Gerçek

8 1 0
                                    

"Jin ?"
"Ah Jungkook,babanın çalışma odasına bakıyordum, sence de çok güzel değil mi?" Jin az önce söylediği şeyin saçma olduğunu fark etti
"Buraya nasıl geldin?"
"Tuvalete gittim ve babanın ofisine rastlayana kadar yürüdüm, bu da dikkatimi çekti."
"Bana yalan söylediğini biliyorum Jin."
"Hayır yalan söylemiyorum. Kim olduğuma inanıyorsun?" "Bilmiyorum" diye yanıtladı Jungkook, bir şeylerin yolunda gitmediğini hissederek.
Sonuçta onu pek iyi tanımıyordu ve onu buraya getirmesine bile şaşırıyordu.
Hoseok onların sözünü kesti ve Jini ziyaretin geri kalanına katılmaya davet eder.
"Seninle geliyorum" dedi Jungkook ve Hoseok da kabul etti ve Taehyung gelene kadar yeni yerleri göstermeye devam edecekti ki Taehyung geldi. "Ah Taehyung, senin için ne yapabilirim?" Hoseok yüzünde bir gülümsemeyle sordu.
"Yardımına ihtiyacım var. Bu akşam birlikte dışarı çıkabilir miyiz?" Taehyung sordu. "Sorun değil, şimdi tek yapmam gereken Kraliçe'ye haber vermek."
Taehyung , Hoseoku seviyordu ama Taehyung ve Jungkook bu konuyu hiç tartışmamıştı. Onunla bu konuda yüzleşecek güveni yoktu. Hoseok aniden Kral tarafından çağrıldığında yollarına devam ettiler. Kral ile konuşmasını bitirdikten sonra Hoseok onlara durmaları talimatını verdi ve Jungkook'a babasının geldiğini bildirdi. Kral, Jungkook'un onu oturma odasında ziyaret etmesini ve özel bir mesele olduğu için Jinin misafir odasına yönlendirilmesini istedi.
Onu görebilirim ve ofisinde gördüklerim hakkında ona sorular sorabilirim, diye düşündü Jin.
"Peki, Kral'la konuşmak istiyorum, size eşlik edebilir miyim?".
Hepsi şaşkınlıkla birbirilerine baktılar.
Hoseok kabul etti. Grup koridordan çıkıp geniş bir odaya girdi ve burada Kral'ın telefonla konuşurken aşağıdaki bahçeye bakan bir pencerenin önünde durduğunu gördüler. Daha sonra arkasını dönmeden önce aramayı hızla sonlandırdı.
Hepsi onun öfkeli olduğunu anladı. "Nerelerdeydin ?" Kral sordu. Jungkook "Bir arkadaşımın evindeydim" diye açıkladı. Jin Kral'ın dikkatini çekti.
Jin merak etti: Neden bana bakıyor? O beni tanıyor mu? Kesinlikle hayır!! Kral "Adın ne?" diye sordu. "Majesteleri, benim adım Jin", Kral sanki şüpheliymiş gibi onu analiz etmeye devam etti. Her halükârda, Kral bakışlarını oğluna çevirdi. "Evet oğlum seni buraya getirdim. Seni gelecekteki eşinle tanıştırayım." "Baba, sana zaten sevmediğim biriyle evlenmeyeceğimi söylemiştim," diye açıkladı Jungkook kendini rahatsız hissederek ama onun önünde saygınlık ve saygı havasını koruyarak. "Büyük bir ailenin kızıyla evlenmeyeceğim."
"Bu kadar gergin olma veya endişelenme" dedi gülerek, "Ben senin babanım ve sana söylüyorum ki istesen de istemesen de onunla evleneceksin."
Kraliçe kocasına, "Sevgilim, oğlum haklı, sevmediği biriyle evlenemez" dedi. "Benim için fark etmez, prensesi içeri alın." Prenses odaya girdi. Kimse onun büyüleyici bir genç bayan olduğunu inkar edemezdi. Jungkook ise onunla ilgilenmiyordu. Onun özellikle çekici olduğunu düşünmüyordu.
"Herkese merhaba, adım Laura ve ben Kral Mark'ın kızıyım. Seninle tanışmak çok güzel." Kral, "Merhaba canım, lütfen otur" dedi. Herkes Kral'ın ona ne kadar değer verdiğini anlayabilirdi. Jin daha fazla dayanamadı. Fırsatı değerlendirip planladığı soruları sormaya başladı. Jin sordu: "Majesteleri, size birkaç soru sorabilir miyim?" Kral, "Elbette özel bir yere gidelim " diye yanıtladı.
"Sorun değil, burada kalabiliriz. Peki, her şeyden önce Steven kim?" Herkes olup bitenler karşısında şaşkına dönmüştü. Ancak jungkook babasının tedirgin olduğunu fark etti,
"Kimden bahsediyorsun?" diye sordu Kral. "Onun kim olduğunu bilmiyorsun, değil mi?"
"Hayır, bilmiyorum "
"O zaman sana bir resim göstermeme izin ver"
Kral resme baktı ve kimden bahsettiğini anladı ve suskun kaldı.

Devam edecek...
Umarım beğenirsiniz
Hepinizi seviyorum 💜
Ve lütfen desteklemeye devam edin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin