TW: StrapOn, Degrading, ცენზურა.
ლიტამ ფანჯარა შეაღო და თავის საძინებელში შევიდა. უკვე სადაც იყო გათენდებოდა. როდესაც ოთახში შევიდა საწოლს მიუახლოვდა, რომელსაც სინათლე ოდნავ ურტყავდა.
საწოლზე ლილი იწვა. ლიტამ დაინახა მისი შემოტრიალებული სახე და გახელილი თვალები. მან გაიღიმა, ფეხსაცმელები გაიძრო და საწოლზე აცოცდა.
"ახლა გაიღვიძე? მე კიდევ ვაპირებდი რომ ჩემით გამეღვიძებინე." უთხრა და ზემოდან დააჯდა, "აბა თუ გამოიცნობ, როგორ ვაპირებდი შენს გაღვიძებას." უთხრა და მაისური გაიძრო. მისი დიდი მკერდი ლილის წინ იყო.
ლიტა ლილისკენ გადაიწია და მკერდი სახესთან ახლოს მიუტანა. ლილიმ პირი გააღო და მის ძუძუსთავებს დაეწაფა. ის ხელებით პარალელურად მას კაბას უწევდა ზემოთ და როდესაც საცვალს მიაღწია, გვერდით გადაუწია და სტრაპი, რომელიც ამ დროის განმავლობაში ლილის თან ეკეთა, ლიტას სხეულში შეაცურა.
ლიტა მოულოდნელობისაგან შეხტა და პირზე ხელები აიფარა.
"ზედმეტი ხმა არ გამოსცე." უთხრა ლილიმ და ხელები ლიტას მოჰხვია წელზე, შემდეგ კი მისი წელის მოძრაობა დაიწყო.
ლიტას ტკივილი მთელს სხეულში უვლიდა, მაგრამ ტკივილი სიამოვნებაში მალევე გადაიზარდა. ლიტამ წელის მოძრაობას აუჩქარა.
"ეს რაღაც ახალია.." ამოიკვნესა მანდ.
"ეს ჩვენთვისაა ახალი. თორემ შენ ყოველდღე იღებ ყლეს შენს სხეულში."
ლიტამ გაიღიმა და მოძრაობას კიდევ უფრო აუჩქარა, "ეს... ეს ძალიან დიდია..." ამოიკვნესა ტკივილისგან.
"არაუშავს, პატარა ძუკნავ, ვიცი, რომ მოგწონს." უთხრა ლილიმ და ლიტას წელი კიდევ უფრო სწრაფად აამოძრავა. ლიტას თვალები უკან გადაუტრიალდა და მალევე ლილის სტრაპზე გაათავა.
ლიტას მთელი ძალა გამოცლილი ჰქონდა, ხოლო ლილიმ ის სწრაფად გადმოაბრუნა და მუხლებზე დააყენა, შემდეგ მკერდით საწოლზე მიაყრდნო და სტრაპით უკნიდან დაუწყო მის ხვრელს წვალება.
"გთხოვ... ოღონდ ნუ აწვალებ." შეეხვეწა ლიტა, "მინდა, რომ რაც შეიძლება მალე მომტყნა." ეს თქვა თუ არა ლილიმ სტრაპი მასში უხეშად და სწრაფად შეაცურა და სწრაფად დაიწყო მოძრაობა.
ლილის ხელები ლიტას საჯდომზე ედო და მისი საჯდომი მთლიანად აეწითლებინა. შემდეგ ერთი ხელი კლიტორთან ჩაუცურა და მისი სტიმულირება დაიწყო და ბარალელურად სტრაპის მოძრაობას უმატებდა.
ლიტა სიამოვნებისგან მთლიანად კანკალებდა და მეორედ გაათავა, ოღონდ ამჯერად ლილის თითებზე. ამის შემდეგ ლილი ლიტას გვერდით მიუწვა, ლიტა მასთან გვერდით მოსწია და თვალები დახუჭა.
ლილი მთლიანად შიშველი იყო. ლიტამ მის სახეს უყურა, რომელიც სადაც იყო ძილს მიეცემოდა. შემდეგ ლიტა ოდნავ ქვემოთ ჩაცურდა და ლილის მკერდს დაუწყო წოვა. ლილიმ ლიტას თმაში შეუცურა ხელი და კიდევ უფრო ახლოს მიიზიდა. ლიტა ლილის მკერდს უწოვდა და ამის პარალელურად კბენდა, შემდეგ კი სამი თითი ქვემოთ ჩასწია და შეუცურა. ლილიმ ოდნავ ამოიკვნესა. ლიტამ თითების მოძრაობას აუსწრაფა და თანდათან უფრო ღრმად შედიოდა. ეს მანამდე გაგრძელდა, სანამ ლილიმ არ გაათავა. ლიტამ თითები თავის პირთან მიიტანა და ალოკა. შემდეგ კი ისევ ლილის მკერდს დაეწაფა.
YOU ARE READING
Lesbian OneShots // GxG // WLW //
RomanceLesbian smut 💋 ყოველი თავის წაკითხვამდე გაფრთხილებები (TW) წაიკითხეთ. იმ შემთხვევაში თუ რომელიმესთან არაკომფორტულად ხართ, გირჩებთ არ გააგრძელოთ კითხვა 🫶🏻