TW: degrading, ცენზურა.
"ხოდა შენი დედაც!"
ეს იყო ის, რაც ჰარლიმ გაიგონა მანამ, სანამ ირისი შემოიჭრებოდა მის ოთახში, აფეთქებული. ჰარლიმ უკვე იცოდა, თუ საით მიდიოდა საქმე.
"ის ისეთი ყლექალაა! ჩვენ ნამდვილად დავამთავრეთ ურთიერთობა და მოხარულიც ვარ. ის მატყუარა, მოღალატე გველი, უბრალოდ მინდა...რომ..."
"მოიცა მოიცა! რა მოხდა ამჯერად", - მოუჭრა ჰარლიმ მოკლედ ირისს.
"ის ძუკნა! მან ისევ მიეალატა! მე უკვე ძალიან მეზარება, რომ ამდენი რაღაც ვაპატიო და მისი ლეკვი გავხდე. აღარ მინდა მას ნება მივცე თავი დააღწიოს ამ ყლეობებს. ამჯერად დავასრულეთ." ირისმა ღრმად ჩაისუნთქა და საწოლის კიდეზე ჩამოჯდა.
„ახლა საშინაო დავალების შესრულების ხასიათზე არ ვარ, ასე რომ მეც დაგეხმარები". ჰარლიმ ამოიოხრა. "ჩვენ ამის გაკეთებას ვაპირებთ?"
"დიახ. გთხოვ. გაცოფებულივარ. შეიძლება ჯერ ერთი წამით ამოვიღო გულიდან ყველაფერი?" უპასუხა ირისმა.
"რა თქმა უნდა."
„მოკლედ, მის საერთო საცხოვრებელ ოთახში შევდივარ დაუკაკუნებლად, რადგან მან მითხრა, რომ მეცადინეობდა, ხელი არ შემიშალოო, მაგრამ მე მისი ნახვა მინდოდა. ამიტომ შევდივარ, და რას ვხედავ! ტეილორი სხვა ძუკნასთან ერთად! შემდეგ თავი დავკარგე. მერე ის გოგო წავიდა, მერე მე და ტეილორმა ვიჩხუბეთ ამაზე და ის ეხადა ჩემზე ყველაფრის გადაბრალებას!" ირისი ისევ ფეხზე დგება და ლაპარაკის დროს გაბრაზებული იწყებს სიარულის და ხელების ტრიალს.
"მე გითხარი, რომ დაშორებოდი..." ჰარლი ფეხზე წამოდგა და კარისკენ წავიდა რომ ჩაეკეტა, სანამ ის ირისთან მივიდოდა.
"ვიცი, უბრალოდ..." ირისი გაჰყვა და ჰარლი უფრო მიუახლოვდა მას. მან დაიწყო ტირილი. ცდილობდა თავი შეეკავებინა, მაგრამ ცრემლი მაინც გაექცა და ლოყაზე ჩამოუგორდა.
YOU ARE READING
Lesbian OneShots // GxG // WLW //
RomanceLesbian smut 💋 ყოველი თავის წაკითხვამდე გაფრთხილებები (TW) წაიკითხეთ. იმ შემთხვევაში თუ რომელიმესთან არაკომფორტულად ხართ, გირჩებთ არ გააგრძელოთ კითხვა 🫶🏻