmaya karar verdim. Bildiğiniz bir şey veya fikir varsa söylerseniz çok sevinirim. (bu arada 3 bölüm atmak yerine 1 bölüme hepsini sığdırdım yani aynı mantığa geliyor aslında ancak 3 bölüm gözüme çok gibi geldi hdowjwo)

3 hft sonra.

Haftanın son okul günü için erkenden hazırlanıp odamdan çıktığımda abim ve amerikadan gelen erkek arkadaşı kahvaltı masasındaydı. Yüzümdeki gülümseme ile yanlarına yaklaştığımda aynı şekilde karşılık almıştım. Bugün mutlu hissediyordum, dün yaşanan o kıskançlık olayı beni iyi hissettirmişti.

"Günaydın canım"

Abim ve arkadaşına 'günaydın' diye karşılık verdikten sonra masadaki yerime geçtim. Yanımdaki sandalyenin boşluğu kaşlarımı çatmama neden olurken abime doğru döndüm.

"okula gelmeyecek misin bugün?"

"hayır, takılacağız evde."

cevabımı aldığında başımla kısaca onayladıktan sonra yemeğime odaklandım.

Abim ve arkadaşı amerika hakkında konuşurken tek odağım yemekteydi ve dünkü kıskançlık olayı aklımdan çıkmıyordu.

her düşündüğümde istemsizce sırıtıyordum.

"bugün okulun son günü zaten sende dinlen istersen evde?"

"çok fazla devamsızlığım var, hoca devamsızlıktan dolayı kalabileceğimi söyledi."

abim gülümseyerek beni onayladığında içeceğimden bir yudum almış ve ayaklanmıştım.
"Çıkıyorum ben, size afiyet olsun."

Çantamı omzuma astığımda abime havadan öpücük bırakarak evden çıkmış ve beni bekleyen şöför arabasına adımlamıştım.

Araba anında çalışırken kablosuz kulaklıklarımı kulağıma geçirmiş ve müzik listemi açmıştım. Yolda müzik dinlemek bana aşırı keyif veriyordu. Ve bugün ayrı bir keyifliydim.

Araba okulun bahçesine kadar girip bir süre sonra durduğunda "teşekkürler" diye mırıldanarak arabadan indim. Kulaklıklarım hala kulağımdayken direkt okula ilerliyordum. Dersin başlamasına bir kaç dakika vardı sadece.

Merdivenlerden ağır bir şekilde çıkarken, yanımda hissettiğim beden ile duraksamış ve kısık gözlerimle sağ tarafıma bakmıştım.

Hilmicem gülümseyerek yüzüme bakıyordu. (nefret ediyorum bu arada )

Gergince gülümsedim ve kulağımdaki kulaklığı çıkarttım.

"Naber aley?"

"iyi, ya sen?" kısaca cevap verdiğimde sadece başını sallayarak ellerinden birisini belime sardı. Bu hareketi karşısında şaşkınca gözlerim aralandığında önüme döndüm.

"İyiyim bende. Bu gece balo var biliyorsun, seni orda biri ile tanıştırmak isterim. Kendisi kuzenim, seni gördü bir ara. Tanışmak istiyor ben de yardım edeyim dedim. O da baloda olacak, hem konuşur tanışırsınız. Ne dersin?"

Şaşkınlığımı sürdürürken gözlerimi kaçırdım. Kendisinin bana yavşadığını düşünüyordum, o ise kuzenini bana ayarlamaya çalışıyormuş sadece. Bu halime kahkaha atmak istiyordum.

"olabilir aslında baloda olacağım."

"Ah, sevindim! ona haber vereyim senin için çok özenecektir. Şey, partinin sahibi kendisi zaten."

Alpoy | HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin