Medya:söyledikleri marşın fotoğrafı
_______________________________________~Ahiretlik ~
Birbirimize öyle bi sarıldıkki ama tüm askerler bakıyodu zeynepin kulağına "bi saniye ahiretlik" dedim. "ASKER BENİM İÇTİMAMIMI ÖZLEDİNİZ VE BELLİKİ ÇOK ÖZLEMİŞSİNİZ YARIN GELİN ECEL BİNBAŞI İLE YAPTIRALIM EĞER YARIN GELMEYEN OLURSA ASKERLİĞİNİ YAKARIM" dedim. Hepsi birden "EMREDERSİNİZ KOMUTANIM" dediler. Asena koşarak "zeynep teyzeee"dedi." asenammm canım "dedi. Hasret giderdiler sonra ise" efo ben bi abime de bi bakayım "dedi. Bi an afaladım abisi kimdiki" ahiretlik senin abin kim "dedim. Tam o sırada" Gölgesi timinin eski komutanı, zeynep yüzbaşının abisi benim "dedi. Hasss lan ben geleli belli ahiretliğimin abisiylemi inatlaşıyordum. Sadece zeynonun duyacağı şekilde" hasss"dedim.(İç ses :sıçtı cafer bez getir.) "Aaa böyle bi kızın böyle bi dağ ayısı abisi nasıl olabilir" dedim. "YÜZBAŞIII" dedi(kesinlikle kükremedi). "buyrun binbaşım" dedim. "HERKES ÖNÜNE DÖNSÜN" dedim. Anında döndüler "Ahiretlik sen bide yaşlı kurta gözük seni çok özledi seni soruyordu" dedim. Anında baş selamı verip oradan kaçtıım. Tam koridorda gezerken iki erin ben ve binbaşı ile konuşurken duydum şöyle diyorlardı "yüzbaşı;torpille geldi ve niye geldiğide belli deyilmi anca birilerinin al[ına yatmak için, or<sbuluk yapmak için torpille asker olmuştur" dedi. Gözüm kimseyi görmedi anında yanına gittim anında yüzüne yumruğumu çaktım "LAN SEN Bİ KADINA BÖYLE DEME HAKKINI NEREDEN BULDUN LAN, SİZ YAKINLAŞINCA Bİ ŞEY OLMUYO BİZ AZ YAKLAŞTIK DİYE OR<SBUMU OLDUK LAN. ŞİMDİ SENİ BURDA VURURUM VE EĞİTİM ZAİYATI YAZAR GEÇERİM" dedim. "yapamazsınız burada okadar kişi var" dedim. Gölgesiz timi, intikam timi, albay, binbaşı vardı yani kısacası tüm karargah burada "EEE BEYLER BU KİŞİ NİYE ÖLMÜŞTÜ" dedim.Tüm benden alt rütbeliler "EĞİTİM ZAİYATI KOMUTANIM" dediler. "albayım, binbaşım bu asker neden ölmüştü acaba?" dedim. Alaycıl bi tonda "gölgesiz eğitim zaiyatı raporunu masamda istiyorum, gözüm kapalı imzalarım" dedi. "eee asker, raporunda eğitim zayiatı yazılıcak" dedim. Yutkundu "ASKER, İSTİFA DİLEKÇENİ 30 DK İÇİNDE MASAMDA BEKLİYORUM" dedim. Herkese döndüm ve "Bİ DAHA BİRİSİ BENİM MESLEĞİME YA DA NAMUSUMA LAF ATARSA MESLEĞİ, HAYATINI TÜM HER ŞEYİNİ YAKARIM ONA GÖRE HERKES AYAĞINI DENK ALSIN" dedim. Hazır ola geçtiler "binbaşı, gölgesiz çabuk odama gelin 'dedi. Anında emiri ikiletmeden geçtik ve biz odaya geçtiğimiz an" SİZ ARANIZDAKİ SORUNU ÇÖZÜN, ARANIZDAKİ SORUNU ÇÖZMEZSENİZ ASKERLİĞİNİZİ YAKARIM ASKER ANLAŞILDIMI "dedi." EMREDERSİNİZ KOMUTANIM "dedik. Baş selamı vererek dışarı çıktık" komutanım lütfen bana yaklaşmayın askerideki herkez bizi konuşuyor, birini sustursak biri devam ediyor ve bu mesleğimi etkiliyor. "dedim. "Yaklaşmam gölgesiz yüzbaşı" dedi. Baş selamı vererek çıktım o sırada gölgesiz timi geldi asker selamı vererek "komutanım rütbeden çıkabilir miyiz?" dediler. Başımı salladım ve anında hepsi bana sarıldılar "abla kafana takma, biz seni biliyoruz" dediler."iyiki varsınız siz olmasanız ben çöktüydüm" dedim. Komutanım bizim time bi adet yüzbaşı geliyomuş"
dediler." ben biliyorum Yüzbaşı zeynep nisa tokdemir"dedim. "llan hass lan binbaşının kardeşimi ya da eşimi" dediler. "kardeşi benim de en yakın arkadaşım" dedim. "Asker ben asenanın yanına gidiyorum yarın saat 05.00'te içtima var ona göre" dedim. "emredersiniz komutanım" dediler. Asena, zeyneple oyun oynuyorlardı su savaşı yapıyorlardı bende oyuna girdim güle güle oynadık ve şu an sırı sıklamdık, eve hep beraber gittik öyle bi yemek yedikki çok özlemişim...Yazar 'dan (yani benden)
Albay ethem hala şaşkındı biricik kardeşi yaşadığı için çok sevinmişti çünkü arkın ailesi, eflalin şehit haberinden sonra çökmüşlerdi bu onlara çok iyi gelicekti ve albay ethem'"eğer ben albay ethem adnan isem sana o yeminini bozdururum kıdemli yüzbaşı Eflal nur arkın" dedi. İlk işi ailesine demek oldu o haber o kadar iyi gelmiştiki onlara daha iyi haberlerim olacak çünkü eflale öyle bi süpriz yapacağım ki çok şaşıracak.
Binbaşı Barlas Tokdemir 'den
İşte ölmemiş hala karşımda sevdiğim ve hala benle inatlaşıyor. Ben ise şu an yaptırdığım içtima sonrası ve olaylardan sonra kardeşimin, asenanın, eflalin su savaşı oynarken izliyodum, sadece asenanın yanında çocuklaşıyordu, işte bende bu yüzden seviyorum. Ama sevdiğim bana resmi asker-komutan ilişkisinde "komutanım bana yaklaşmayın" dedi.
Kardeşim ise sevdiğimin timindeydi çok istemiştim eflali ve zeynebi almak ama ikisinide alamadım. Zeynepe o kadar ısrar ettim, emrettim ama illaki "ben gölgesiz timine gideceğim" dedi. İşte nedenide belli oldu sevdiceğim ile çok yakın dost, dostanda öte kardeşlermiş. Hala çok koyuyordu bana bi daha inatlaşmaması, ya da benim ona yakınlaşamam yakınlaşdığım zaman ise de sadece komutan-asker ve resmi bir şekilde olmamız. Şu an zeynebin yanındaydım ve telefonuna bi mesaj geldi ve dudaklarını ısırdı "nisa san ne mesaj geldide bir anda dudağını ısırdın"dedim."şeyy komutanım, eflal komutanım 'yarın saat 5'te içtima var' dedi ama baya sinirliydi ve yarın canımızı okuyicak biraz tırsmadım değil"dedi. "kolay gelsin sana ve gölgesiz timine. Benim timi bi kere içtimasına dağil etti ve heosini baya bi elden geçirdi 'komutanım kulunuz köpeğiniz olalım ama sakın yüzbaşı içtima yaptırırırken lütfen bizi vermeyin' diye hala her gün ayaklarıma kapanıyorlar" dedim. Başını salladı ve "evet biliyorum komutanım çünkü mesleüine çok düşkün böyle bi olay kara harp okulunda oldu ona oruspu diyen bi çoçugu öyle bi elden geçirdiki 7 ay komada yattı ve şöyle'yeminim olsun ki vana namusuma ve askerliğime laf gelirse bundan daha veter yaparım 'dedi. Ve sonra o çocuğu çöp gibi yere savurdu. Ceza almadı çünkü okulda bile delilikleriyle biliniyordu"dedi. "ama komutanım,eflal ile sizin inatlaşmalarınız, uyumunuz, aranızdaki çekim, çekdiğiniz barfiksi tüm karargah konuşuyor" dedi. "hala karargah akıllanmamışmı daha yeni göz dağı verdi" dedim. "anlat abi bak kimseye söylemem sen inatlaşmayı sevmen hele hele senden alt rütbedeyse, sen barfiksi tek çekersin ve bu huyların hiç değişmedi ve bu huylarını sadece efo halletmiş" dedi. Gerçekten halletmişti "ama sevdiğim kadın ile komutan-asker ilişkisi var bu çok koyuyor be kardeşim" dedim. "mesleğine leke gelince seni bırak beni bile siler" dedi. Gerçekten öyleydi o kadar mesleğine bağlı birisiydi. "bak abi kesinlikle efoyu yengem olarak istiyorum eğer Allah korusun efodan başka yenge istemiyorum ona göre bak sonra seni silerim on göre" dedi."ama yaşlı kurt sana efoyu vermez çünkü beni, senin kardeşin olduğumu unuttuğu için" o ikisini aynı karargaha hatta be hatta aynı şehire sokan aklımı s-k~inler'diye bana yanıkıyordu"dedi. Ateş ile barut gibiydik sürekli inatlaşmalarımız vardı ve bu inatlaşmalar ileri derecedeydi. "yarın sana kolay gelsin gölgesizin içtimasında" dedim. Konuyu değiştirmem gerekiyordu "abi konuyu sakın geçiştirme bak çünkü yarınımız belli değil, bırak yarını 1 dakika sonramız belli değil" dedi. "bak ona göre efoyu yengem, asenayı küçük dişi kurtumu yeğenim olarak istiyorum" dedi. Tam o sırada nisaya bidaha mesaj geldi "abi şöyle yarın efo ile birlikte karargahtaki tüm askerleri elden geçirecekmişsiniz" dedi. "gölgesiz mi?". dedim. "evet mesajda şöyle yazıyor 'söyle o binbaşı bozuntusu abine yarın tüm karargahı elden geçireceğiz biraz paslanmışlar' yazmış" dedi. "eyvah tanzikli su ile şınav çektiirecek" dedim. "hadi git yat bak yarın 5 te içtiman varmış, gölgesiz içtimaya 1 saniye bile geç kalırsan valla 10 katı yaptırıyo bizimkiler tarafından denendi ve onaylandı" dedim. Öyle bi bakış attiki "vayy iyi tanıyorsun" diye.Sabah ola hayrola...~Kıdemli yüzbaşı eflal nur korkmaz(arkın) 'dan~
Güzel bir akşam yemeğinden sonra zeynebe mesaj attım içtima için "anne kurtum" diyerek içeri asena girdi. "efendim dişi kurtum" dedim. Geldi ve yanağımı öptü. Hass yarın tüm karargaha içtima yaptırılıcak. Şimdi hiç binbaşı bozuntusuna mesaj atmayayayım. Zeynoşa attım bile onun yanındadır.Sabah ola hayrola...
~sabah~
Yine ilk gölgesiz timinin içtimasını yaptırdım sonra işe binbaşı ile tüm karargahı elden geçirdik herkes 'bidaha bu kadına bir şey diyeni yada söyleyeni görür ya da duyarsam #i(erim belanızı' diyorlardı. Akıllanıyorlardı. Şu an yemek yemiş ve çardakta oturuyorduk ve bi ses duydum 'kıdemli yüzbaşı odama' dedi.
______________________________________acaba o kim idi.Ve son bölümünüz de geldi.
Taslakt akalmasın diye tamamlayıp attım bundan sonra bölüm yok.01.00 'da atıyorum tutarmı?
Lütfen tutsun.