Zsoma szemszöge
-Kérlek, Gio! Csak mondd el, mit csináltam rosszul?-kérleltem Giot
Hát igen. Kérdezhetitek most, hogy min vesztünk össze. Ezt én is szeretném tudni.
-Tudom, hogy neked más kell! És én teljesen megértem, de tudd, hogy én kurvára azt hittem, hogy neked csak én kellek. És kérlek, tudd azt is, hogy én kibaszottul szeretlek téged!
-De...Gio bazdmeg! Nem érted, hogy félreértetted? Nekem csak te kellesz! Szeretlek téged, Fekete Giorgio!
-És mégis hogyan higgyek neked?
-Giorgio! Beszéljük már meg ezt az egészet! Honnan veszed, hogy nekem nem kellesz?
-É...Én, csak tudom, hogy te már nem így érzel. És én ezt teljesen megértem, de akkor is kibaszottul fáj, mert szerettelek és szeretlek téged, Bóna Zsombor!
-viharzott ki a lakásombólKérlek mondd, hogy ez csak egy rossz álom! Eddig minden olyan jó volt, most meg megint el lett cseszve minden. Tipikus én. Azért remélem, hogy Gyuri nem csinál majd semmi hülyeséget. Bazdmeg! Utána kell mennem! De merre mehetett? Megvan! Felhívom Bálintot, hátha hozzá megy Gio.
-Szia, Bombi! Mi történt?
-Hali...Most egy picit nehéz lenne elmagyarázni, de megpróbálom összefoglalni. Lényegében Gioval összevesztünk, és annyit szeretnék kérdezni, hogy nem szólt-e neked, hogy menne át hozzád? Nagyon remélem, hogy nem csinál semmit sem.
-Sajnálom, Bombi! Sajnos nem szólt, hogy átjöhetne-e ma. De tudom, hogy Gio nem olyan, hogy kárt tenne magában. Felhívjam?
-Azt megköszönném.
-Akkor addig leteszem. Szia!
-Hello!
Egy kis ideig vártam, mikoris kaptam egy üzenetet Bálinttól.
Faszik🤟
Báálint
Hali! Ma el tudtok jönni
a próbaterembe?Attilaa
Igen. Baj van?Héra úúr
Mi is megyünk Petivel.Báálint válaszolt Attilaa üzenetére
Igen. Baj van?
Azt majd ott megbeszéljük.Basszus. Ha gyorsabban kapkodtam volna, akkor gyorsabb lettem volna, mint a fénysebesség.
Time skip:a próbateremben
-Sziasztok! Giorgio hol van?-kérdeztem a többieket
-Ülj le, Zsoma!
-Jó, de valaki elmondja végre, hogy mi történt?
-Várj, ezt fel kell vennem! Haló! Kun Bálint! Igen, miért kérdezi? Persze!(K.B.)
-Annyi lenne az egész, hogy a barátotokat kórházba szállították a minap. A plázával szemben lévő kórházban van. Nagyon sajnálom, de mennem kell. Visszhall!-nem is hagyott nekünk időt, csak kinyomta a hívást
-Mi a faszért cseszek el mindent?-fakadt ki belőlem a sírás
-Zsoma! Semmi baj! Nézz rám!-csitított Peti-Nem lesz semmi baj, odamegyünk a kórházhoz.
-DE BIZTOS, HOGY NEM AKAR LÁTNI ENGEM NEM ÉRTED?-sírtam tovább
-Zsoma! Nem mondom el mégegyszer! Megyünk Giorgiohoz, ha tetszik, ha nem! Úgyhogy emeld fel a segged, és takarodunk a kórházba!
-Jó...
Time skip:a kórházban
-Jó napot! Fekete Giorgiohoz jöttünk.
-Jó napot! 505-ös kórteremben van.
-Köszönjük!
-Faszik mindjárt szétbasz az idegesség.
-Nyugi, Zsoma! Biztos örülni fog neked!
-nyugtatott Peti-És, ha nem?
-Tudod te is, hogy Gyuri nem tud haragudni senkire sem hosszabb távon.
-Na jó, ez igaz.
Egyszer csak egy orvos rontott ki az 505-ös szoba ajtaján.
-Sajnálattal közlöm önökkel, hogy Fekete Giorgio egy mélyebb vágás következtében életét vesztette.
Ugye nem...Ugye nem miattam tette?
-És szeretném tudni, maguk közül kicsoda Zsombor?
-Én vagyok.
-A zsebében találtunk egy levelet, amit magának írt. Tessék.
-Köszönöm.
"Drága Zsoma!
Most biztos azon jár az agyad, hogy miért vágtam eret. Egyszerűen nem bírtam ezt az egészet. Nagyon sok problémámról nem tudtam beszélni senkinek sem. De kérlek, nagyon szépen kérlek te sose add fel! Tudom, hogy mennyi szar helyzeten mentél át, de kérlek te légy erősebb, mint én! És kérlek, vigyázz magadra, a Faszikra és Kalácsra! Nagyon hiányozni fogsz!
Szeretettel: a te Giorgiod"-Jézusom!-szólalt meg Bálint-Giorgio...
Giorgio meghalt!-Fel akarsz menni a lakására?-kérdezte Peti
-Igen, még nálam vannak a kulcsai.
Time skip: Giorgio lakásán
-Kalááács! Gyere ide!-szipogtam-Hát itt vaaagy! Nem tudom, hogy hogyan mondjam el, de a gazdid meghalt. Amikor egyik este hozzábújtál, akkor bújhattál oda hozzá utoljára. Amikor aranyosan doromboltál neki, akkor az volt az utolsó...
-Nem is tudtam, hogy van macskája. Azt tudtam, hogy volt, de nem hittem, hogy lett mégegy.(G.P.)
Ezek után már csak sírtunk és teáztunk. Már most iszonyatosan hiányzik. Kár, hogy nem beszéltük meg ezt az egészet. Nagyon bűntudatom van...
Na haliii! Íme egy újabb rész a kisebb kihagyás után. Eskü fizetem mindenkinek a terápiát ;) (Nem mellesleg én is kis híján szétbőgtem ennek a résznek az írását)
Words: 700
By: Szonja<3
U.I.: Ti mennyire félnétek a mérges Petitől?
STAI LEGGENDO
Nekem csak te kellesz (Gio x Zsoma ff.)
FanfictionKét összetört szívű fiú. Vajon sikerül begyógyítaniuk a sebeiket? Vajon mi lesz a sorsuk? Ha érdekel olvasd el!