★7★

11 0 0
                                    

Zsoma szemszöge

Reggel ugyan Gio karjaiban keltem, ám nem a mellkasán -ahogy elaludtunk-, hanem mellette.

Annyit vettem észre, hogy az olasz nyitogatni kezdte a szemeit.

-Jó reggelt, Édes!-köszöntött Giorgio

-Neked is, Életem!

-Mennyi az idő?

-Kilenc óra.-olvastam le a telefonom kijelzőjéről-Nem ma van próba?

-Ó, de! Basszus, már ott kéne lennünk!

Szerintem tudjátok, hogy ilyenkor mi következik.

1. Nagyon gyors felöltözés, fésülködés, fogmosás.

2. Futás, hogy a Faszik ne csesszenek le (annyira).

Time skip: a próbaterem előtt

Már odaértünk a próbateremhez, lihegve ugyan, de odaértünk. Giorgio lenyomta a kilincset, majd értetlenül konstatáltuk, hogy még senki nincs bent.

-Hogyhogy nincsen bent senki?-lépett el az ajtótól Gio

-Ez komoly?-sóhajtottam-Azt hiszem, van erre egy jó indok.

-Mi az?

-Holnap van a próba, nem ma.-nevettem el magam

-Hogy lehetünk ennyire balfaszok?

-Nem tudom, Giorgiom. De legalább együtt vagyunk balfaszok.

-Igen, végre van valaki, akivel együtt lehetek idióta.-fogta meg a kezem és kulcsolta össze ujjainkat

-Ééés... Mit csináljunk?-mosolyogtam rá

-Van egy ötletem.

-Na, mi az?

-Menjünk haza és táncoljunk.

-Benne vagyok, Édes.

Time skip: Giorgio lakásában

Gio elindította az "I wanna be yours"-t, majd kezét óvatosan a csípőmre vezette, ezzel invitálva egy kis lassúzásba.

Az én kezemet a nyaka köré fontam, majd szépen lassan elkezdtünk táncolni.

-I wanna be your vacuum cleaner, breathing in your dust. I wanna be your Ford Cortina, I will never rust.-kezdte el énekelni Gio

-If you like your coffee hot, let me be your coffee pot. You call the shots, babe, I just wanna be yours.-csatlakoztam az énekléshez, így már ketten énekeltünk

-Secrets I have held in my heart, are harder to hide than I thought, maybe I just wanna be yours, I wanna be yours, I wanna be yours.-énekeltünk mélyen egymás szemébe nézve

Giorgio egyszer csak közelebb húzott a csípőmnél fogva, majd közelebb hajolt az arcomhoz.

Éreztem, ahogy megint az arcomba száll a vér. Hihetetlen, hogy egy apró kis cselekedettel mennyire zavarba tud hozni.

Giorgio szemszöge

Zsoma annyira gyönyörű. Elképesztő, hogy egy kis cselekedetem miatt képes ilyen gyorsan elpirulni. Nagyon szeretem őt. Szeretem a hangját, amikor énekel vagy beszél. Szeretem azokat a göndör fürtöket és azokat a mogyoróbarna szemeket, amik néznek engem tánc közben. Szeretem azokat a rózsaszín ajkait, amik olyan szépek és hívogatóak. Szerelmes vagyok belé.

Lassan elkezdtem közeledni felé, majd az ajkaira suttogtam; Nagyon szeretlek téged, Bombim.

-Én is nagyon szeretlek téged, Olaszom.

Egyre közelebb került az arcunk a másikéhoz, majd megint megtörtént; megint megcsókoltuk egymást. Nagyon finoman, de mégis vágyakozóan.

Szépen lassan elhúzódtunk egymástól egy levegővételre, majd újra összeérintettük ajkainkat. Majd újra és újra. Újra és újra.

-Édes, aludnunk kéne, már kezd késő lenni.-kuncogott Zsoma aranyosan

-Jó... Nagyon szeretlek, Zsomi.-pusziltam meg az orrát

-Én is téged, Gio.-ölelt meg szorosan

Zsoma szemszöge

Annyira szeretem Giot. Annyira imádom az éneklését, teljesen lenyűgöz vele. Imádom azokat a pillanatokat, amikor koncerten felém fordul és nekem énekel. Örökké el akarok veszni gyönyörű szemeiben.

Gondolkozásomat Gyuri hangja szakította meg, aki édesen beszélt Kalácshoz.

-Hát szevasz kiscicám.-ölelte meg Giorgio Kalácsot-Nem baj, ha velünk alszik?

-Dehogy baj!-simítottam meg Kalács fejét-Olyan kis aranyos.

Gio elindult az ágyhoz Kaláccsal a kezében.

-Jó éjt, Zsomim, nagyon szeretlek.-feküdt le az ágyra Giorgio

-Aludj jól, Giom. Én is nagyon szeretlek téged.-feküdtem le mellé, miközben kitárta a karját, hogy megöleljen.

Én habozás nélkül megöleltem, amit viszonzott is.

Na halii! Bocsi, hogy ennyi ideig kellett várni az új részre, megpróbálok sűrűbben kitenni részeket. Remélem, hogy tetszett ez a rész!

Words: 585

By: Szonja<3






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nekem csak te kellesz (Gio x Zsoma ff.)Where stories live. Discover now