Azdım(m)

258 20 15
                                    

İyi okumalar🤍
~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir kalp, bir vücut.
Bir aşk, iki dudak.
Bir aşk, bir ev.

Kalp bazen kimi seveceğini bilmez, ne kadar canını yaksa da sevmek zorunda kalırsın. Çünkü vazgeçemezsin. Aşık bir insana vazgeç denilmez, vazgeçmek sanıldığı kadar kolay değildir. Fakat kendi yaşadığını başkasına yaşatmak da güzel değildir. Bunu istemek sizi kötü bir insan yapar. Evet, dünya hassas kalpler için cehennemdir belki de, yine de istediğin gibi yaşamak, davranmak, olmak kişinin özgür iradesine bağlıdır.

İnsan kimi seveceğini seçmez, kalp kimi seveceğini seçer.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hyunjin'in bacaklarının arasında kıpırdadığımda bir inleme saldı ortaya. Hamilelik ile beraber zaten istekli hissederken Hyunjin'in inlemesi işi daha da zorlaştırmıştı. Karnımı tutarak kalkmaya çalıştığımda Hyunjin ellerini koltuk altlarıma yerleştirdi ve kalkmama yardım etti.

"Ne oldu bebeğim?" Meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"Azdım." Gözlerini açıp bana bakmıştı. Biraz daha baktıktan sonra gülmeye başladı. "Ne gülüyorsun ya!?"

"Çok açık sözlüsün birtanem ona gülüyorum." Daha sonra konuşmaya devam etti. "Sana yardım etmemi ister misin güzelim?" Kafamı salladım ve istekle ona baktım. "Gel buraya." Yatağı patpatladı. Kalktığım yere geri sırtüstü uzandım. Şortumu ve boxerımı altımdan sıyırdıktan karnıma dikkat ederek üstümü çıkardı ve kapıyı kilitledi.

"Hazır mısın güzelim?" Kafamı salladım.

Ellerini göğüslerime getirdi ve okşamaya başladı. "Büyümüşler..." Kısık bir inleme bıraktım ortaya. Dudaklarını dudaklarıma bastırırken bir yandan da büyümüş göğüslerimi okşamayı ihmal etmiyordu. Elini göğüslerimden çekti ve penisimin ucuna baş parmağını bastırdı. Ağzının içine inlediğimde çekildi.

"İnlemelerinin sesini duymak istiyorum." Penisimi çekmeye başladı. Diğer elini ise deliğime getirdi. Orta parmağı ile deliğimin etrafında daireler çiziyordu. Bir anda parmağını içime soktuğunda ismiyle inlemiştim. "Hyunjin-ahh!"

"Sevişmeyeli deliğin hemen daralmış güzelim... En son birkaç gün önceydi. Hemen daralıyorsun..." Nefesini verdi. "Her seferinde daralman çok hoşuma gidiyor Felix." Parmağıyla gelgit yapmaya başladı. Yüzük parmağını da soktuğunda artık dayanamıyordum.

"Kendin g-gir." Deliğimin alev alev yandığını hissediyordum.

"Ah, hayır bebeğim. Daha çok erken, genişlemedin bile." Üçüncü parmağı da soktuğunda daha hızlı gelgit yapmaya başladı. Parmakları o noktama temas ettiğinde büyük bir inleme bıraktım ona. "Hemen buldum mu yoksa güzelim? Şimdiden boşalacak mısın?" Kafamı salladım.

"Devam et lütfen..." Nefes nefese konuştum.

"Pürüzlü yüzeyini parmaklarımda hissediyorum hayatım, çok mükemmelsin." O noktaya baskıladığında kendimi salmıştım. Eline boşaldığımda parmaklarını içimden çıkardı. Boynuma yaklaştı, dilini boynumda gezdirdikten sonra ince deriye küçük ısırıklar bıraktı. Isırdığı yerleri öptükten sonra yanaklarımı da öptü.

"Devam etmek istiyorum."

"Yetmedi mi doyumsuz omega'm benim?" Başımı sağa sola salladım.

"Seni içimde istiyorum." Bıyık altı bir sırıtış yaptı.

"Bebeğime istediğini vermeliyim, değil mi?" Deliğime doğru eğildi. "Hala yeterince genişlemedin hayatım. Çok güzelsin..." Dilini deliğimin etrafında gezdirdi. Deliğimin etrafında birkaç tur attıktan sonra dilini içime yolladı. "Bunu çok sevdiğini biliyorum güzelim. İnlemelerini tutma." Tuttuğum inlemelerimi ona sundum. Dili duvarlarımı ezerken ikimiz de bundan çok zevk alıyorduk. İnlemelerim artmıştı.

"Çok çabuk boşalıyorsun bebeğim. Dilimle bile boşalacak durumdasın." Diliyle birkaç kez daha yaptıktan sonra ikinci kez boşalmıştım.

"İçime gir artık!"

"Sabırsız Omega." Durdu ve deliğime baktı. Yanaklarım kızarmıştı. "Yeterince genişsin bebeğim." Söylediği şey ile iyice kızarmıştım. Yüzüme baktı ve güldü. "Utandın mı sen?" Yüzüme yaklaştı ve iki yanağımı da ısırdı.

"Ah, Acıdılar!" Gülümsedi ve ısırdığı yerleri öptükten sonra kendi penisini birkaç kez çekip deliğime konumlandırdı. Başını soktuktan sonra biraz bekledi ve kendini tamamen içime itti. Durdu ve alışmamı bekledi. Alıştıktan sonra kalçamı ona doğru hareket ettirdiğimde kalçasını ileri geri oynatmaya başladı. Penisi içimde büyürken sadece inliyordum. Acı yerine zevke bıraktığında tamamen alışmıştım. Penisi duvarlarımı tekrar tekrar ezerken en güzel inlemelerimi veriyordum ona. Birkaç dakika daha aynı şekilde gelgit yaptıktan sonra içimden çıktı ve karnımın üstüne boşaldı. Daha sonra benim penisimi çekerek beni boşalttı.

"Çok iyisin Omega'm." Bacak içimi öptü. "Duş alalım, kalkabilir misin?" Kalkmaya çalıştığımda deliğim sızlıyordu. Bunu gördükten sonra başını salladı ve kapıya yönelip kapıyı açtı, kapıdaki muhafızlardan biri ile konuştu. Çalışanın gelip çarşafları değiştirmesini söylemişti. Konuştuktan sonra geri gelip beni kucağına aldı ve tuvalete götürüp klozetin üstüne oturttu. Küveti hazırladıktan sonra ikimiz de küvete girip yıkanmıştık.

Duştan çıktıktan sonra pijamalarımı giydirdi ve beni yatırdı.

"Sen gelmiyor musun?"

"Üstümü giyip geleceğim güzelim." Başımı salladım. Üstünü giyindikten sonra yanıma yattı ve kendimi huzurlu bir uykunun kollarına bıraktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Misafir.cocugu.odami.dagitti.

tutmasam kar spreyi yiyecekti amk

tutmasam kar spreyi yiyecekti amk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BUNLAR NEDİR TAM OLARAK HOCAM. ATE COK PİS GELECEK.

Strawberry And Ocean(Hyunlix+Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin