Hellüüüü
Bugün ilk defa telefonumu aramada kaptırdım bir salak yüzünden.
Haklıyım.
Kim oyun olsun diye sınıf defterinin arasına izmarit koyar ki? Akıl ağacı oldu bundan sonra teneffüsten gelince öğretmen masasının orayı didik didik arayacam.
Neyse
İyi misiniz? İnşallah sağlınız sıhhatiniz yerindedir.
İyi okumalar
༶•┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈୨♡୧┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈•༶
İlahi bakış açısı
Kübra evden çıkıp gitmişti ve en büyük abi olan Çınar umursamıyordu bile sevgililerinden birisinin evine gidiyor diye düşündü.
Karan korkuyordu. İkizine bir şey olacak diye ödü kopuyordu. Kübra sessiz, içine kapanık diye yakınlık kuramamıştı ama o ikizine sarılıp her zaman onun yanında olmak istiyordu ama bugün geç kalmıştı.
Evin neşesi olan ve Kübra'ya önyargılı olmayan Eray tedirgince etrafa bakıyordu. En son gözleri Çınar abisinde durdu ve ona hitaben konuştu.
"Abi cidden abisi ölmüş olabilir mi?"
Çınar'ın gözleri körüklenerek parlamış kaşlarını çatarak Eray'a bakıyordu.
"Sen inanıyor musun? Siz onun dediklerine inanıyor musunuz?! O da diğeri gibi ailemizi yıkmaya çalışıyor. Ben hepimizi korumaya çalışıyorum."
Son söylediği cümlede kardeşlerine bakarak ve bağırarak söylemişti.
Kapı sesiyle en küçük çocuk olan Yekta sindiği koltuktan kalkarak odadan çıktı ve kapıyı açtı. Karşısında onu bulmayı beklerken anne, babası ve abisi Bartu'yu gördü. Kenara çekilerek içeri geçmelerini bekledi ardılarından kapıyı kapattı ve onları takip etti.
Melek hanım odanın halini görünce kısa bir çığlık atmış ve çocuklarına gözleriyle uzaktan röntgen çekerek hepsinin iyi olduğuna dair kanıya varmıştı ama kızını görememişti. Eşine baktı.
Fırat beyde aynı şekilde eşine bakınca küçük kızlarının nerede olduğuna dair bir korku kaplamıştı içlerini.
Melek hanım tedirgince konuştu.
"Çocuklar buranın hali ne? Kübra nerede?"
Kardeşlerin hepsi birbirine bakıyordu.
Çınar unursamazca konuştu.
"Kavga ettik."
Fırat bey yanında duran Yekta'ya baktı.
"Evet kavga ettiler o kızla. Sonra o kız evden çekip gitti."
Karan sinirle ortaya atladı ve bağırarak konuştu.
"Çınar abi sen değil miydin ona git abinin mezarına diyen. Yekta sende duydun. Hatta Giray abi Aras abi Ayaz abi sizde duydunuz. O da duyduğu hakaretlerden sonra gitti."
Melek hanım dolan gözlerini silerek hayal kırıklığı ile en büyük çocuğuna ilk göz ağrısına baktı. Beklemiyordu. Karıncayı bile incitmeyen çocuğu minik kızını üzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şanlı Ailesi / Abilerim
Novela JuvenilBu kurguyu tamamen kafa dağıtmak ve istediğim gibi abi kitabı bulamayınca yazayım diyerekten yazmaya başladım. iyi okumalar