Bölüm:1

351 17 2
                                    

~Eflal'in ağzından~

İki senelik gizli görevimin bu gece son gecemdi.Şafak vakti ejder al-fasihi alıp,kampı bombalamaktı.Düşüncelerimden beni d#l israfından birisi çıkardı. "Heval gelesen.Ecder beşğen eskerlari yekelemiştir.sini cegiriydir"dedi.(benim şive müql Bozuk türkçesiyle söyledi d#l israfı." Askerlerimden birisine bile bişey yaptıysanız elimden çekeceğiniz var. "Temem geliyem sen gideen" dedim. Hemen albayı aradım. Sessiz bir şekilde"Albayım. Buraya bir tim getirdiler"dedim. "Evet asker o tim intikam timi,o timi ve ejder al-fasihi sağ salim istiyorum. Anlaşıldımı asker" dedi."Emredersiz komutanım"dedim."Yarın sana bi helikopter göndereceğim
O kamptan tek ejder al-fasihi istiyorum.Geri kalan herkes leş olacak anlaşıldımı yüzbaşım"dedi." Anlaşıldı komutanım"dedim.Albay kapattı bende yarın leş olucak insan dışı varlıkların yanına gittim.Beni gören herkes boyunlarını yere eğdi. İlk geldiğimden belli. Çok işler başardım,ve herkesten daha yetkili oldum. Buradaki herkes tarafından kıskanıldım ama ilk başlarda kadın olduğum için hor görüldüm.Teröristlerin yani diğer adı ile l*şlerin yanına gittim. O sırada ejder al-fasih geldi. Bana "hevelim eskerler senendir sein ilgelenesen" dedi. A*k çocukları askerlerime ne yapmışlar. "Tememdir beşğen ö eş(şivem müq) bendeder heç merek etmeyesin" dedim. Arkasını dönüp gitti.Hemen kapıyı kapatıp askerlerin yanına gittim. İçerisinden en kalıplı olan tahminimce en rütbeli olan. Benim kadın olduğumu fark etti ve bana tiksinici bakışlar attı. "Yaralarınız var mı? İntikam timi" dedim. Sert ve kısık sesle.Bana şaşırmış bir ifadeyle baktılar. "Yüzbaşı Eflal"dedim. Biri hariç hepsi dikleştiler."Burda en rütbeliniz kim?" dedim. Tahmin ettiğim gibi kalıplı olanmış. "Binbaşı barlas tokdemir."dedi." Memnun oldum binbaşım" dedim. Resmi şekilde. Kafa salladı."İntikam timi, albayla konuştum. Yarın bu kamptan birisini alıcağız. Ve geri kalanlar leş olucak albayın emrei. Hiç birimizi ne şehit ne de yaralı istiyor.Emir komuta bende binbaşım"dedim.Tahmin ettiğime göre binbaşından sonra en rütbeli olan" Nereden bilelim senin türk askeri olduğuna"dedi. Bende "Görevi yürüten albayınız. Albay Fethi korkmaz demi" dedim. Binbaşı dahil hepsi başını salladı."Sizi burdan çıkarmak benim benim görevim asker. Senin güvenip güvenmemen bişey farketmez zaten bidaha birbirimizi görmeyiz" dedim. Sustu. Yarın herkesin yemeğinin içine zehir ilacı sadece birisinin ki hariç o bize lazım. Size yemek gelirse sakın yemeyin. Şu an uyuyun yarın için.Bizim için çocuk oyuncağı gibi bir şey olacak.İzninizle binbaşım"dedim. "izin senindir yüzbaşım"dedi.Dışarı çıktım ve şimdi plan zamanı...

~Binbaşı Barlas Tokdemir'den~

Tim ile birlikte pusuya düşürülmüştük. Bi kampa getirilmiştik, kampa getirildikten 5 dk sonra bir tane terörist geldi.Puşisinin altından kız olduğunu gördüm. Allah bilir kaç tane ş@refsizin @ltına yattı, ona attığım tiksinici bakışları aldırmadan. "Yaralarınız var mı? İntikam timi."dedi. Bu timin adını nerden biliyor. Bizim şaşkın bakışlarımıza karşılık" Yüzbaşı Eflal "dedi.Şaşırmıştım puşinin bile kapatmaya yetemediği bi güzelliği vardı. Nasıl asker olmuştu ben yolda görsem manken zannederim. Timde en rütbelimizi sordu." Binbaşı barlas tokdemir"dedim. "memnun oldum binbaşım"dedi.Resmi bir dille." Albayla konuştum. Yarın bu kamptan birisini alacağız ve feri kalanların hepsi l@ş olacak albayın emri. Hiç birimizi ne yaralı ya da şehit istemiyor. Emir komuta bende binbaşım"dedi.Benden sonra en rütbeli olan tim komutan yardımcısı" nereden bilelim senin Türk askeri olduğunu" dedi.Yüzbaşı ise"Görevi yürüten albayınız, albay Fethi korkmaz demi"dedi. Ben hariç hepsi kafa salladı. Yüzbaşı Eflal ise"sizi burdan çıkartmak  benim görevim asker. Senin güvenip güvenmemen bir şey farketmez zaten birbirimizi bi daha görmeyeceğiz"dedi. Susmuştu helal olsun yüzbaşıya. Ya Benim adım binbaşı barlas ise intikam timinde bu yüzbaşıyı istiyorum, gerekli olan herşeyi yapacakım. Yarın herkesin yemeğinin içine zehir koyacağını sadece birisi hariç onun bize lazım olduğunu. Eğer yemek gelirse yemememiz gerektiğini. Şimdi uyumamız gerektiğini yarın bizim için bir bebek oyuncağı olacağını dedikten sonra ise benden izin alıp dışarı çıktı. Yüzbaşı çıktıktan sonra tim kendi aralarında konuşurken timin çaylağı "oney öyle daha yeni bi kasırga geçti ama o kasırga değil valla fırtına bile daha az hasar verir" dedi. Gerçektende öyle bir şeydiki ortalığı yakıp geçti. "vay be komutanım kadınların gücünü şimdi anladım. Gerçekte çok başarılı bi asker bunun bide dağlarda ki lakabını duysanız" dedi. Teğmen adem. "lakabı ne ki" dedim. "gölgesiz ve TSK'nın en başarılı timlerinden olan gölgesiz timinin komutanı" dedi. Tüm tim olarak şaşırmıştık. Dağlara adını kazıyan gölgesiz kadınmış. Yüzbaşıyı intikam timinde kesinlikle istiyorum. Gölgesiz timinin namını çok duymuştum TSK'nın en başarılı timlerin başında geliyor. Ama maalesef gölgesiz timine yeni komutan geliyor. Çünkü ne olursa olsun yüzbaşıyı intikam timine alcam.Bizimkiler hala yüzbaşıyı konuşuyorlardı. "Hadi uyumaya çalışın yarın biz güç lazım" dedim. Sözümü hiç ikiletmeden yaptılar.

~Yazarın ağzından ~

Eflal'in yaptığı plan tıkır tıkır işliyordu. Yemekten sonra herkes cehennemi boylamadan son uykusuna daldılar. Eflal herkes uyuduğunda ise kampın her bir tarafına sadece birisi bile o kampı yerle bir edecek bombalarından koydu. Sonra ise intikam timinin yanına gitti. Kilitlerini aştı ve herkes rahat bir nefes almıştı. Eflal, binbaşından beş dakika istedi. Binbaşı yine ne delilik yapacak diye düşünüyordu. Eflal oksijen israfı olan insan dışı varlığın çadırına gitti tam da tahmin ettiği gibi. Eflal ise p@z@v~nk ile geri döndüğünde ise intikam timi çok şaşkındı çok kısa sürede hem kamptaki teröristleri ve bu ejderi halleti diye düşünüyorlar. Eflal ise dışarı b#k çuvalını sürükleye sürükleye gidiyordu tim ise arkalarından gidiyordu. Kamptan biraz uzaklaştıktan sonra büyük bi patlama oldu öyle böyle değil yeri göğü inletecek bi patlama. Hala herkes şaşkındı ne ara her işi yaptı. Helikoptere tam b{k çuvalını attı tam kendisi bineceği sırada bi silah sesi duyuldu. Herkes silah sesi duyduğunda ise öndeki eflale baktılar ve hemen yanına koştular. Timin salıkçısı ethem ise elinden geleni yaptı, yara çok derindi acil hastaneye gitmesi gerekiyordu. Yarasına şimdilik tampon yapmıştı ama o tampon bi yere kadar idare ederdi. İntikam timi tanıyalı daha iki gün dahi olmayan yüzbaşı için endişeleniyorlardı. Eflalin yarasının tamponuna baskı uyguluyorlardı. Barlas ise hemen albayı aradı "Albay ise noldu gölgesiz yüzbaşı" dedi. "Albayım ben binbaşı Barlas i, intikam timinin komutanı" dedim. "Noldu binbaşı" dedi. "Albayım,yüzbaşı helikoptere binerken vuruldu ve yarasıda ağır" dedi. Albay duydukları ile dünyası başına yıkıldı.Biriciğine kavuşmak için saatleri, dakikaları sayarken birden biriciğinin vurulduğunun ve durumunun ağır olduğunu söylüyorlar. "Binbaşı **** hastanesine götürün bende hemen geliyorum" dedi. "Emredersiniz komutanım" dedim. Eflal ise şehit olacağı için sevinirken bir tarafı üzülüyordu.Ailem,kızım,timim bensiz ne yaparlar diye üzülüyordu. Asenayı evlatlık edinmişti. Asena bunu biliyor ama bana anne diyor.Binbaşı ise"asker hadi hızlı bir askerimizide şehit veremeyiz"dedi. Hemen helikopteri havalandırdı ve gitmeye başladılar. Binbaşı daha gidemezsin ki daha çok güzel zamanların olacak diye düşünüyordu. Eflal çok kan kaybetmişt ve kaybetmeye devam ediyordu. Hastaneye vardıklarında herkes hazır bir şekilde bekliyordu kucağımda yüzbaşıyla indi.Hemen sedyeye koydu. "Kalbinin yakınından silahla vuruldu" dedi. Binbaşı. Ameliyathaneye vardığında ise orda durmuştu ellerine baktığında ise eflalin kanı vardı.

~5 dakika sonra~

Fethi albay, eşi, çocukları bide dünyalar tatlısı bir kız vardı"dede annem nerde" dedi.Annesi kimdiki. Fethi albay ise" Annen birazdan şu kapıdan çıkacak ve hep beraber evimize gideceğiz tamamı dedesinin, prensesi"dedi. Binbaşı nasıl ya yüzbaşının mı? Kızı. Evlimikide diye düşünürken. Bi grup buraya geldi. "komutanım. Eflal komutanımız nasıl" diye sordular.Albay ise" benim hiçbir şeyden haberim yok binbaşıya sorun"dedi.Binbaşı herşeyi anlattığında ise gölgesiz timi anneleri, kardeşi, ablalarının orda olması çok üzüyorlardı. Küçük kız ise gölgesiz timinin yanına gitti ve"Dayı, annem neden şu kapıdan çıkıp gelmiyor"diye sordu. Timden biri yere dizlerinin üstüne çömeldi ve"dayıcım. Bilmiyor musun? Sanki anneni o güçlüdür bizi bırakmaz o seni ve bizi bırakmaz ki dayısın küçük asenası"dedi.intikam timi ise bırakmaz o çok güçlü birisi diye bekliyorlardı.Tuğgenel ve tümgeneral gelip, eflalin durumunu sordu.
İntikam timi şaşırmıştı. Binbaşı, asteğmeni, yüzbaşının kızı asenayı bi yere götürmesini istedi
Asteğmen,küçük asenanın yanına gidip dizlerinin üstüne çöktü ve"merhaba asena tanışalım mı? Ben annenin askeriyim
Adım ahmet"dedi. Asena ise hiçbir şey demedi.Aşağı kantine zar zor indirdi o sırada efla ise ameliyattan çıkmıştı ama hala yoğun bakımdaydı. Herkes çökmüş bir şekilde eflal'den iyi bir haber haber bekliyorlardı. Gölgesiz timi ise yoğun bakımdaki kardeşlerini ablalarının "kalkın lan,benden öyle kolay kolay kurtulamazsınız" demesini bekliyorlardı o sırada üsteğmenin gözü makinelerden birisine takıldı düz çizgiydi"Eflalin kalbi durdu. DOKTOR, DOKTOR"diye bağırdı.

Eveet ilk bölüm bitti nasıldı
1294 kelime
Destek.
Hangi günler bölüm gelsin.
Yazım yanlışları olabilir daha ilk kitabım.

KOD ADI:GÖLGESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin