Bölüm:3

119 13 1
                                    

~İçtima~
Binbaşın'dan izin aldım ama tek bir şartı var"intikam timini içtima yaptıra bilirsin ama  bende sana yaptırıcam hünerlerini görelim gölgesiz yüzbaşı "dedi. Bende kabul ettim ve şu an dişi kurtum ile yataktayız anne-kız günü yaptık bu gün" hadi uyu seni asker ablaların yanına götürücem"dedim. Birden gözleri parladı "gerçekten mi? Oleyyyy" diye sevindiki anlatamam.5 "hem büyük dedelerinde orada olacak  zaten bana" benim dişi kurtıium nerede"diye bana soruyorlar kıskanıyorum ama "dedim.Hemen gönlümü almasını iyi biliyor." annişim benim canım anne kurdum "dedi." hadi uyu yarın yorucu olucak asker ablaların seni çok özlemiş"dedim." bende bende çok özledim asker ablalarımı hele sinem ve asena ablayı "dedi. Güldüm üstünü örtüp" iyi geceler dişi kurtum"dedim. Saat 04.30'a kurup uyudum. Alarm çaldığında ise dikkatli bir şekilde asenayı uyandırmadan kaltım elimi yüzümü yıkadım ve dolabımda üniformamı giydim o sırada aşağı indim"GÖLGESİZ TİMİ KALK KALK KALK KALK BEŞ DAKİKA İÇERİSİNDE HEPİNİZİ DIŞARIDA GÖRÜCEM ONA GÖRE 10'a KATLANIR HADİ HIZLI"dedim. Gökhan ve gökmen ikisi yeri boylamıştı"anasını" dedi ama beni görünce devam etirememişti"devam ettir asker" dedim. "yok komutanım" dediler. "3,5 dakikanız kaldı ona göre hızlanın" dedim. Dışarı çıktım beklemeye başladım ilk gökhan geldi ardından gökmen geldi sıra sıra geldiler"aferin asker 10 saniyeniz kaldıydı"dedim. Karargaha geldiğimizde üniformalarını giydiler sırasıyla tekmil verdiler ve  saat şu an 05.29'du ve gelmezlerse elimden çekecekleri var derken hha geldiler ve rütbe sırasına göre dizildiler" GÜNAYDIN ASKER"dedim. "SAĞOL" deiler işte aslanlarım be. "NASILSIN ASKER" dedim. "SAĞOL" dediler. Tam osırada albay dışarı çıktılar gölgesiz timine ve intikam timine acır gözlerle baktı"RÜTBE SIRASINI GEÇ VE BAŞLA" dedim. Tüm karargah'da benim sesim yankılanıyordu. "150 TUR BAŞLA" dedim. Hepsi bir anda yutkundular ve binbaşı duvara yaslanmış bizi izliyordu ama sürekli gözü benim üstümdeydi. Başladılar ama "buralar çok sessiz değilmi asker" dedim. "evet komutanım" dediler "o zaman asenadan başlıyoruz" dedim.

(sıkılırsınız diye yazmadım arkadaşlar.)
Şarkı bitmişti koşuda bitmişti
"500 ŞINAV, 550 MEKİK, 600 BARFİKS" dedim. Arkadan "ooha, çüşşş gibi" sesler duyuyordum" BAŞLA ASKER EĞER BAŞLAMAZSINIZ BU İÇTİMAYI MUMLA ARARSINIZ"dedim. Anında başladılar ve bende intikam timininden kıdemli üsteğmenin yanına gidip postalımla dalına ağırlık yaptım ve"EEE KIDEMLİ ÜSTEĞMEN BEN TÜRK ASKERİMİYMİŞİM"dedim. "EVET KOMUTANIM" dedi. "bizim timden birisi" onun radarına takılmışsın geçmiş olsun"dediler. Bizim timden gökmenin yanına gittimpostalımla dalına ağırlık yaptım"KAÇ OLDU ASKER "dedim" 0 KOMUTANIM"dedi. Bmyke devam etti 1000'e kadar gittiler"MEKİK POZİSYONU AL ASKER"dedim  anında aldılar 900'de mekik çektiler "ASKER BARFİKS ÇUBULARININ YANINA, HERKES İKİŞERLİ OLACAK, İNTİKAM TİMİ, GÖLGESİZ TİMİ OLARAK" dedim. O sırada arkamdan Binbaşı "yüzbaşı sende geç" dedi. İkiletmeden geçtim o sırada yanıma geldi ikimiz aynı anda zıpladık biz barfiks çekerken herkes bizi izliyordu Albay bile o kadar düşünün. İkimiz çekerken gözlerini gözlerimden ayırmıyordu tam tamına 1.500 barfiks çektik ikimizde aynı anda indik" iyiydin yüzbaşı aferin"dedi. "siz orda gölgesizle barfiks çektiniz yüzbaşıyla değil" dedim. Biz hala konuşurken herkez bize bakıyordu albay ve gölgesiz timi binbaşı barlasa hiç iyi niyetle bakmıyorlar. "binbaşım tümgeneral ve Tuğgeneral sizi ve gölgesizi içtima yaptıtıracakmış" dedim. Başını salladı"gölgesiz ve intikam timi 10 dakikaya yemekhane'de olun" dedim. Hepsi gitti bende binbaşıya baş selamı verip gidecekken. O sırada albay kükredi"GÖLGESİZ ÇABUK ODAMA" dedi. Gazamız mübarek olsun. O sırada kapıyı tık tıkladım ve yüzbaşı Eflal nur Korkmaz \Diyarbakır "diye tekmil verdim bu belkide benim son tekmil verişim olabilir." Yüzbaşı, binbaşıyla daha deminki haliniz neydi öyle "dedi. Bende" albayım barfiks çektik sadece"dedim. "Gölgesiz beni sinir etme" dedi. "ben naptım ki komutan olarak emretti bende yapmak zorunda kaldım" dedim. "bi daha böyle bişey istemiyorum gölgesiz" dedi. "ben istemedim ki bana değil binbaşıya söyleyin" dedim. Tam patlayacaktı ki baş selamı vererek hızlıca orayı terk ettim. O sırada duvara yaslı bir şekilde bir adet gölgesiz timi bekliyordu ama hayır yaa bide bunlarınkini çekicem ilk gökhan ve gökmen "abla, binbaşı ile  daha dimin evel ki haliniz neydi öyle koca karargah da barfiks çekicek başka birini bulamadımı" diye sitem etti. Geri kalanlarda katıldıklarını dair mırıltılar çıkardılar"ASKER KARŞINDA KOMUTANIN DURUYO ONA GÖRE DAVRAN"dedim. Ve anında sustular. Aşağı yemekhaneye indiğimizde benden alt rütbeler kalktılar onlara" oturun" dedim. Benden üst rütbelilere selam veriyordum. Yerimize geçtik ve oturduk"ikizler hadi kalkın kahvaltıları getirin"dedim. İsyemeye istemeye kalktılar öyle şamatayla kahvaltımızı ettik...

<><><><><><><><><><><><><><><><>

~Yazardan~

İntikam Timi ise hala yüzbaşının yaptırdığı içtima'da kaldılar hele kıdemli üsteğmen hala dediği laf ile radarına girdiği yüzbaşıyı düşünüyordu içlerinden"Allah gölgesiz timine güç ve sabır versin "dediler. Tam o sırada binbaşı geldi tümgeneral ve Tuğgeneral içtima yaptıracakmış yüzbaşının içtiması yanında az bile kalır" dedi. "komutanım yüzbaşı neydi öyle esip geçti ve içtimaları çok ağır" dediler. "Bundan sonra böyle asker" dedi. Bu "en hafifi "dedi." hele sizin barfiks çekerkenki haliniz kadın akşama kadar çek diseniz çekerdi"dediler. "Aaa intikam timi bu içtima size az gelmiş gölgesize söyleyim'de 5 katını yaptıtsın" dedi. Ve anında sustular. "Hızlı 5 dakikanız var" dedi ve aşağı yemekhaneye indi o sırada herkes ayağa kalkmıştı oturun dedi.Bir tane albay postası geldi ve tümgeneral ve Tuğgeneral'in  yolda olduğuna, 5 dk'ya geleceğini söylemişti tüm karargah dışarı çıkmıştı, kimse kaçırmazdı.Bi üstlerin kullandığı araba girdi o sırada tümgeneral ve Tuğgeneral indi herkes asker selamı verdi ve hemen "gölgesiz timi ve intikam timi, ecel, gölgesiz içtima alanına dedi. Anında geçtiler" 500 tur başla "dediler. Anında koşmaya başladılar daha bu neydiki  onlar için bu daha başlangıçtı işte. Tam bitti o sırada" bu daha başlangıçtı 700 şınav başla" dedi. Tam osırada tümgeneral postallarıyla sırtıma basıyordu, tuğgeneral ise binbaşı barlas'ın sırtına  basıyordu +2 "ilk senden başlayalım ecel nasıl yakalandın seni biz yetiştirdik ecel sakın bu sefer içtimalarla bile kurtulamazsın" dedi. Eflal ise sıranın ona geldiğini anladı ve tam osırada"gölgesiz sakın sana sıra gelmeyecek sanma sen nasıl vuruldun seni daha çok küçükken yetiştirmeye başladık, elimizde büyüdün gölgesiz, seni dağların gölgesiz yaptık ama sen naptın tam helikoptere binerken vuruldun gölgesiz"dedi.Tam benimki bitti ve sıra intikam timine geldi "intikam timi siz TSK'nın en iyi timlerinden birisiniz zekiliğiniz çevikliğiniz ile bilinirsiniz,s#ysu_ların oyununuza nasıl geldiniz intikam timi" dedi. Canlarını çıkartmışlardı. Barfikse geç ecel-gölgesiz ikiniz beraber çekeceksiniz"dedi. Herkes iki şerli çekiyordu birisi benim ayaklarımdan birisi ise binbaşının ayaklarına asılıyorlardı ve geri kalanlara ise askerler tutuyordu. Tamı tamına 1000 barfiks çektirdi hiç acıması yoktu. Gölgesiz timi ise hem barfiks çekip hem binbaşı-yüzbaşıya bakıyorlardı kıskançlıkları tutu, albay ise yerinde duramıyordu canı, biriciği orda binbaşı ile ikisi barfiks çekiyordu ve çok yakındıydılar. O sırada tümgeneral "gölgesizi, intikam timine alma isteğin red edildi mareşel tarafından" dedi. "onlar ayrılmazlar daha ben gölgesizin, gölgesiz timinden başka bir timle gittiğini görmedim ecel" dedi. Efla ise daha ecel sana ve intikam timine neler yapacağı planlar yapıyordu ve o planlar şeytanın bile aklına gelmeyecek, şeytana pabucunu ters giydirecek planlardı. Sonunda barfiks'te bitmişti ve yaşlı kurtların içtimalarında olmazsa olmazı parkurları, atışları.Hepsinde yüzbaşı nam-ı diğer gölgesiz birinciydi herkes odalarına gidip duş alıp öğlen yemeğine inecekti tam eflal kısa bir duş aldığında o anda aklına telefonu geldi telefonu kapatalı neredeyse 2,5 sene olmuştu tam güç kilidine basıp açtığında mesajlarda bi mesaj dikkatini çekmişti ve okuduğunda beyninden vurulmuşa dönmüştü

************************************
Belkide o mesaj eflalin için iyi mi olucaktı yoksa kötü mü?
Belkide ailesi bildiği vatan aşkından sonra gelen ailesi belkide yalandı.

KOD ADI:GÖLGESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin