მარტა x ლილი

418 16 1
                                    

TW: ცენზურა, AgeGap, StrapOn.

ლიტას ჯერ კიდევ მკვდარივით ეძინა როდესაც ლილის გამოეღვიძა. ლიტა მის მკერდთან იყო, ლილის ძუძუსთავი მის ტუჩებს ეყრდნობოდა. ლილიმ გაიღიმა და სხეული ლიტასკენ კიდევ უფრო ახლოს მისწია. ლიტამ პირი ოდნავ გააღო და მალევე ლილის მკერდიც მის პირში აღმოჩნდა. ლიტამ მას კბილები მოუჭირა და ენით აწვალებდა, მაგრამ მას ჯერ კიდევ ეძინა. ლილი რამდენიმე წუთის განმავლობაში ამგვარად იღებდა სიამოვნებას, მაგრამ მალევე მობეზრდა, ხალათი მოიცვა და ოთახიდან გავიდა. მის შიშველ სხეულს და სტრაპონს ხალათი ფარავდა.

მან კიბეებზე ჩაირბინა და სამზარეულოსაკენ მიაშურა, სადაც ტელეფონზე მოსაუბრე მარტა დაინახა. მარტა მისგან ზურგით, წინ გადაწეული იდგა.

ლილიმ გაიღიმა და მასთან მივიდა. როდესაც უკნიდან დაუდგა, საღამური აუწია და საჯდომზე ხელი მოუჭირა.

მარტას არც კი შემოუხედავს, მიხვდა თუ ვინც უნდა მდგარიყო მის უკან.

ლილიმ ძლიერად მოუჭირა მას ხელი და მისი ანალური ხვრელის წვალება ცერა თითით დაიწყო.

მარტა კვნესას ძლივს იკავებდა, მაგრამ ტელეფონზე საუბარს არ წყვეტდა.

საბოლოოდ ლილიმ მარტა კიდევ უფრო წინ გადასწია და მის ანალურ ხვრელში სტრაპით სწრაფად შევიდა.

მარტამ თავი ძლივს შეიკავა კივილისგან.

ლილი კი კიდევ უფრო უსწაფებდა. ყოველ ჯერზე უფრო ღრმად შედიოდა მასში. მისი მოძრაობები სასიამოვნო, მაგრამ მტკივნეული იყო მარტასთვის. პარალელურად ის ცდილობდა ტელეფონზე ესაუბრა და ზედმეტი ხმა არ გამოეცა.

"მჰმ~ დიახ..." ხმის კანკალით თქვა მარტამ, "როგორც კი მოვა... მაშინვე." თქვა და პირზე ხელი აიფარა. მისი ხელი ლილის ორმა თითმა ჩაანაცვლა, რომელიც მარტას პირში შესრიალდა.

როდესაც ის-ის იყო მარტა გაათავებდა, ლილი შეჩერდა.

მარტამ უკან გამოიხედა, ტელეფონს ხელი დააფარა და ბაგეები გახსნა.
"გთხოვ..." ეხვეწებოდა მარტა, "ცოტაც..." თქვა და ლილისკენ შემოტრიალდა. ლილიმ მის მკერდზე ხელები ააცურა და ძლიერად მოუჭირა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lesbian OneShots // GxG // WLW //Where stories live. Discover now