Merhabalar aşklarım
Nasılsınız? İyiyim bende teşkürler
Herkes tatile giderken benim yayladan çıkamamam :((
Neyse yeterince dert yandım
İyi okumalar
༶•┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈୨♡୧┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈•༶
"Kobra kalk lo"
Omzumun dürtülenmesi ile gözlerimi yavaşça açmış kolumu tutup götürmek isteyen kişiye yarım gözle baktım.
"Al sök götür" dedim yorgunca.
"Kalk kız kahvaltı yapacaz"
Tamam anlamında kafamı sallayarak yataktan kalktım ve banyoya girerek yüzüme 5-6 kere suyu çarptım. Anca yeter bana.
Banyodan çıkmış yavaş adımlarla giyinme odama gidiyordum ki kolumdan tutulmuştum. Durup ellerin sahibine baktım. Bartu'ydu.
"Sana kıyafetlerini hazırladım hemen giyin kahvaltıya inelim sonrada seninle gezelim ama sadece seninle. Tamam mı?"
"Tamam" diyebildim sadece çünkü baya şaşırdım. Buraya 2 hafta öncesinde gelmeme rağmen çok çabuk yakın davrandılar bana ve ben bunu hiç beklemiyordum.
Bartu'nun elime uzattığı kıyafetleri aldım ve giyinme odama girdim. Kıyafetlere göz ucuyla bakınca beyaz şort ve pembe gül desenli uzun kollu crobu giydim.
(Temu sepetimi yavaş yavaş buraya ekleyecek gibiyim)Güzel olduğumu düşünerek aynaya bakmadan hemen giyinme odasından çıktım. Bartu beni baştan aşağı sıcak gülümsemesi ile süzerken konuştu.
"Çok güzel olmuşsun babamın kızı"
Amcamın kızı...
Yine Yusuf abim aklıma gelince derince gülümseyerek konuştum.
"Ben her zaman güzelim babamın oğlu"
Hayır hayır egolu değilim sadece kendimi sınırında seviyorum.
Kendi kendime düşünürken enseme atılan şaplak ile kısa süreli bir şaşkınlığa uğradım.
"Vay eşşek sıpası vay"
Benden büyük birine saygılı olup ensesine vurmamalıyım. Sakinim.
Ah hayır olmuyor!
Yukarı zıplayarak Bartu abinin ensesine şaplak attım ve koşarak odadan çıktım. En son arkamdan attığı çığlığı ve daha sonrasında gelen işkence planlarını duyunca gülerek merdivenlerden daha da hızlı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şanlı Ailesi / Abilerim
Roman pour AdolescentsBu kurguyu tamamen kafa dağıtmak ve istediğim gibi abi kitabı bulamayınca yazayım diyerekten yazmaya başladım. iyi okumalar