-Biyolojik aile-
Yüzbaşı Eflal nur Korkmaz(Arkın) 'dan
Tuğgeneral ve tümgeneral' in içtimaları yüzbaşı eflali çok yormuştu ama gölgesiz yorulamamıştı, kısa bi duş alıp üniformamı giymiştim ve tam masaya oturduğumda aklıma telefonum geldi kilidini sakladığım yerden alıp açtım güç kilidine basıp açtığımda sinem'den, asena'dan.(arkadaşı bi 2 bölüm sonra tanıyacaksınız.) bide bi hastane'nin ismi vardı ve ismi ise özel arkın hastanesiydi, mesajını okuduğumda ise beynim'den vurulmuşa döndüm ve mesaj'da şöyle yazıyordu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Merhaba eflal hanım;ben özel arkın hastanesinin başhekimi alparslan arkın. Sizi defalarca aramamıza rağmen telefonuz kapalıydı ve dosyanız'da gizliydi. Sizin doğdunuz gün'de baka bir kız daha doğmuş ve ailesi hastaneye başvurdu, sizdende kan almamız gerek ona göre bu mesajı gördüğünüz zaman bize ulaşırsanız çok mutlu oluruz...
05** *** ** **
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bu yazıyordu ve anında albayın yanına gitiim, anında kapıyı tık tıkladım... Albay ise dosyalara bakıyordu"gölgesiz bu nasıl bir saygısızlık"dedi. Anında telefonu masanın üzerine koydum ve "bune gölgesiz" dedi. Okurken yüzü değişti ve"kızım bu mesaj böyle ne diyor"dedi. O anda rütbeden çıktığımızı ve baba-kız olduğumuzu anladım"baba ilk okuduğumda ben de beynim'den vurulmuşa döndüm "dedim...~Albay Fethi Korkmaz~
Yİne sinirlerim bozulmuştu biriciğim orada kendi gibi manyak olan dağların eceli olarak bilinen Binbaşı ile ikisi beraber yine barfiks çekiyor hemde dip dibeydiler bunları unutmak için dosyalarla ilgilenirken bir anda kapı çaldı ve ben daha gel demeden içeri biri girdi o an baktığımda gölgesiz gelmişti "gölgesiz bu nasıl bir saygısızlık"dedim.Telefonu masanın üzerine koydu" bune gölgesiz"dedim. Baktığım kadarıyla mesajdı ve bende okuduğumda ne diyeceğimi şaşırdım "kızım bu mesaj böyle ne diyor" dedim.o ise bana "baba bende ilk okuduğumda beynimden vurulmuşa döndüm" dedi.Gerçekten de öyleydi "tamam gölgesiz çık ve ikinci emire kadar bu karargaha adımını dahi atma" dedim. "emredersiniz komutanım" dedi. Ve çıktı ama çıkarken hala ne yapsam kızımı kaybetmem diye düşünüyordum o an aklıma eflal'in biyoları araştırmak geldi. Araştırdığımda ise babası emekli başkomiser, annesi ise delale aşiretinin tek kızı, 1.abisi bordo bereli albay, 2.abisi JÖH, 2.abisinin ikizi ise PÖH, 3.abisi özel arkın hastanesinin başhekimi ve sahibi, ikizi ise Yunus polisi, kardeşi jandarmalığa hazırlanıyo. Albay abisinden saklamamız gerek ama nasıl buldum bir tane görev vardı ve görev icabı onu şehit gösterecektik sonrasında ise başka bir yere taini aldıtırız, bu plan için anında harekete geçtim gerekli izinleri aldım. Yarın gölgesiz olarak yarın operasyona göndereceğiz 2 veya 3 gün sonra şehit olarak gösterceğiz. Şehit töreni yapacağız ve tabiki en en önemlisi eflalin biyolara bu haberi ulaştırmak. Artık eve gidip eflal'e söylemem gerekiyor. Tabiki hiç düşünmeden kabul edeceğini çünkü o oraya yüzbaşı eflal olarak değil oraya gölgesiz olarak gidecek. Şimdi bu biyolar tam kızıma, biriciğime kavuşmuş iken bu hiç olmadı.Çünkü onların kızı (benim biyo kızım) daha 2,2.5 yaşındayken bi uyuşturucu çetesi tarafından kaçırılp kanına uyuşturucu enjekte etmişler tam 1 sene boyunka kan takviyesi almış zaten bu vesile ile o kızın kendi kızları olmadığını anlamışlar ve tam tamına 25 senedir eflali arıyorlarmış ama benim daha onun dosyasını bebekken gizlediğim için bulamamışlar ama eflalin 1.biyo abisi albay olana kadar şimdi bulmuşlar kızımı ve torunumu bırakmam, kızım olması için kan bağı gerekli değil. Şimdi kapının zilini çaldım o sırada eflal ve asena açtı, asena anında "dedem" diye kucağıma atladı. Ben ise "dişi kurt nasıl böyle büyümüşsün böyle" dedim. "dede bende annem, sinem abla ve asena ablam gibi asker olurmuyum" dedi. Aynı annesi gibi askerliğe kafayı takmıştı ve onun için varsa yoksa askerlik, asker ablalarıdır. "gölgesiz, torunumuda kendine benzetmişsin ve aynı sende onun yaşındayken yaşıtların barbie oynarken sen ise silahlarla ve Tuğgeneral, tümgeneral 'in eğitimlerin' den geçiyordun ve halinden hiç bir şelde hiç itiraz etmiyordun." dedim. "olabilir komutanım benimden yapım buydu, birisinin izinden gittim." dedi. İşte benim kızımdı ya işte dağların gölgesizi. "dişi kurtum tabikide olabilirsin ama yemek ye, uyu tamamı seni ben asker yapıcam ve peçeni ben takıcam" dedim. O sırada içeriden gölgesiz timi yanımıza geldi ve"fethi albayım"dediler. "babayım ben burda unutmayın oğullar" dedim. Çok güzel bir şekilde tüm aile yemek yedik...