ეშლი x სამანტა

545 25 1
                                    

TW : StrapOn, ცენზურა.

ეშლიმ სამანტას წერილი გაუგზავნა, რომ გაკვეთილის დასრულებისთანავე საპირფარეშოში შეხვედროდა მას.
სამანტამ წერილი ნახა თუ არა, მასთან წავიდა.
როგორც კი საპირფარეშოში შევიდა, ეშლის ვერსად ხედავდა და მისი სახელი ჩუმად დაიძახა.

"აქეთ ვარ. დიდ განყოფილებაში."
როგორც კი ეშლის ხმა გაიგო, სამანტა მისკენ წავიდა. კარებს როგორც კი მოიუახლოვდა ეშლიმ ხელი მლავში ჩაავლო, მისკენ მოქაჩა და სამანტას შეყვანისთანავე კარი მაგრად ჩაკეტა.

"იმდენი ხანი დაგჭირდა აქ მოსასვლელად, მეგონა აღარ მოხვიდოდი." ჩურჩულით უთხრა ეშლიმ. მის სახეზე ეშმაკური ღიმილი იყო. სამანტას ზემოთ-ქვემოთ უყურებდა და თან მის მკლავზე თითებს აყოლებდა. "ეს ქვედაბოლო დღეს ჩემთვის ჩაიცვი?" უთხრა სიცილით.

სამანტამ თავი დაუქნია. კაბა ოდნავ აიწია. ეშლიმ გაიღიმა და მის ფეხებთან ხელი ჩააცურა.

"ტრუსის გარეშე?" უთხრა გაკვირვებით, "ჩემი მამაცი გოგო." თქვა და სამანატას სველ კლიტორს თითები ნაზად აუსვა. "ამის გამო სხვანაირად დაჯილდოვდები. მუხლებზე. დროზე." თქვა და სამანტაც მაშინვე დემორჩილა მას. მან ეშლის ქვედაბოლო ნელა აუწია და მის ქვეშ სტრაპი დაინახა.
მან ეშლის ქვემოდან ამოხედა თავისი დიდი თვალებით.

"პირი გააღე", ბრძანა ეშლიმ და სამანტაც მაშინვე დაემორჩილა. მან პირი გააღო, თავიდან სტრაპის თავს ოდნავ ენა აუსვა და თან თვალს არ სწყვეტდა ეშლის, შემდეგ კი უფრო ღრმად ჩაიდო და წოვა დაუწყო.

ამ დროს ეშლის მის თმაში ხელი შეეცურებინა და სამანტას თავის მოძრაობაში ეხმარებოდა. ის უფრო ახლოს უწევდა თავს და ტემპსაც უსწრაფებდა.

შემდეგ შეანელა, სამანტა ფეხზე წამოაყენა, მისი ერთი ფეხი კისერზე შემოიხვია და საშოში გაუფრთხილებლად და უხეშად სტრაპი შეუცურა.

სამანტამ ხელი პირზე აიფარა და თვალები დახუჭა. ეს ხელი მალე ეშლის ორმა თითმა ჩაანაცვლა, მისი პირი კი სამანტას კისერს ეტრფოდა.

ის სწრაფად და ღრმად მოძრაობდა სამანტას შიგნით. არ აპირებდა შენელებას ან მის დანდობას. მისი ტკივილი ეშლის დიდ სიამოვნებას აყენებდა.

სამანტას მალევე ფეხები აუკანკალდა, ეშლიმ კიდევ უფრო უმატა ტემპს და საბოლოოდ მან მის სტრაპზე გაათავა, მაგრამ ეს კიდევ არ ყოფილა დამაკმაყოფილებელი ეშლისთვის.

მან სამანტა სწრაფად მოაბრუნა, წელი წინ გადაუწია და ამჯერად უკნიდან ნელა მაგრამ ღრმად შეუცურა სტრაფი. ის თითები, რომელიც წეღან სამანტას პირში იყო, ახლა მის კლიტორს ამასაჟებდა.

ეშლიმ ტემპს უმატა და ის მეორე კლიმაქსამდე მიიყვანა. მაგრამ ის მაინც არ გაჩერებულა.

ამ დროს ორივე ხელი სამანტას გვერდებზე დააწყო და კიდევ უფრო აუსწრაფა. სამანტას სხეული ტკივილსა და სიამოვნებისგან კანკალებდა.
ამგვარად მან სამანტა მესამე კლიმაქსამდე მიიყვანა და მთელი ენერგია და ძალა გამოუცალა.

სამანტა შემოტრიალდა და ეშლის ტუჩებს დაეწაფა.
"დღეს კარგი გოგო იყავი" უთხრა ჩურჩულით ეშლიმ.
"მხოლოდ დედიკოსთვის" უპასუხა სამანტამ და მუხლებზე დადგა.
ეშლი ზემოდან, გაკვირვებით უყურებდა მას.

სამანტამ მას სტრაპი მოხსნა, ქვემოდან ახედა, პირი გააღო და მის დაკმაყოფილებას შეუდგა.

ეშლიმ ღრმად ამოისუნთა, ორივე ხელი სამანტას თმაში შეაცურა და მისი პირიც მანამდე იხმარა, სანამ ძალა არ გამოელია.

Lesbian OneShots // GxG // WLW //Where stories live. Discover now