İyi okumalar💗
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anlaşılamamak.Çok zor gelir insana kendini anlatmak, herkes anlaşılmak ister. Fakat çoğu kişi bunu başaramaz.
Bazı insanlar kendini anlayan ona destek çıkan biri olsun ister. Neden mi bazı insanlar? Çünkü yalnız olmak isteyen de bir sürü insan vardır.
Neden yalnız olmak istesin ki insan? Böyle derler değil mi? Evet derler.
Peki sizce neden yalnız olmak isteyenler vardır?
Bence anlaşılmakta zorluk çeken insanlar, kendini anlatamayanlar veya tek başına kendi gibi davrananlar vardır. İnsan en çok da daha fazla üzülüp kırılmamak için yalnız kalmak ister.
Bir çatlak bile zor onarılırken, bir sürü kırık parçayı onarabilir mi insan? Onaramaz, bu yüzden eskisini çöpe atıp yenisini alır. Uğraşmak istemezler, çünkü uğraşsalar da artık olmayacağının onlar da farkındadır.
Peki ya çöpe atılanlara ne olacak? Çürüyüp gidecekler.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hyunjin bana sarılırken bende kollarımı ona doladım. İhtiyacım vardı çünkü.-Felix, özür dilerim bebeğim, bağırmak istememiştim bir anda ağzımdan çıktı işte.
Özür dilemek herşeyi iyileştirmezdi ki.
-Sorun değil Hyunjin-ah ben bazen fazla tepki verebiliyorum, hığk.
-Hayır Felix, bu benim suçumdu. Neden ağladığını anlamasam da seni ağlatmak en son isteyeceğim şey bile değil.
-Hyunjin
-Bebeğim
-Sevişelim mi?
-Ne?
Verdiği tepki ile kafamı kaldırıp ona baktım. Gülmeye başladığımda tek kaşını kaldırdı ve beni kendinden uzaklaştırıp yatağa oturttu.
-Neden gülüyorsun? Sevişelim derken şaka mı yapıyordun?
-Hayır, şaka değildi ayrıca tepkime güldüm
-Sevişeceğiz yani?
Dudağımı büzüp suratına baktığımda sırıtıyordu. Deve kadar boyu var zaten gözlerim ağrıyordu bakarken!
-Eğil Hyunjin
Önümde diz çöktü.
-Niye eğilmemi istedin?
-Yukarı bakınca gözlerim ağrıyor biraz
-Aşağıdakine bak o zaman Felix.
-Sapık!
-Sadece sana.
Kalkıp yavaşça üstüme doğru çıkmaya başladı. Hem kendi üstündeki hem benim üstümdeki tişörtü çıkardıktan sonra elini kemerine attı çıkarmak için. Tam kemerini çözecekken kapının çalması ile küfür savurup üstümden kalktı.
-Hay sikeyim! Yatağa gir Felix, üstün yok.
Kafamı sallayıp yorganın altına girdim. Böyle de itaat ederdim yani.
Kapıyı açtıktan sonra Minho hyung içeri daldı.
-Ha-rin kaçmış Hyunjin!
Hyunjin bir bana bir Minho hyunga baktığında birden Minho hyung da bana dönmüştü.
-Ben tekrar yanlış bir zamanda geldim sanırım.
-Yanlış zamanda geldin Minho. Ayrıca Ha-rin nasıl kaçmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry And Ocean(Hyunlix+Omegaverse)
Ficção AdolescenteHerşey Delta Kral Hwang Hyunjin'in dolunay gecesi ruh eşini bulmak ve taç takma töreni için sarayında verdiği baloya Lee Krallığını davet etmesi ile başlar... Hyunlix+Omegaverse Yan shipler Minsung Chanmin ‼️Smut vardır rahatsız olanlar okumasın‼️ F...