0.9

307 18 111
                                    

✨✨ (şunu fark ettim ki her bölümde sonlara doğru olaylar gelişiyor ziajaosk)

Bilinmeyen:
Şeytanları tarafından
işkence edilen insan
farkında bile olmadan
öcünü en yakınından
alır

(iletildi)

Bilinmeyen:
Ancak sen öcünü tamamen kendinden
alıyor gibisin sarışın,
utangaç sarı tutamlarının örttüğü yüzünü sabahın ilk ışıklarında gördüm.

(iletildi)

Bilinmeyen:
Göz altlarında yer yer morluklar var, uyuyamamışsın, zaman zaman kolunu uzun tırnaklarınla yırtarcasına kaşıyıp duruyorsun.
Oysa evren senin gibi bir meleğin hıncını çıkarabileceği çokça kötü besliyor.

(iletildi)

Bilinmeyen:
Benim gibi... hatta düşündümde, yalnızca ben. Hem bu dünyanın tüm zalimliğini içine alabilecek kadar kötü, hemde seni başka ihtimallerle hayal bile edemeyecek kadar bencilim.

(iletildi)

Bilinmeyen:
Hıncını benden çıkar sarışın. Buradayım, seninim.

(iletildi)
12:30

Genç kız'ın irileşmiş gözleri etrafta korkuyla gezinirken kollarına çarpan beden ile olduğu yerde sarsıldı. Yaklaşık 1 saat önce dolabında bulduğu not ile buralara kadar gelmişti. Bulunduğu ortamın karanlık olması onu germeye yeterken, bedenine çarpan beden ile büyük bir çığlık atmıştı.

"Aleyna?" karşısındaki kişiyi gördüğü anda nefes alışverişlerini düzetlmiş, rahatlayarak derin bir iç çekmişti.

"Abi!" kollarını uzun bedeniyle birleştirip uzun bir süre sarıldı ve kendisini geriye çekti. Bir haftadır abisini göremediği için halüsinasyon gördüğüne inanıyordu.Anıl ise onun aksine tamamen tepkisizdi ve karşısında ki kıza boş gözler ile bakıyordu.

"Sonunda aklına gelebildim." Genç kız abisinin bu tepkisine şaşırsada Bilinmeyenin onu doldurduğu ihtimalini düşünüp başını iki yana salladı.

"Yaklaşık bir haftadır seni arıyorum abi gitmediğim polis kalmadı. Şimdi bana ilgisiz demeyi bırakta, o piç sana bir şey yaptı mı onu söyle." Soluksuz cümleleri dilinden döküldükten sonra abisinin bir tepki vermesini beklesede, Anılın yüzünde henüz hiç bir mimik belirmemişti.

"Fiziksel olarak gördüğün gibi iyiyim Aleyna. Ama duyduğum ahlaksızca şeylerden sonra maalesef ki senin kadar sakin kalamıyorum."

Genç kız abisinin cümlelerinin ardından Şaşkınlıkla yüzüne kilitlenirken, anıl cevap vermesini beklemeden yanından hızlı adımlarla ayrılmıştı.

"Abi dur!"

@aleyyklyc: 🌷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aleyyklyc: 🌷

1.200 💗
456 💭

@laleonukk: Allah rahmet eylesin balım🙏🏻💗

Alpoy | HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin