Keď išiel Peter spať bola už pólnoc. Ľahol si do postele a zavrel oči s mienkou že chce spať. Lenže mu stále v hlave behali správy od Sáry a celkovo ona, predstavoval si ako pravdepodobne vyzerá, otvoril oči a skontroloval telefón či mu náhodou niekto nepísal. Samozrejme očakával správu od Sáry ale nič. Znovu zavrel oči a snažil sa prinútiť telo aby už spalo, veľmi to nepomáhalo a stále myslel na tie správy a na ňu. ,,Prečo nemôžem zaspať?!" povedal si potichu pretože rodičia už spali a nechcel ich zobudiť. Chytil vankúš a pritlačil si ho o tvár. ,,Ja. Chcem. Spať. Teraz. Hneď. Prosím. Spať." hovoril kým si búchal vankúš o tvár. Po chvíli beznádejne položil vankúš na brucho a až vtedy to pocítil. ,,Prečo mám pocit ako keby som mal motýle v bruchu?" spýtal sa sám seba. Nechápal odkiaľ sa ten pocit vzal, no tušil prečo sa to deje. ,,Veď ani neviem ako vyzerá," povedal si, ,,čo ak to nie je ani baba? Poznám ju len jeden necelý deň, to nie je predsa možné." Domýšľal si pretože tomu nechcel veriť. Dúfal že to čoskoro prestane a konečne zaspí. Zaspať sa mu podarilo až o druhej ráno, počas spánku mal sen ako si s ňou písal. Zobudil sa o šiestej ráno nie veľmi vyspatý. Vstal z postele a išiel rovno do kuchyne spraviť si raňajky, otvoril chladničku, poriadne prezrel čo všetko sa tam nachádza a po dôkladnom skonštatovaní sa rozhodol: ,,dnes to vidím na chleba s nátierkou a šunkou." Vytiahol z chladničky šunku a nátierku, zo skrinky kde majú odložené pečivo vybral chleba a začal si robiť raňajky. Keď mal raňajky hotové, sadol si ku stolu, položil tanier na stôl a jednou rukou začal jesť a v druhej držal telefón. V hlave tajne dúfal že mu už odpísala, otvoril TikTok a videl že mu prišli 2 správy od nej. S úsmevom si otvoril čet a prečítal si čo mu napísala. ,,Ahoj, prepáč že som zase neodpisovala, zaspala som. Chcela som vedieť tvoj Instagram pretože si chcem s tebou písať tam a nie tu na tiktoku." Chcel jej odpísať, no keď sa pozrel na hodiny došlo mu že sa musí ponáhľať do školy. Položil telefón, rýchlo dojedol raňajky, zobral tašku a utekal do školy.
BINABASA MO ANG
Láska cez internet
Teen FictionPríbeh je o chlapcovi ktorý spozná na internete dievča, nikdy si nepomyslel žeby sa do nej mohol zamilovať už prvý deň ako ju spoznal...