2018. április 10.
Zsombor szemszöge
-Ne is lássalak soha többé!-hangzott el egykori barátnőm szájából-Menjél innen a kis pasiddal együtt! Rajta kívül nem kellesz te senkinek sem!
-Ő nem is a pasim, hagyjál már!
-mondtam miközben távoztamHát igen, itt tartunk. Jogos a kérdés, hogy mégis mi a szaron vesztünk össze. Lényegében annyi, hogy szerinte meleg vagyok, és az egyik legjobb haverom a barátom. Név szerint Giorgio. Oké, beismerem, lehet, hogy tetszik nekem és egy picit sokat beszéltem róla. Ki hív ilyenkor?
Giorgio-olvastam le a nevet a telefonról. Emlegetett szamár.
-Szia! Nem zavarlak, Bombi?
-Nem, dehogy. Mit szeretnél?
-Nem tudnál ma átjönni? Sok dolog történt ezen a héten. Jó lenne valakivel lelkizni.
-Át tudok menni! Nekem is jól jönne valaki lelkizni.
-Okés, várlak! Csá!
-Hali!
De jó, legalább lesz kivel megbeszélnem a ma történt dolgokat.
Time skip:Giorgio házánál
-Szia! Én vagyok!-szóltam bele a kaputelefonba
-Jöhetsz!
Hála égnek Gyuri csak a másodikon lakik, így nem kell sokáig lépcsőznöm.
-Halii!-nyitott ajtót Giorgio-Gyere be!
-Szia! Megyek!
-Szóóval. Mi történt veled? Ne...Neked miért van ütésnyom az arcodon?
-Hát...a barátnőm. Pontosabban volt barátnőm csinálta. Nem baj, ha nem beszélek erről? Még egy kicsit fel kell dolgoznom a történteket.
-Semmi baj! Teljesen megértem!-ölelt meg szorosan
-Veled történt valami?
-Hát, szakítottunk a barátnőmmel.
-Úristen, mi történt? Nem kell válaszolnod, nem akarok faggatózni.
-Az történt, hogy azt hitte, hogy megcsalom őt valakivel. Nem is akárkivel, hanem veled. Szerinte túl sok időt töltünk együtt. De szeretném tisztázni, hogy ez nem a te hibád! Te nem tehetsz róla! Talán...talán túl sokat beszéltem rólad.
-Mi...micsoda? Hogy érted, hogy túl sokat beszéltél rólam? Várj, igazából lehet, hogy én is túl sokat beszéltem rólad. Nagyon sokat.
Bazdmeg, Zsombor! Mi a faszomat mondtál?
-Komolyan?-mosolyodott el-Én nem szeretném elhamarkodni, de tudd, hogy én már a vitorlástábor óta szeretlek!
-Én...én is szeretlek téged!
-Ó, ha tudnád mióta várok erre, Bombika!
-Én is régóta várok erre, Olaszka!
-Nézünk valamilyen filmet?
-Aha!
-És mit?
-Válassz te!
-Libabőr 2?
-Oké!
Time skip:a film vége után
-Bombi! Ébredj! Átaludtad a filmet.
-kuncogott aranyosan-Én miért fekszek az öledben?
-Nem emlékszel?
-Gyuri! Mi a faszomat csináltunk?
YOU ARE READING
Nekem csak te kellesz (Gio x Zsoma ff.)
FanfictionKét összetört szívű fiú. Vajon sikerül begyógyítaniuk a sebeiket? Vajon mi lesz a sorsuk? Ha érdekel olvasd el!